Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

vrijdag 25 maart 2011

Heel zoet kaartje

Hallo allemaal, vandaag plaats ik een heel zoet kaartje. Ik heb nu de stempel gebruikt voor een meisje en het dan ook helemaal in het roze gehouden:) Deze tekst stempel vind ik toch zo leuk om te gebruiken, het zegt zoveel!

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe en bedank jullie weer voor de super leuke reacties!!!

Groetjes Tinie

48 opmerkingen:

Deborah zei

Prachtig gewoon! Super mooi papier heb je er ook voor gebruikt. Echt zoet!
Fijn weekend.
Groetjes Deborah

Christina zei

Ik hou wel van dat zoete Tinie! Hij is dan ook schitterend geworden!
Groeten Kristel

Monique zei

Wat is dit prachtige kaart!
groetjes
Monique

Marijke zei

Erg lief......wat is het toch een mooie stempel!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Gea zei

Ik vind het een plaatje, zowel het afdrukje als de kaart!
Groetjes Gea

Adrie zei

Ik vind het een schatje Tinie. De digi is schitterend ingekleurd , ik denk dat ik hem ook maar eens ga bestellen. Maar of ik hem ook zo mooi ingkleurd krijg...
Groetjes Adrie

Frosien zei

Een prachtig kaartje, Tinie, mooi gemaakt hoor! groetjes Frosien

Anda zei

Wat een prachtige kaart. Ze zijn zo mooi he deze stempels!

Gr. Anda

Fieneke zei

Wat een schatje! Fijn weekend Fieneke

Anita zei

Hij is prachtig geworden Tinie! Een babykaartje mag zoet zijn toch? Mooi inekleurd :)
groetjes en een fijn weekend,
Anita

Ditta zei

Wat een heerlijke kaart, hou wel van roze!
En een meisjeskaart mag dat toch?? zij is erg mooi!
groetjes Ditta

Margreet zei

ik vind hem iets te zoet hoor Tinie...heel mooi gedaan!...fijn weekend!
xxx Margreet

Gusta zei

wat een lief kaartje met een gave stempel

fijn weekend Gusta

KarinsArtScrap zei

het is een heel lief en mooi kaartje tinie.
weer een heel mooi geheel.

groetjes karin

creacora zei

o die is super lief Tinie !

Tineke's hobby zei

wat een schattig kaartje zo mooi zoet past super bij dit kaartje
Groetjes Tineke

Joke de Wit zei

Wat een lief kaartje de stempel en de randjes vind ik heel mooi. Groetjes Joke

Ans zei

Wat een lievertje, ik mag dat zoete wel.

Liefs Ans

heidy zei

Hoi Tinie,wat een prachtkaartje,erg mooi dat roze.
Bij mij ligt alles in mijn hoekje,ik ben met roze bezig en dat is een totale ramp!
Ik kanzo genieten bij jullie allemaal van al dat roze
Groetjes Heidy

Marian zei

Lief kaartje
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, heerlijk zo helemaal in het roze.

groetjes jolande

Ank zei

Wat mooi Tinie, lief zoet en oh zo schattig!!!

groetjes
Ank

Liefs Ineke zei

Ha Tinie, wat mooi. Echt heel lief.

Gr. Ineke

Marlies zei

Wat een super schattige kaart en zo prachtig gekleurd! Heel erg mooi gemaakt, super!
groetjes, Marlies

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi en lief kaartje

gr hetty

Aleida zei

Zoet mag toch wel voor een babykaart?
Ik vind hem mooi.
groetjes,

Samantha zei

Prachtig en lief kaartje. Stempel is ook erg lief. Prettig weekend!

Groetjes Samantha

Brenda zei

Wat een lief zoet kaartje zeg! Vind hem echt helemaal super!
Liefs brenda

Louise zei

Prachtig kaart, lief papier heb je gebruikt en wat een prachtig Borderrandje, ik vind dat stempeltje toch zo lief.

gr.Louise

Jolanda Cuper zei

Geweldige kaart en wat een mooi bloemetjes papier op de achtergrond zo lief!
Groetjes Jolanda.

Liesbeth zei

Schitterend babykaartje Tinie, echt erg lief zo helemaal in het rose, en de digi is ook erg lief.
gr.Liesbeth

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,zo lief afdrukje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Wat een lievertje Tinie. Mooi papier ook. Vind je vorige kaart ook erg mooi met dat mooie Bo Bunny papier.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

lenny zei

Hallo Tinie
ik hou wel van zoet ik vind hem superrrrr mooi
groetjes lenny

Elly zei

Ik vind hem erg leuk, mooi achtergrond papier en een leuke afwerking met bloemen en vlinders,erg mooi!

Groetjes Elly

gré zei

heel erg mooi
leuke stempel en mooi papier
mooie bloemen
groetjes gré

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Wéér adembenemend mooi geworden hé!!

Groetjes, Jaimie

miriam zei

wat een schitterend schattig kaartje

liefs miriam

Marleen zei

Vind het een prachtig kaartje! Mooie vlinder zeg (de linkse)!!
Gr Marleen

marja zei

Hoi Tinie,

Wat een schitterend kaartje, echt geweldig.
Een fijn weekend.

Lieve groetjes Marja.

greet zei

Heerlijk zo'n zoet kaartje! Het is weer een plaatje en met prachtige details.
Fijn weekend.

Groetjes Greet

Christa zei

Hoi Tinie , wat een super lief babietje heb je gekleurd ! Dat is een hele mooie digi. En ook een geweldig mooi kaartje heb je er mee gemaakt. Ik vind het mooi om te zien : lekker zoet roze !! Creatieve groetjes van Christa.

Patricia zei

Hoi Tinie, Ik heb weer heel wat kaartjes van je gemist zie ik. Je bent ook zo actief. Bijna elke dag heb je wel iets nieuws. Helaas red ik dat niet. Ik vind je kaartjes echt superleuk.
Grappig dat wij dezelfde smaak hebben. Het valt me steeds op dat jij dezelfde papierlijnen als mij kiest. Maja blijft ook mijn favoriet, maar de nieuwste van Bo bunny is ook heel gaaf he.
Ik vind je kaarten echt harstikke mooi allemaal.
Een genot om naar te kijken. Groetjes Patricia

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtig kaartje!
mag ik vragen waar je dat lieve stempeltje vandaan hebt??

& nog bedankt voor je reactie op mijn blog :)
groetjes, Mandy

cristel zei

amaai ik vind hem gewoon super mooi mooi ingekleurt
grtjs

Heleen zei

Ohh, wat een super lief kaartje! Heel mooi gedaan.

Groetjes, Heleen
www.freubelcards.blogspot.com

*mieke* zei

Wat een prachtige kaart Tinie... Het afdrukje is mega mooi!!!
Groetjes Mieke

Hanneke zei

Wauw wat een PRACHTIG kaartje is dit Tinie. Echt helemaal geweldig.
Groetjes,
Hanneke