Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 27 maart 2011

Tilda in het rood

Hallo allemaal, rood is helemaal mijn kleur geworden:), vandaar vandaag Tilda in het rood, ingekleurd met de copic's. Het papier is van Maja Design en de bloemen van Wild Orchid en de stans in van Crealies.

Ik wens iedereen een heerlijke zondag toe en een heel goed begin van de week!!

Bedankt voor jullie leuke, lieve reacties, stel het zeer op prijs!!

Groetjes Tinie



44 opmerkingen:

Sanne zei

Hoi Tinie,

Ik heb het probleem ook. Had al op je bericht gereageerd, maar omdat je je bericht verwijderd hebt, kon ik mijn reactie uiteindelijk niet plaatsen. Heb vanochtend al van alles geprobeerd, maar niets lukte. Toen mijn broer gebeld. Hij heeft het probleem ontdekt en je kan het makkelijk verhelpen. Schijnbaar verandert blogger de grootte van je foto naar 0. Dan zie je de foto dus niet, alleen het randje eromheen (het vierkantje). Om de foto weer zichtbaar te maken, moet je je bericht bewerken. Normaal werk je waarschijnlijk onder het tabblad 'nieuw bericht' maar je moet nu het tabblad 'HTML bewerken' hebben. Ergens in het bovenste stukje tekst staat 'height = 0'. Dit klopt niet. Ik heb er 400 van gemaakt. Ook even veranderen bij 'width = 0'. Dit staat een stukje verder. Hopelijk kun je je foto zo weer tevoorschijn toveren. Bij mij lukte het. Hopelijk is het probleem bij blogger snel opgelost.

Liefs Sanne

Marlies zei

Ik heb op het blokje geklikt en zie je kaart dan heel goed. Het is weer een pracht kaart geworden Tinie! Prachtig gemaakt!!
groetjes, Marlies

martina's kaartjes zei

je bent blijkbaar al de tweede, dat is niet leuk ! in de sidebar is hij wel te zien. Wow, Sanne heeft het allemaal al helemaal uitgedokterd.... veel succes, in ieder geval, mooie kaart !
groetjes, martina
x

Jolanda Cuper zei

Prachtig je hebt de smaak helemaal te pakken met rood! Mooi ingekleurd!
Groetjes Jolanda.

Wil zei

Wat heb e weer een mooie kaart gemaakt. Mooi hoor dat rood.Ik had even een vraagje, kan je me vertellen welke pons of mail heb je gebruikt voor de blaadjes. Ik vind ze namelijk erg leuk en mooi maar kan in de winkel niet goed vertellen wat ik bedoelt.
Verder nog een fijne dag, groetjes Wil

Elly zei

Het is een mooie kaart geworden,het rood springt er heerlijk uit!

Groetjes Elly

Hanny zei

Tinie je kaart is weer prachtig zo als gewoonlijk.Leuk hoor dat rood.

Groetjes Hanny.

Liesbeth zei

Schitterend Tinie, rood is echt je kleur, dat kun je wel zien aan het kleurwerk, en prachtig papier.
gr. Liesbeth

Anita zei

Prachtige kaart, mooie kleuren en details!
Fijne zondag!
Anita

Margreet zei

prachtig kaartje Tinie......mooi gekleurd...rood is best wel moeilijk vind ik...mooi papier!
xxx Margreet

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart Tinie. Geweldig mooi.

Gr. van Ineke

Gea zei

Mooie kaart!
Vandaag is rooood, de kleur van de liefde..
vandaag is rood, nou ja, je kent het liedje vast wel van Marco
Groetjes gea

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje en ja
rood vind ik ook wel erg mooi

gr hetty

KarinsArtScrap zei

het is weer een beauty geworden tinie, en je kleur rood is ook heel mooi.

groetjes karin

Andrea zei

Wat een leuke en mooie kaart is dit Tinie
groetjes andrea

lenny zei

wat een liefie Tinie heel mooi
groetjes lenny

Tineke's hobby zei

wat een prachtig kaartje erg mooi met dat papier en dat moie rood
Groetjes TIneke

Cora Hoekstra zei

Leuk Tinie, dat rood gaat je goed af en past mooi in de lente nu de tulpen er weer aankomen.
Leuk en origineel dat dubbele bloemblad.

