Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 29 maart 2011

2e kaartje voor het gekopcopic blog

Hallo allemaal, vandaag plaats ik mijn 2e kaartje voor het gekopcopic blog http://gekopcopic.blogspot.com/ , ik volg dit blog altijd en heb daar enorm veel ervaring opgedaan wat betreft de copic's. In het begin wist ik echt niet hoe de nrs allemaal gecombineerd moesten worden, maar het laatste halfjaar koop ik alleen nog maar copic's nav dit blog. Vandaag heb ik Tilda in het paars ingekleurd, de nrs kunnen jullie vinden op het blog.

De rozen heb ik bewerkt met Glossy Accents, ik heb dit al eens eerder vermeld, je krijgt er een super leuk effect mee, maar helaas komt het op de foto niet echt over, verder plak ik daar ook altijd de bloemen mee vast en ze zitten zo vast als een huis.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe, met veel zonneschijn en jullie reacties, ik vind ze geweldig iedere keer!!!

Groetjes Tinie

40 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje weer Tinie, erg mooie kleuren ook weer gebruikt,
gr. Liesbeth

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje is dit weer Tinie, mooie kleuren zijn dit.
Groetjes, Marijke en Chantal

Anita zei

Schitterend Tinie! Zo mooi ingekleurd en prachtig papier :D
groetjes, Anita

lenny zei

Hallo Tinie
heel mooi kaartje weer met super mooie kleurtjes
groetjes lenny

Neline zei

prachtig kaartje Tinie, super ingekleurd...hele mooie kleurtjes
groetjes
Neline

heidy zei

Ziet er weer schitterend uit Tinie!
Groetjes Heidy

marja zei

Wooow alweer zo'n schitterende kaart.

Lieve groetjes Marja.

Wenda zei

Waanzinnige kaart is het geworden Tinie echt knap gedaan.

Groetjes Wenda

KarinsArtScrap zei

hij is prachtig en weer heel mooi ingekleurd.
en weer heel mooi afgewerkt.

groetjes karin

Brenda zei

Heel mooi kaartje, Tinie!
Schitterend! Groetjes Brenda

dithny zei

Heel mooi kaartje, en wat een leuke details, vind die lavendeltakjes helemaal leuk.

Unknown zei

Wat een mooie kaart weer.
De kleurtjes zijn zo leuk.
Echy voor bij dit zonnige weer.
Groetjes Brigitte

Ank zei

Wat weer een schitterende kaart Tinie, en dat papier................prachtig!!

groetjes
Ank

Chantal zei

Wat een geweldige kaart zeg! Prachtige kleuren en leuk met die vlinderrandpons en losse vlindertjes! Ook het kleuren is in een woord geweldig! Hartstikke leuk dus!

Groetjes,
Chantal

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Frosien zei

Prachtig kaartje, mooie kleuren en mooi ingekleurd. groetjes Frosien

diana zei

hoi tinie,
wat een prachtige kaart en het kleuren gaat je echt goed af.
groetjes diana

Ditta zei

Hele mooie kaart en ja.... ben dol op paars,dus...
Groetjes Ditta

cristel zei

hele mooi kleur ik hou wel van die kleur en je hebt er weer een prachtige kaart mee gemaakt
grtjs

stempelfreaks zei

Wat een plaatje weer!!!
Groetjes Astrid & Larissa

Geertje zei

Zo Tinie deze is ook al weer zo mooi.
Mooie kleuren en natuurlijk weer een mooie stempelen over het papier zullen we het maat niet hebben kwijl kwijl.

Groetjes Geertje,

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje

gr hetty

creacora zei

prachtig meis en idd als je de goede nummers hebt is het een stuk makkelijker ik vind deze weer Supers !!

Groetjes Cora

*mieke* zei

Ik ben dol op paars en Maja design papier...dus jouw kaartje is het einde!!! Wat een leuke tip dat je ook kunt 'lijmen' met glossy accents, ga ik ook eens proberen! Waar heb je die mooie lavendel takjes weg...mooi hoor!
Groetjes Mieke

Crea Astrid zei

Woww, wat een prachtige kaart. Dat papier blijft ook mooi om naar te kijken. Heb het nog steeds niet gebruikt. Vind het nog zonde. Erg hé. Je hebt Tilda ook erg mooi ingekleurd. Succes met de Challenges.

Groetjes Astrid.

Anneke zei

wat een prachtig kaartje is dit en de kleurtjes zijn super

Andrea zei

Leuke kaart Tinie,
kom je nog even langs op mijn blog, er staat een verrassing op je te wachten
groetje andrea

Marleen zei

wat een prachtig kaartje weer!!
Heb de derwents nog niet eens onder de knie, laat staan m'n distressen, laat staan nog iets anders..... wie weet ooit in de toekomst!! Maar jij kan het iig prachtig!!
Veel plezier met knutselen....
Gr Marleen

Jolanda Cuper zei

Prachtig van dat papier kan ik niet genoeg krijgen! Maar jij volgens mij ook niet! Super kaart!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Wat ben je toch weer goed bezig, pas op hoor dat het geen verslaving wordt :-)

miriam zei

schitterend kaartje en zo mooi ingekleurd

gr miriam

Patricia zei

Superleuke kaart Tinie. Mooie vlinderrand.
Groetjes Patricia

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Oh zo mooi ség!!

Groetjes, Jaimie

Tineke's hobby zei

wat een prachtige kaart zo mooi in dat paars heel lief stempeltje super mooi geheel
Groetjes Tineke

greet zei

Wat een prachtige kaart! JE hebt Tilda prachtig ingekleurd en je kaart is weer helemaal af met de mooie details.

Groetjes Greet

Hanneke zei

Dit is echt een schitterende kaart geworden. Alles zo mooi in die paarse kleuren, echt geweldig.
Groetjes,
Hanneke

Milnie zei

wat een schatje! ik ben gek op paars dus hij valt helemaal in de smaak!

liefs

chantal zei

schitterend kaartje tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Sandra1968 zei

Wauw, dit is supermooi!
Groetjes, Sandra