Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

vrijdag 25 februari 2011

Nieuwste Tilda met nieuwste maja design papier

Hallo allemaal, ik zag deze week dat het Maja Design Papier ook een lijn in mijn lievelingskleur licht blauw had en direct besteld (verbod is opgeheven:)) en Tilda van de lente kit ingekleurd met de nieuwe sketch kleur BG23, al zeg ik het zelf, ik vind het een pracht van een kleur. Verder niet te veel frutsels erbij gedaan.

Ik wens iedereen een heerlijk weekend toe en jullie reacties, ik vind ze super!!!

Groetjes Tinie

40 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Jeetje die BG23 past perfect bij het papier. Wat is dit een mooie kleuren combinatie.

Marijke zei

Prachtig de kleuren en het stempeltje....weer zo'n mooie.
Prettig weekend, Marijke en Chantal

KarinsArtScrap zei

hij is weer prachtig en inderdaad het papier is heel erg mooi.
weer een mooi geheel samen.

groetjes karin

Anda zei

Leuke combinatie en dat stempeltje is weer een snoepie!

Gr. Anda

gré zei

een heel mooi geheel
past zo mooi bij elkaar
gr gré

Fieneke zei

Hoi Tinie, mooie kaart, mooi geheel. Ik kwam al googelend op jouw blog terecht leuke en mooie kaarten maak je. Ik ga jouw als magnoliafan volgen!
Groetjes Fieneke

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje. Een echte beauty. Het papier is ook zo mooi, maar ik vind de nieuwe stempel ook erg leuk. Zeker de hoed met het lange haar vind ik super mooi.
Fijn weekend.

Liesbeth zei

Hij is weer supermooi Tinie, en wat fijn dat je verbod is opgeheven hihihi.
gr. Liesbeth

Margreet zei

alles kleurt perfect bij elkaar Tinie....prachtige creatie!
xxx Margreet

Sandra zei

Wauw wat een mooie kaart, en het papier is zeker prachtig.
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Het is weer een super mooi en lief kaartje Tinie.
Ik heb dat blauwe papier ook het is geweldig mooi.

Fijn weekend Jannie.

Ps gelukkig dat je geen koop verbod meer hebt.

heidy zei

Wat een mooi monochroom kaartje Tinie!
Voelt zeker wel lekker dat het verbod op geheven is haha
Groetjes Heidy

Liefs Ineke zei

Wauw wat een schatje Tinie. Wat een leuke Rilda en wat een mooi papier. Geweldig.

Groetjes van Ineke

Tineke's hobby zei

wow wat een schitterend kaartje heel mooi papier en mooi van kleur
Groetjes Tineke

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Frosien zei

Een prachtige kaart, mooie kleuren. (Ik hoop morgen dat mooie maja papier binnen te krijgen, besteld via internet, `k ben benieuwd). groetjes Frosien

Hanny zei

Wauwwwwwwwww Tinie wat weer een mooie kaart.
Ik heb even geen inspiratie.
Ik ben met mijn hooft bij ons eerste kleinkind dat een deze dagen wordt geboren.

Groetjes Hanny.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, ik vind deze kleurencombi geweldig, past precies in mijn huiskamer.

groetjes jolande

Antoinette zei

wow Tinie

wat een mooie kleuren zeg echt heel mooie . ik heb toevallig vandaag ook ee nkaartje gemaakt met dat zee blauwe voor de juf op school van mijn zoontje die ws jarig .
i kzal hem morgen plaatsen. en dat papier waar heb jij dat gekocht bij dymelot of ergens anders.
echt super.

groetjes en avast en fijn weekend antoinette

diana zei

hoi tinie,
wat een mooie kaart en dat papier is echt geweldig, ik vind al het papier van maja zo mooi,
groetjes diana

Christa zei

Wat een prachtige kleurencombinatie , Tinie !! Super kaartje. Tilda is mooi gekleurd met de Copics. Dank voor je compliment op mijn bericht. Creatieve groetjes van Christa.

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart en wat een grappige stempel van Tilda. Mooi papier ook.

Ook een fijn weekend toegewenst.

Groetjes Astrid

Marlies zei

Prachtig kaart met hele mooie kleuren! Nieuwe tilda is ook leuk!
groetjes, Marlies

Sandra1968 zei

Wat een schitterende kaart!
Groetjes, Sandra

chantal zei

schitterend kaatrje tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Adrina zei

Oh dat papier, helemaal geweldig, zo'n hoog 'heb' gehalte heeft dat.
En een schattig kaartje weer.

Samantha zei

Mooi kaartje Tinie en dat nieuwe Maja papier is prachtig! Magnoliaatje is ook weer erg leuk. Prettig werkend!

Groetjes Samantha

Hetty zei

Wat is dit een schatje en zulk mooi papier
heb je gebruikt

gr hetty

Unknown zei

Wat een mooie kleuren zeg. Zo vrolijk en licht.
En het stempeltje geweldig. Zo lief tilda met de krulletjes.
Ik vind het zo jammer det de stempels zo duur zijn. Maar ze zijn zo mege schattig.
Bovendie maak je er zo veel prachtige kaartjes mee.
Groetjes en een heel fijn weekend

Tinie zei

Nou gefeliciteerd, want zonder dat koopverbod is het toch leuker kaartenmaken.
Deze kaart is ook weer een plaatje geworden!!
Wat een schitterend papier! Waar koop jij het?
groetjes Tinie

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Tja wat kan ik nog zeggen, buiten dat het wéér prachtig is hé :-)

ps (bedankt voor uw mooie reactie op mijn gedichten, (en de rest natuurlijk ook hé, hihi) dank u!!)

Groetjes, Jaimie

Adrie zei

Hallo Tini.Gelukkig is je koopverbod opgeheven,en als ze deze prachtig kaart zien,zullen ze daar geen spijt van hebben.Geweldig mooi papier Tinie,en prachtig gecombineerd.
Groetjes Adrie

manuela zei

Wauw wat een mooie kaart en inderdaad het papier is heel erg mooi.
weer een mooi geheel samen.

fijn weekend gewenst

groetjes
Manuela

Patricia zei

Prachtige kaart Tinie...en ooh deze lijn van Maya design is ook prachtig zeg. Ik had me zelf ook verboden om nog iets te kopen...maar ik ga nu wel heel erg twijfelen. Wat een gave randpons, waar is die van?
Jij gaat trouwens als een speer zeg. Ik zie dat ik weer een heleboel kaarten van jou heb gemist. De andere zijn ook weer fantastisch!!
Groetjes Patricia

Monique zei

Wat is dit een mooi kaartje!
Prachtig papier en heel mooi ingekleurd hoor!
Ben gelijk volger geworden.
groetjes
Monique

Riet zei

Wowwww Tinie,wat een schitterende kaart,geweldig die stempel,en zo mooi ingekleurd.
En dat papier is toch zo mooi.

Liefs Riet.

Anita zei

Schitterende kaart! Prachtig kleurencombi is dat, dat blauw met bruin :)
groetjes en een fijn weekend, Anita

Sanne zei

Hij is weer mooi hoor! Goed gedaan!

Liefs Sanne

Anneke. zei

Je hebt helemaal gelijk, Tinie. Je kaart is prachtig!
Groetjes Anneke.

Hanneke zei

Prachtig kaartje weer hoor Tinie, en wat een ontzettend mooie kleurencombinatie!
Groetjes,
Hanneke