Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

donderdag 10 maart 2011

Lente kaart

Hallo allemaal, pfff vandaag de kaart gemaakt voor de challenges nr 4 van
http://duo-challenge.blogspot.com/2011/03/duo-challenge-4-blijft-bovenaan-staan.html
als je daaraan meedoet, krijg je per mail een patroon en dat is deze kaart geworden, veel knip en plak werk, maar heel leuk om te doen. Het werd voor mijn gevoel te vol om er nog een Tilda oid in te zetten, vandaar dat ik het bij een gieter en een mand bloemen aan het hekje heb gelaten.

Iedereen weer heel erg bedankt voor jullie super leuke reacties, ik geniet daar enorm van!!!

Hartelijke groetjes Tinie

40 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schitterend lente kaartje Tinie.
Nu buiten nog want het hier gewoon herfst vandaag.

Groetjes Jannie.

Neline zei

Hij is prachtig, wel veel werk, maar dan heb je ook wat;)
groetjes
Neline

creacora zei

ja leuk he om te doen nou de jouwe is ook supers hoor Tinie !!

Groetjes Cora

heidy zei

Ziet er geweldig uit,en wijze woorden over de awards
Groetjes Heidy

Jaimy zei

je hebt echt een prachtige kaart gemaakt!
die bloemen zijn ook heel mooi.

Groetjes, Jaimy

Ditta zei

Dit is echt voorjaar! wat een mooie kaart.
groetjes Ditta

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje ja veel werk maar het resultaat mag er dan ook zijn super mooi gedaan
En wat de awards betreft prima geen probleem
Groetjes Tineke

KarinsArtScrap zei

hij is super leuk geworden tinie.
leuk met die bloemen en mooi papier gebruikt.

groetjes karin

hennie zei

Leuk gedaan hoor Tinie.
Anita van de warme groetjes heeft er ook mee gewerkt, maar weer heel anders dan jij.
Groetjes hennie.

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een schatje dat heb je prachtig gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Crealin zei

Hoi Tinie,

je lentekaart is echt heel leuk, je hebt ook zo'n mooi papier gebruikt.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt met de awards, ik wil ook niemand voor het hoofd stoten maar ik gebruik mijn schaarse tijd liever om leuke kaartjes te knutselen. Klinkt dit stom?

Vele groetjes en bedankt voor je leuke reacties,

Lins x

Annemarie en Merit zei

Geweldig leuke voorjaarskaart inderdaad een heel werk maar dan heb je er wel wat voor.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

buiten is het net herfst maar nu ik jouw kaart zie is krijg ik toch het lentgevoel, prachtig.

groetjes jolande

Marlies zei

Prachtig gemaakt Tinie, hele mooie bloemen erop en leuk detail met het hekje aan de binnenkant. Super mooi!!
groetjes, Marlies

Angelique zei

wauuw helemaal super zeg!!

greet zei

Het was zeker eenhele klus maar het reusltaat is prachtig! Het lente gevoel zit er helemaal in.

Groetjes Greet

Ank zei

Mooi Tinie, heel veel werk, petje af, laat nu de lente maar beginnen.

groetjes
Ank

Ellen zei

Prachtige kaart geworden: laat de lente maar komen! Geeft veel voldoening als er na veel gefrutsel een mooie kaart uit voort komt. Wil 'm ook nog gaan maken eigenlijk, dus wie weet zie je mijn creatie eerdaags op mijn blog verschijnen.

Margreet zei

hij is heel mooi geworden Tinie....het is idd een heel werk....ik heb hem ook gemaakt, maar kan hem pas eind van de maand op mijn blog zetten....nog even geduld dus!
xxx Margreet

Anita zei

Héle mooie kaart! De bloemen zijn schitterend :D
Ik heb zelf ook niet zoveel met awards, dus geen probleem ;)
groetjes, Anita

Patricia zei

Superleuke kaart Tinie. Ik heb hem al meer gezien. hij is erg leuk. En je hebt de kleurtjes ook nog eens lekker lenterig gehouden..helemaal top. Groetjes Patricia

Aleida zei

Een hele mooie kaart is dit geworden!
groetjes,

Karin zei

wat een prachtige kaart!

Heleen zei

Wat is die kaart weer prachtig geworden zeg! Ik heb er ook over nagedacht om em te maken maar hij lijkt zo ingewikkeld... Misschien toch nog maar eens proberen.

Groetjes, Heleen

gré zei

heel mooi
wat een werk
groetjes gré

Tinie zei

Dit is een erg mooi kaartje, Tinie!! Heel leuk!
Ook je vorige kaartje is leuk geworden! Ik ben een paar dagen niet langs geweest, moest werken.... groetjes Tinie

Marijke zei

Hé je hebt hem af, prachtig is ie geworden!! Heerlijk lentesfeertje heb je ervan gemaakt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Durvina zei

Wat een leuke bloemengroet!

groetjes, Durvina

Marleen zei

wat een prachtige creatie zeg!!
gr Marleen

Hetty zei

Wauuuw wat heb je die super mooi gemaakt

gr hetty

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Je geduld voor je plak- en knipwerk word beloond hoor, want het is een heel leuke kaart geworden zo !!

groetjes, Jaimie

cristel zei

een mooie fleurige kaart heb je gemaakt
grtjs

Unknown zei

Super mooie kaart.
Veel werk.
Lieve kleurtjes.
En buiten gaat vandaag de lente ook komen.
En morgen.
Groetjes en geniet van de zon Brigitte

Adrie zei

Ik had hem al voorbij zien komen bij Anita.Ik heb helaas geen tijd om hem zelf te maken.Maar dan kijk ik wel naar die van jou,ik vind hem geweldig Tinie,wat een mooie kleuren heb je gebruikt.Da's dus voorjaar.
Groetjes Adrie

Gea zei

Poe hee ziet er inderdaad uit als een boel werk maar het resultaat is er ook naar! Heel mooi!
groetjes Gea

anita01 zei

Helemaal gelukt en mooi dat ik um vind.....veel lente kriebeltjes hoor.

Warme groetjes,
Anita

chantal zei

wouw schitterende kaart tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Chantal zei

Wat een leuk model zo! Is weer eens wat anders dan een normale vierkante kaart, leuk hoor!

Groetjes,
Chantal

Kaatje Brocant zei

Ik vind hem super! Mijn patroontje ligt op me te wachten, volgende week ga ik hem maken, heb er heel veel zin in! Misschien heb je ook eens zin om op mijn blog te neuzen? Ik geef bij 50 volgers een super leuke candy weg: een Scor Pal én een handgemaakte romantische zeepketting!
Groetjes, Monique
www.kaatje-brocant.blogspot.com

Annette zei

Hoi,

Hij is erg mooi geworden hoor. En nu maar duimen. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

Groeten van Annette