Fijne zondag verder.

cristel zei

deze is ook al weer zo super mooi met de rode roos
grtjs

Joke de Wit zei

Hallo Tinie mooie kaart hoor ik vind rood altijd moeilijk te kleuren maar jij hebt er geen problemen mee. Groetjes Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

tilda ziet er mooi uit in het rood, prachtig kaartje.

groetjes jolande

Marijke zei

Hoi Tinie, wat een gedoe he met het plaatsen van een foto. Wij hadden er ook last van grrrrrrrrr
Maar nu is het opgelost zie ik, dit is een prachtig kaartje met een mooie Tilda in het rood.
Groetjes, Marijke en Chantal

marja zei

Hoi Tinie,

Wat heb je er weer een schitterende kaart van gemaakt. Echt een beauty!

Lieve groetjes Marja.

Karin zei

Wat een leuk kaartje, prachtig dat rood. En wat een lieve stempel.

stempelfreaks zei

Wat een lief kaartje weer. Mooi met dat rood.
Groetjes Astrid & Larissa

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Knappe kaart !

Groetjes, Jaimie

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart ook de stempel vind ik echt heel leuk. Ook leuk te gebruiken voor moederdag. Groetjes Janny

Riet zei

Prachtige kaart Tinie,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marleen zei

wat een mooi kaartje en wat een mooie bloem!!
Jij ook een fijne week hoor!!
gr Marleen

Tinie zei

Mooi rood hoor!! En de kaart is weer een schatje!
Groetjes Tinie

Gusta zei

wat een leuke kaart en mooi gedaan hoor met rood

Groetjes Gusta

Unknown zei

Hele mooie kaart.
Het stempeltje is weer een schatje.
Mooie kleur dat rood he.
Je bloem is prachtig gemaakt.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Frosien zei

Wat heb je weer een lief stempeltje gebruikt. (Ik heb hem nog in mijn bakje liggen). De kaart is mooi geworden. Groetjes frosien

creacora zei

prachtige kaart Tinie zoals altijd is het weer een kanjer en idd rood is ook erg mooi ! maar met inkleuren vaak wat lastiger maar daar heb jij geen last van zo te zien !

Groetjes Cora

Christina zei

Woww een schitterende kaart Tinie!!
Groeten Kristel

KarinsArtScrap zei

hi tinie, ik heb iets leuks op mijn blog voor je.

groetjes karin

Christa zei

Mooi rood is niet lelijk ! Het is toevallig mijn lievelingskleur....maar rood kleuren met de Copics vind ik zooooooooooooo moeilijk. Jij hebt het erg mooi gedaan. Creatieve groetjes van Christa.

Adrie zei

Hoe gek kan het lopen , eerst heb je niets met rood , en nu zien we er telkens kaarten mee.En wat voor kaarten,deze is ook weer prachtig Tinie.Ik vind het niet altijd makkelijk om met rood te kleuren,zeker niet met de copic's.Maar jou gaat het goed af
Groetjes Adrie

miriam zei

Mooi lief kaartje

En ja hoor ik slaap zeker wel eens . Maar ik werk vaak al zover in voren en als het dan tevoorschijn komt is het net of dat ik heel veel ineens heb gemaakt.


gr miriam

manuela zei

Prachtige kaart Tinie
een lief stempeltje gebruikt en mooi ingekleurd

liefs
Manuela

KarinsArtScrap zei

hi tinie, dank je wel voor je berichtjes, heb je niet gezien dat ik een award op mijn blog heb staan voor je.

groetjes karin

greet zei

Wat een prachtige kaart Tinie! De kleur rood gaat je goed af. Het rode jurkje is heel mooi.

Groetjes Greet

Hanneke zei

En alweer zo'n prachtig kaartje! En toch weer rood zie ik. Mooi hoor.
Groetjes,
Hanneke

Crea Astrid zei

Wat een lief kaartje en wat een leuke stempel. Maar ja, je kan ze niet allemaal kopen. Ik moet toch keuzes maken. Maar dat is soms wel moeilijk. Heb jij dat niet?

Groetjes Astrid.