Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

maandag 29 november 2010

Zwangere Tilda met Derwent soft ingekleurd

Hallo allemaal, vandaag een kaartje gemaakt voor een nicht die haar derde baby verwacht en eerst heb ik het papier uitgezocht, paars met groen van magnolia en daarom is het toch een "bont geheel" geworden.

De foto is gemaakt bij daglicht, maar geeft niet helemaal de kleuren weer zoals in het echt.

Bedankt voor het kijken en jullie reacties waardeer ik zeer.

Groetjes Tinie

12 opmerkingen:

Gea zei

Hoi Tinie,

Wat een gezellige kaart! Daar is de aanstaande moeder vast heel blij mee.
Groetjes gea

Christina zei

Een prachtige kaart is het geworden Tinie!
Groeten Kristel

Unknown zei

Zo druk baasje het lukt je aardig zie ik, wat ben je druk. Ik kom even nergens aan toe.

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje met mooie stempel en die heb je erg mooi ingekleurd mooi geheel
Groetjes Tineke

creacora zei

O die is prachtig Tinie en wat een schitterende swirl ik vind de paarskleurtjes ook erg mooi !

Groetjes Cora

nicolet zei

Een plaatje om te zien Tinie!
Groetjes Nicolet

Hanny zei

Wat een prachtig kaartje Tinie!!!

Groetjes Hanny.

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Tinie!!!! Gr.Joke

Ank zei

Wat een ontzettend mooie kaart Tinie.
groetjes
Ank

Angelique zei

Wauuw wat een heerlijk mooi kaartje!

Gusta zei

wat maak jij een paar mooie kaarten Tinie
mijn complimenten hoor

groetjes Gusta

Sandra1968 zei

Wat een schitterende kaart! Heel erg mooi.
Groetjes, Sandra