Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

donderdag 3 maart 2011

HÄnglar & StÄnglar met Maja Design papier

Hallo allemaal, gisteren een kaartje gemaakt van HÄnglar&StÄnglar en ingekleurd met de copic's en weer met het Maja Design Papier gewerkt. Deze kleuren vind ik weer zo leuk en het is eens wat anders dan het roze/blauwe:) Pons van Martha Stewart gebruikt voor de onderste randen en de bloemen en het lint zijn van Wild Orchid en de swirl en vlinder van Marianne Design.

Iedereen weer bedankt voor het kijken en voor jullie reacties!!!

Groetjes Tinie

30 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Geweldig leuk kaartje ik vind de kleuren nu ze iets donkerder zijn erg mooi. Groetjes Janny

Liesbeth zei

Ik vind deze kleuren van het papier ook erg mooi moet ik zeggen, en de stempel is ook weer prachtig erbij ingekleurd, en de randjes....
gr. Liesbeth

manuela zei

wat een mooie kaartje en ik vind de kleuren en het papier ookm erg mooi en stempel afdrukje is prachtig erbij in gekleurd

groetjes
Manuela

Anita zei

Wat een prachtige kaart Tinie!! Heel mooi ingekleurd en de kleuren en LO zijn heel mooi :D
groetjes, Anita

Cora Hoekstra zei

Allemachies, wat heb je die mooi gekleurd !!!

heidy zei

Oh wat een heerlijk fris kaartje ,ben wel voor groen
Groetjes Heidy

Wanda zei

Hoi Tinie,

Een geweldig mooi kaartje is het weer geworden.
Mooie kleuren en wat een leuk engeltjes papier heb je gebruikt!

Groetjes, Wanda

Deborah zei

Héél mooi kaartje, fantastisch ingekleurd!
Het is inderdaad leuk papier en niet zo zoet.
Groetjes Deborah

Hanny zei

Tinie je kaartje is weer helemaal geweldig!!!!!!

Groetjes Hanny.

greet zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt! Heel mooi met deze kleuren en het papier...... heeeeeeeel mooi,

Groetjes greet

Karin zei

prachtig kaartje, en supermooi ingekleurd.

hennie zei

Dank voor je berichtje op mijn blog Tinie. Je bracht mij op een idee, speciaal voor jou ga ik nog een nieuw bericht plaatsen vandaag.
Jouw kaart is weer beeldig! Complimenten.
Groetjes hennie.

Marijke zei

Geweldig mooi kaartje, mooie rand heb je gebruikt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Adrie zei

Bijzonder hoe vaak je een combinatie met bruin tegen komt.Roze met bruin,blauw met bruin , en nu groen met bruin. Het kan allemaal. Dat blijkt wel aan jouw kaart te zien.Ik vind hem geweldig leuk Tinie.
Groetjes Adrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart en mooie kleurencombie het bruin/ groen.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Super in zijn geheel zo!!

groetjes, Jaimie

creacora zei

een hele mooie weer Tinie !!

mooiie kleuren combi !

groetjes Cora

Anoniem zei

OOwat ee prachtig kaartje is dit.
Heel mooi papier en wat een leuke stempel !!!

Groetjes Jannie.

Marleen zei

wat een mooi kaartje!
Hele mooie kleur groen!!
gr Marleen

KarinsArtScrap zei

het is een super kaartje tinie.
het is een schatje en heel mooi ingekleurd.

groetjes karin

Aleida zei

Mooi kaartje, mooie kleuren. Het stempeltje is ook mooi ingekleurd.

Ik moet hieronder de woordverificatie invullen. Dat kost veel tijd, Zou je willen overwegen het uit te zetten? Op mijn blog staat hoe dat moet.

groetjes,

Marlies zei

Prachtige kaart Tinie, heel lief afbeelding en geweldig ingekleurd!! Hele mooie kleur!
groetjes, Marlies

Marian zei

Je kaart is heel erg mooi
Groetjes

miriam zei

je hebt weer een prachtige kaart gemaakt

gr miriam

Louise zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleurencombinatie en wat een schitterende borderrand!.

gr.Louise

Jolanda Cuper zei

Je hebt er weer een super leuke kaart van gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Hanneke zei

Wauw ik ben helemaal verliefd op dit kaartje! De kleuren zijn echt fantastisch en het is weer prachtig ingekleurd. Goed gedaan hoor Tinie.
Groetjes,
Hanneke

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje en de kleurencombinatie
is super mooi

gr hetty

Gusta zei

wat een mooi geheel Tinie
mijn complimenten hoor

Groetjes Gusta

Sandra1968 zei

Erg mooi!