Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

vrijdag 12 november 2010

Tilda gemaakt met Aqua Markers

Hoi, vandaag weer een kaartje gemaakt met de Aqua Markers,
wat is dat mooi werken zeg, morgen de resterende kleuren ophalen,
want vooral de roze kleuren mis ik nog.
De stempel, papier en de Chandeliers zijn allemaal van Magnolia.
De stempel van de Kerst serie en heet Gingerbread Tilda.

Groetjes Tinie

2 opmerkingen:

Geertje zei

Hoi Tinie,

Kwam je tegen op het aqua markers blog.
Ik kom uit noorden van het land en ben ook 51.
Wij hebben drie dochters.
Ik heb tien aqua markers besteld op de krea doe en wil er zo graag mee beginnen.
Maar moet nog even geduld hebben.
Ben gelijk volger van je geworden en ben benieuwd naar je nieuwe kaarten.
Fijn weekend gewenst.

Groetjes Geertje,

Heidie zei

Ook deze kaart is weer erg mooi, wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.

groetjes Heidie