Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 5 maart 2011

Sugar Nellie Simply Adorable Bambino

Hallo allemaal, vandaag de nieuwste stempel van de serie Simply Adorable van Sugar Nellie ingekleurd, genaamd Bambino. Toen ik deze zag, was ik op slag verliefd (ben ik wel vaker geloof ik op stempels, mijn man vindt dat niet erg, als het maar bij stempels blijftLOL), ik vind deze zo mooi, heb het kaartje vrij rustig gehouden, omdat het papier al druk genoeg is. Het papier is van Maja Design en de ponsen die gebruikt zijn van Martha Stewart.

De stempel van gisteren heb ik gekocht in Engeland bij Stempelglede.com en bedankt voor jullie tips!!!

Ik wens iedereen een hele fijne avond en een prettige zondag!

Groetjes Tinie

27 opmerkingen:

Frosien zei

Wat een prachtig babykaartje is dit geworden, de stempel is ook erg mooi. Groetjes Frosien

Aleida zei

Een hele mooie, lieve babykaart!
groetjes,

manuela zei

Wat een prachtig babykaartje
erg leuk gedaan

liefs
Manuela

Jolanda Cuper zei

Alweer zo'n prachtige baby kaart! Zie net dat je bij magnolia gewonnen hebt! Gefeliciteerd!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Hele mooie kaart met een prachtige stempel!!
groetjes Tinie

heidy zei

Oh wat een schatje Tinie!
Groetjes Heidy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik kan me indenken dat je op slag verliefd was op deze stempel, prachtig en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

groetjes jolande

KarinsArtScrap zei

hij is prachtig tinie, hele mooie kaart met een geweldige stempel.
ook een hele mooie kleur gebruikt.

groetjes karin

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Wat een schatje ség !!

Groetjes, Jaimie

hennie zei

Prachtig Tinie! Ik snap jou en ook je man.
Dank voor je vele berichtjes op mijn blog, ik geniet ervan.
Het was erg leuk in Spijkenisse. Nu ga ik lekker nagenieten.
Groetjes hennie.

Marijke zei

Wat een plaatje is dit Tinie, zo schattig het baby afdrukje, mooi geheel met het papier!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Liesbeth zei

Wat een schatje is het weer Tinie.
Fijn weekend.gr. Liesbeth

Marlies zei

Prachtige kaart Tinie, hele mooi afbeelding en GEWELDIG ingekleurd!!
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Wat een super lief afdrukje...snap helemaal dat je op slag verliefd was:-) Je hebt er trouwens een gewekdige kaart mee gemaakt!
Groetjes Mieke

miriam zei

prachtig kaartje geworden tinie

gr miriam

Anda zei

Wat een schattige stempel is dit!! Erg leuk verwerkt in de kaart.

Gr. Anda

Enny zei

Wat een mooie kaart, schattige stempel en mooi versierd !! Groetjes Enny

cristel zei

wauw de stempel is gewoon schitterend net echt zeg en je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt
grtjs

Geertje zei

Oh wat is deze weer mooi en die stempel is ook helemaal geweldig.
En geniet maar lekker van je verliefdheid.

Groetjes Geertje,

Adrie zei

Geweldig Tinie,wat een mooie kaart.En de naam van de stempel klopt niet alleen voor de stempel,maar zeker ook voor de kaart.Mooie rand ook.
Groetjes Adrie

Anita zei

Wat een superlief kaartje!! En ook zo mooi ingekleurd!
groetjes, Anita

greet zei

Wat een superlieve kaart! Heel mooi ingekleurd en de kaart heeft een prachtige uitstraling.

Groetjes Greet

Marian zei

Heel erg snoezig je kaart prachtig
Groetjes

Annemarie en Merit zei

Wat een dotje....

Crealin zei

Wat een schat van een stempel, ik ben samen met jou verliefd hoor ;-)
Gewoon om op te eten ;-)

Fijne week en heel veel groetjes,

Lins x

Monique zei

Wat is dit knap!
Heb een bekroning op je werkjes in mijn blog gezet! Kom je kijken!
groetjes
Monique

Chantal zei

Wow, wat een mooie babykaart zeg!

Groetjes,
Chantal