Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 19 december 2010

Felicitatie kaart Magnolia met Aqua's

Hallo allemaal, vandaag een kaartje gemaakt nav een kaart die ik gisteren mocht ontvangen omdat ik er weer een jaartje bij heb gekregen! Er zat geld bij de kaart ingesloten en dat vond ik een leuk idee. De kaart via de scor-pal vind ik aardig gelukt, maar de rode kleuren vallen me iets tegen, ga zo nog iets in het blauw maken, dat is toch meer mijn kleur.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en groetjes Tinie


16 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi papier en mooie stempel die ook heel mooi is ingekleurd
Groetjes Tineke

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

wat mooi !

Groetjes, Jaimie

Angelique zei

schitterend zeg, en een heerlijk papier is dat!!

Neline zei

Prachtige kaart zeg!!!maaarrre......gefeciliteerd met je verjaardag;)
groetjes
Neline

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,lief die stempel,mooi papier.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Liefs Riet.

nicolet zei

ooh wat een schatje Tinie!
Groetjes Nicolet

KarinsArtScrap zei

eerst nog van harte gefeliciteerd.
je kaartje ziet erweer heel leuk uit.

groetjes karin

gré zei

wat een leuke kaart
ik zag dat je mijn volger bent geworden
en ja zo nieuwsschierig als ik ben moest ik ff bij jou kijken
en jou kaartjes bevallen me wel dus ben ik ook jouw volger geworden
als ik wat meer tijd heb ga ik ff je blog doorspitten
heel veel freubelgroetjes van gré

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en nog van harte gefeliciteerd

gr hetty

stempelfreaks zei

Prachtige kaartje en nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Groetjes Astrid & Larissa

Marijke zei

Als eerste nog van harte met je verjaardag en het kaartje ziet er weer top uit.
Groetjes, Marijke

Adrina zei

Gefeliciteerd en ik vind het een lief kaartje!!

Lia zei

Gefeliciteerd en wat een mooie kaart zeg, erg leuk.

groetjes Lia

Margreet zei

hoi hoi,
Als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag he.
En wat n geweldige kaartjes heb je weer gemaakt zeg. Ook de andere kaartje onder dit bericht bedoel ik ;) Leuke stempels zitten er weer in de kit he?
Groetjes Margreet

lenny zei

Hallo Tinie
ik vind het een mooi kaartje en mooi roodpapier
hij is super
groetjes lenny
fijne feestdagen goed nieuwjaar

cristel zei

nog van harte gefeliciteerd en je hebt een hele leuke kaart gemaakt
grtjs