Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 1 maart 2011

HÄnglar&StÄnglar stempel ingekleurd met copic's

Hallo allemaal, vandaag een stempel van HÄnglar&StÄnglar ingekleurd met de copic's en omdat het vrij druk papier is, heb ik er niet al te veel bij gedaan. Beide stempels heb ik uitgeknipt. Ik ben bijna nog langer bezig geweest om de kaart qua kleur goed op de foto te krijgen dan aan de kaart zelf:) Helaas krijg ik de kleur zalm niet goed op de foto.

Iedereen weer bedankt voor het kijken en voor jullie super leuke, lieve reacties!!!

Groetjes Tinie

29 opmerkingen:

Patricia zei

Zoo jij bent echt goed bezig zeg. Ik kan je bijna niet bijhouden. Elke dag weer wat nieuws te laten zien. Ook dit kaartje is weer prachtig...zoals altijd!! Groetjes Patricia

Anita zei

Schitterend!! Mooi lint :D
Ik heb dat ook wel eens dat de kleuren in het echt heel anders zijn dan op mijn blog. De meeste kaarten zijn in 't echie mooier hoor ;)
groetjes, Anita

Liesbeth zei

Prachtig weer Tinie.
Het onbreekt jou zeker niet aan inspiratie, kan ik niet watvan je lenen??
gr. Liesbeth

Ellen zei

En wederom een heel leuke kaart! Zoals Liesbeth al zegt: je zit vol inspiratie. Bij mij ontbreekt dat wel eens hoor. Als ik dan op de blogs allerlei moois voorbij zie komen, ben ik stiekem wel een beetje jaloers.

groetjes, Ellen

Cora Hoekstra zei

Heel mooi Tinie, leuk met het hekje ervoor en erg mooi gekleurd.

Marian zei

Je kaart is weer prachtig
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, je hebt er een heel mooi tafereeltje van gemaakt, het lijkt wel een schilderijtje.

groetjes jolande

Marijke zei

Prachtig kaartje weer en het model ook. Is dit een gewone platte kaart ??? of heb je het onderste gedeetjeeen stukje naar voren gemaakt. Zo lijkt het wel op de foto. Ziet er in iedergeval weer heel mooi uit.
Groetjes, marijke en Chantal

KarinsArtScrap zei

ja hij is weer prachtig tinie.
heel mooi ingekleurd en leuk met dat hekje ervoor.

groetjes karin

Margreet zei

ziet er weer geweldig uit Tinie....volgens mij maak jij iedere dag wel een kaart....lijkt me heerlijk als je daar tijd voor hebt!
xxx Margreet

Adrie zei

Ja jammer is dat he , dat de kleuren anders overkomen als in het echt.Ik baal er ook vaak van. Maar ondanks dat probleempje is je kaart toch hardstikke leuk geworden Tinie.Nu eens een hekje er vóór i.p.v. er achter,grappig.
Groetjes Adrie

heidy zei

Hoi Tinie wat een plaatje,lijkt wel een schilderijtje
Groetjes Heidy

diana zei

hoi tinie,
ziet er weer mooi uit.
groetjes diana

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart ! mooi gedaan,
groetjes, martina
x

chantal zei

schitterende kaart tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Enny zei

Weer een prachtige kaart !! Ik wou dat ik zo ijverig en geïnspireerd was..... Groetjes Enny

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Weer twee prachtige creaties (had de vorige nog niet gezien) hoor!

Groetjes, Jaimie

Tinie zei

Mooi hoor Tinie!! Je hebt het tempo er goed inzitten! En heb jij nooit last van een dip?
Gelukkig maar.........
groetjes Tinie

Marlies zei

Prachtige kaart Tinie, super leuk gemaakt!! Leuke stempel!!
groetjes, Marlies

Jolanda Cuper zei

Wel of niet goed op de foto het maakt in dit geval niet uit want de kaart is en blijft prachtig! Groetjes Jolanda.

Chantal zei

Wow, wat grappig met dat hekje zo, echt heel leuk!

Groetjes,
Chantal

Christina zei

Das weer een plaatje geworden Tinie! Heel mooi gekleurd ook!
Groeten Kristel

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaart. En ja soms is het heel lastig de kleuren goed uit te laten komen met een foto.
Soms scan ik en soms maak ik een foto en ik weet nog steeds niet wat mij beter bevalt.

Groetjes Janny

Christa zei

Hoi Tinie , mooie kaart !! Ik vind dat hekje helemaal geweldig....van welk stempelmerk is die ?? Creatieve groetjes van Christa.

Hanneke zei

Hij is weer prachtig Tinie, wel leuk dat hij toch weer heel anders is dan je andere kaartjes. Irritant is dat he als je het niet goed op de foto krijgt, heb ik ook altijd last van.
Groetjes,
Hanneke

Mandy's Magnolia cards zei

wauw prachtig!
't is gewoon een kunstwerk!
groetjes, Mandy

Irma zei

Wauwwwwww Tinie , hij is geweldig geworden . Heel mooi ingekleurd. En heel erg mooi papier.
Groetjes Irma

Anoniem zei

Een schitterende kaart en een mooie vorm.
grtjes
Christa