Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 15 maart 2011

Kaartje voor de uitdaging van het Aqua markers blog

Hallo allemaal, gisteren was ik druk op zoek naar iets, niet kunnen vinden, maar toen kwam ik dit prachtige papier wel tegen en dat heb ik gebruikt voor de uitdaging van het
http://aquapromarkers.blogspot.com/2011/03/de-uitdaging-voor-jullie.html waar je je moest houden aan de kleuren roze/groen. Ik vind dit papier zo super mooi, dat ik het plaatje van de baby en vogels zo heb gebruikt, dat het nog goed zichtbaar is. De stempel is van Bild Malarna en het kant en bloemen van Wild Orchid. De stempel is de nederlandse versie van Nicole.

Bedankt voor jullie reacties, ik lees ze altijd en geniet er enorm van!!!

Groetjes Tinie

38 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat heb jij dat mooi gemaakt ! zeker geslaagd !
groetjes, martina
x

greet zei

Het is een plaatje! Heel mooi papier, mooie kleuren en wat een leuke afbeelding!
Succes met de challenge.

Groetjes Greet

Brenda zei

Leuke kaart, je afdrukjes is erg mooi ingekleurd.
Ik vind de bloem ook erg mooi.
Lieve groetjes Brenda

Hetty zei

Wat een lief kaartje en wat heb je het
mooi ingekleurd

gr hetty

Liesbeth zei

Dat komt goed uit Tinie, want ik geniet ook altijd van jouw reacties, en je kaartje is echt weer prachtig gemaakt.
gr. Liesbeth

heidy zei

Hoi Tinie,wat een lief klaartje,en ja ik vindt het ook altijd leuk als je bij mij iets achterlaat!
Groetjes Heidy

Patricia zei

Mooi kaartje Tinie en inderdaad geweldig mooi papier. Die stempeltjes van Nicole vind ik ook prachtig. Groetjes Patricia

Marijke zei

Tinie, je kaartje is weer supermooi!! Mooie papier en wat een lief stempelafdrukje.
Groetjes, Marijke en chantal

Joke de Wit zei

Wat een lief stempeltje en het kaartje is heel mooi geworden.Groetjes Joke

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje en wat een schitterend papier. De tekststempel is ook erg leuk.
Groetjes Astrid & Larissa

diana zei

hoi tinie,
wat een schattig kaartje.
groetjes diana

Hanny zei

Wat een lief kaartje Tinie.

Groetjes Hanny.

gré zei

zeer zeker een lief leuk kaartje
groetjes gré

Frosien zei

Prachtige kaart zeg, wat is die weer mooi gemaakt.Groetjes Frosien

Gusta zei

wat een mooie kaart echt super

Groetjes Gusta

Neline zei

prachtige kaart! weer supersss gedaan;)
groetjes
Neline

Samantha zei

Wat een Mooie en lieve kaart. Papier is ook mooi en leuk zo met die baby erbij.

Groetjes samantha

Unknown zei

Geweldige kaart.
Erg leuk papier en een mooi ingekleurde stempel.
Groetjes Brigitte

cristel zei

nou inderdaad het papier is super mooi en je stempeltje heb je heel mooi ingekleurt
grtjs

KarinsArtScrap zei

hij is weer super tinie, hele leuke kleuren en mooi ingekleurd.
ik vind je papier ook geweldig en het kantje.
succes met de uitdaging van de aquamarkers.

groetjes karin

Anita zei

Prachtig kaartje Tinie! Heel mooi hoe alles weer met elkaar is gecombineerd :)
groetjes, Anita

Anoniem zei

Een heel mooi kaartje Tinie en wat een mooi papier is dit.

Groetjes Jannie

creacora zei

heel mooi Tinie ! idd het papier is super succes met de uitdaging !

Groetjs Cora

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Geweldig gewoon hé!

Groetjes, Jaimie

Adrie zei

Ja dat papier moet gezien worden he Tinie ? Zou zonde zijn om daar van alles overheen te plakken.Mooi geheel weer Tinie.
Groetjes Adrie

Jolanda Cuper zei

Super lief en schattig kaartje!
Groetjes Jolanda.

Cynthia zei

Wat een mooie kaart is dit en het papier is inderdaad prachtig!

Groetjes,

Cynthia

Enny zei

Wat een prachtige kaart en zulk mooi papier !! Groetjes Enny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

syuperlief, schattig kaartje.
het papier en het kant zijn schitterend.

groetjes jolande

Christina zei

Dat is weer een schitterende kaart Tinie!! Prachtig gekleurd ook weer!
Groeten Kristel

Tineke's hobby zei

wat een prachtige kaart heel mooi stempeltje en inderdaad erg mooi papier
Het kant wat je gebruikt hebt is ook erg mooi
Groetjes Tineke

manuela zei

Mooi kaartje Tinie en inderdaad geweldig mooi papier en Heel mooi hoe alles weer met elkaar is gecombineerd :)

groetjes
Manuela

Marlies zei

Prachtige kaart Tinie, inderdaad heel mooi papier in een hele mooie kleur. Super Mooi geheel!!
groetjes, Marlies

Tinie zei

Ha Tinie, dit is weer een heel leuk kaartje geworden!!
groetjes Tinie

Riet zei

Deze is ook prachtig Tinie,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterende kaart tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart!

Lisandia zei

wat een prachtige kaart weer zeg! nog even over mijn candy hij staat er op hoor!