Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 9 maart 2011

Tilda durf te dromen

Hallo allemaal, vandaag een kaartje gemaakt, waar een Tilda achter een hekje moest plaats vinden, want ik had bij de post de stanz van Crealies binnen. Ik heb het hekje een stukje open gelaten en verder Maja Design papier gebruikt. De tekst stempel is van LOTV.

Ik wil vanavond proberen de prachtige lente kaart te maken, veel knip en plakwerk.

Iedereen weer bedankt voor jullie reacties en groetjes Tinie

37 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Tinie wat een leuk idee met dat hekje !
Errug leuk gedaan!
Groetjes Heidy

Frosien zei

Hallo Tinie, wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt. Wat jammer dat de stansen van crealies niet overal te koop zijn, dan hoef je niet te wachten tot de post komt. Dit kaartje ziet er in ieder geval weer prachtig uit. Groetjes Frosien

Aleida zei

Mooi kaartje, mooi papier. En die stans van dat hekje is leuk.
groetjes,

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje hele mooie kleuren en dat hek ponsje is ook erg mooi
Groetjes Tineke

martina's kaartjes zei

het is een schatje !! mooi gedaan,
groetjes, martina
x

Karin zei

leuk kaartje, dat hekje is erg schattig, leuk idee dat het hekje open staat!

Anita zei

Wat een prachtig kaartje weer Tinie! En wat een leuk idee om het hekje open te zetten :)
groetjes, Anita

Yvonne zei

Super leuk geworden !!Wat ben je toch altijd snel met nieuwe dingen ook weer met deze stans.Toppie Lieve groet yvon

Jaimy zei

wat een leuk kaartje zeg!
Ik vind het hekje ook prachtig.

Groetjes, Jaimy

Diana zei

heel mooi kaartje ben volger van je geworden

groet diana

Marian zei

Heel mooi je kaart
Groetjes

Marijke zei

Prachtig kaartje en wat leuk met het hekje ervoor!! Succes met je lentkaartje.....
Groetjes, Marijke en Chantal

Frouwkje zei

Hoi Tinie,
Mooi kaartje, leuke kleuren!!
En dat hekje is ontzettend leuk.
Ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan.
Lieve groetjes, Frouwkje.

Mandy's Magnolia cards zei

ook dit kaartje is weer prachtig van je!!
& inderdaad het is erg verslavend haha. ik heb vandaag mn verjaardags kado'tje alvast gehad van mn zusje. die kon het niet laten om tot de 25ste te wachten haha. nu heb ik het hekje van Magnolia gehad! super leuk dus ga daar maar is snel mee aan de gang. vind jou hekje ook echt super!
groetjes, Mandy

greet zei

Wat een snoepje! prachtig in het blauw en het hekje is super!

Groetjes Greet

Marlies zei

Super leuke kaart Tinie, heel leuk gemaakt met het hekje.
groetjes, Marlies

Adrie zei

Hij is idd. erg leuk , die mal van het hekje.
Hup ook maar weer op mijn lijstje....
Je kaart is echt heel leuk geworden Tinie,erg mooi papier ook.
Groetjes Adrie

Riet zei

Geweldige kaart Tinie,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Super dat hekje,mooi papier.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje en wat leuk
zo met dat hekje

gr hetty

KarinsArtScrap zei

het ziet erweer heel leuk en lief uit tinie.
bedankt voor je leuke reactie's.

groetjes karin

Samantha zei

Mooi kaartje weer Tinie en het hekje is ook erg leuk.

Groetjes Samantha

Jolanda Cuper zei

Wauw je hebt het hekje al! Het staat nog op mijn verlanglijstje! Prachtig kaartje en mooi papier ook!
Groetjes Jolanda.

Patricia zei

Je kaartje is heeeel mooi Tinie. Ik vind deze lijn ook zooo mooi. Helemaal mijn kleuren. Ik heb ook een paar van je vorige kaartjes gemist. Deze zijn ook weer erg leuk zoals altijd. Groetjes Patricia

Geertje zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Echt heel mooi.

Groetjes Geertje,

Enny zei

Weer een heel schattige kaart, bravo !!
Groetjes Enny

diana zei

hoi tinie,
erg leuk kaartje weer.
groetjes diana

Janny's Cards Creations zei

Het is weer een schatje leuk de kleuren blauw en bruin. Groetjes Janny

Unknown zei

Wat een super kaartje.
Erg leuk dat open hekje.
Mooi bedacht hoor.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

gré zei

wat een heel erg leuk kaartje
en dat hekje
geweldig mooi
groetjes gré

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi je kaart en wat een goed idee om het hekje zo op je kaart te gebruiken.

groetjes jolande

chantal zei

wouw schitterende kaart tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marleen zei

hehe, kom er eindelijk weer eens door!!
Wat een leuke creaties heb je weer op je blog. Heb ze wel steeds bewonderd, maar kon steeds geen reactie geven. Nu gelukkig dus weer wel (alhoewel ik ook al 3 kwartier bezig ben, maar goed).
Groetjes Marleen

Hanneke zei

Ahh dat hekje is echt schattig. Je kaartje is natuurlijk ook weer heel mooi!
Groetjes,
Hanneke

creacora zei

deze is weer een schatje tinie !

succes met het knip en plakwerk van de lentekaart !!

groetjes Cora

miriam zei

Ha ha nu snap ik je reactie op mijn blog Je bent al gezwicht voor de leuke hekjes stans.
Nu nog de rozetmaker He .....hihihihi.

Maar zonder gekheid het is een prachtig kaartje geworden en leuk zo met dat hekje dat hij open kan Daar was ik nog niet opgekomen.

gr miriam

Frouwkje zei

Hoi Tinie,
Ik had je al een berichtje gestuurd, maar ik heb nog een verrassing op mijn blog staan voor je.
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Durvina zei

Wat een schatje, en je papier wat super!

groetjes, Durvina