Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 19 maart 2011

Tilda ingekleurd met copic's

Hallo allemaal, gisteren en vandaag dit kaartje gemaakt met Maja Design papier, ik vind het papier zo mooi, dat ik dit keer geen bloemen ed erop heb gedaan. De strik maak ik
altijd met de Bow-Easy, dit is een dubbele strik, je kunt er ook enkele mee maken.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe met net als vandaag heel veel zon!!!

Groetjes Tinie

44 opmerkingen:

Anda zei

Een prachtige kaart, bloemetjes zijn ook niet nodig bij dit schitterende papier. Die strik is wel heel erg leuk gedaan. Ik moet toch eens aan de slag met mijn strikjesmaker :)

Gr. Anda

Marjo zei

Prachtige kaart geworden. Leuke stempel ook. Ik zou wel graag een afdrukje willen kopen van je. Weet niet of dat kan. Groetjes Marjo

Mieke zei

Schitterende kaart zeg. Heel mooi.

gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Anita zei

Hele mooie kaart weer Tinie! Prachtig papier en een mooie LO :)
groetjes, Anita

Frosien zei

Mooie kaart, Tinie en wat heb je weer een mooie stempel gebruikt, dit is de eerste die ik nu zie, hij is erg mooi.En dat Maja papier kun je eindeloos gebruiken, dat verveeld nooit. Groetjes Frosien

Aleida zei

Dank je wel voor de zon en het mooie boeketje dat tilda aanbiedt ... ;)
Het is een heel mooi kaartje geworden,
groetjes,

Deborah zei

Mooi ingekleurd, de overgangen zijn héél goed!
Het is echt een hele leuke kaart!
Groetjes Deborah

Jolanda Cuper zei

Leuk hoor je hebt echt de smaak te pakken met rood! Het is weer een beauty!
Groetjes Jolanda.

gré zei

heel erg mooi
en je strik ook
moet zelf nog oefenen hoor
groetjes gré

Christina zei

Woww die is super geworden Tinie!! Prachtig gekleurd ook met copics!!
Groeten Kristel

chantal zei

schitterende kaart tinie
erg leuk gedaan
ik wens jou ook een heel fijn weekend toe en wat was het vandaag een lekker weertje hopen dat het morgen ook zo wordt hihi
liefs chantal

Marian zei

Prachtig gekleurd mooie kaart
Groetjes

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tinie,Zo leuke stempel,en zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Tinie zei

Hij is zo mooi!! Mooi ingekleurd, Tinie!
groetjes Tinie

Neline zei

Prachtig weer Tinie. Je gaat lekker in het rood!
Tilda is weer prachtig ingekleurd.
groetjes
Neline

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Prachtige kaart!

groetjes, Jaimie

KarinsArtScrap zei

tinie het is weer een plaatje, een hele mooie kaart.

groetjes karin

Chantal zei

Wat een leuke Tilda zeg, zo met haar jasje open! Hartstikke leuke kaart weer!

Groetjes,
Chantal

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Wat zijn ze weer leuk hé, die nieuwe Magnolia's.

Groetjes Astrid.

marja zei

Hoi Tinie,

Wat een beauty van een kaart, schitterend.
Nog een fijn weekend verder.

Lieve groetjes Marja.

Hanny zei

Wat weer een prachtige kaart Tinie, ook heel mooi ingekleurd.

Groetjes Hanny.

*mieke* zei

Schitterend,,,je bent ook helemaal geen bloemen nodig! En wat ontzettend mooi ingekleurd ook, wauw!
Groetjes Mieke

Marijke zei

Tinie, wat een mooie kaart....lief met al de vlinders en het magnoliaatje heb je supermooi ingekleurd.
groetjes, Marijke en Chantal

Hetty zei

Wat een mooi kaartje em het papier is
zeker erg mooi

gr hetty

cristel zei

mooie kaart leuke stempel en vindt je papier met roosje op super mooi
grtjs

Crealin zei

Hoi Tinie,

wat een knap kaartje en zo mooi ingekleurd met de copics. Ik heb eindelijk de nieuwe collectie toegestuurd gekregen. Jij hebt de laatste tijd weer heel veel mooie kaartjes gemaakt, super!

Voor jou ook een heel fijn weekend,

Lins x

lenny zei

WOWWWWWWWW Tinie wat een Schitterend kaartje
weer en super mooie kleurtjes
groetjes lenny

heidy zei

Hoi Tinie,wat een prachtkaartje is het weer geworden!
Groetjes Heidy

Unknown zei

Bloemen zijn niet altijd nodig toch.
Het is een prachtige kaart geworden.
Mooi ingekleurd.
Een hele fijne zonnige zondag vandaag.
Brigitte

Karin zei

mooi kaartje, wat een lief stempeltje. en ik moet toch ook eens zo'n bow-easy kopen.

Adrie zei

Nu niet meer zeggen dat rood jouw kleur niet is he Tinie.Hier is het rood ook weer heel mooi gebruikt.Geweldige strik , en Tilda is heel mooi ingekleurd.
Groetjes Adrie

Hanneke zei

En alweer een rood kaartje!! En hij is wederom prachtig geworden. Straks wordt het nog je lievelingskleur.
Groetjes,
Hanneke

Samantha zei

Een prachtige kaart weer Tinie! En weer met rood erg mooi. Vlinderstjes zijn ook erg leuk erbij.

Groetjes Samantha

hennie zei

Prachtig Tinie en ik ben niet de enige die dat vind. Reactie nr.34, ik moest gewoon in de rij staan om te reageren.
Dank dat jij in de top 3 zit van degene die bij mij een berichtje achterlaat!
Erg lief van je, groetjes hennie.

Marrie zei

Hallo Tinie

Ik ben een tijdje niet op je blog geweest maar wat heb je weer mooie dingen gemaakt.
Ik hoop dat ik zelf ook weer wat tijd krijg om te knutselen.

Groetjes Marrie

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!

Enny zei

Wat een schattige kaart, heel mooi !! En je wens voor zon komt ook uit !! :)) Groetjes Enny

greet zei

Je kaart is zo helemaal af! Prachtig ingekleurd en het papier.......... wat mooi!

Groetjes Greet

Ans zei

Een heel lief kaartje met een mooie strik.

Liefs Ans

Liesbeth zei

Wat een plaatje is het weer Tinie, erg mooi.
gr. Liesbeth

Yvonne zei

Wat heb je weer goed en mooi ingekleurd helemaal Top!!Lieve groet Yvon

Louise zei

Inderdaad schitterend papier en het kaartje is prachtig geworden.

gr.Louise

Marlies zei

Prachtige kaart!! Hele leuke afbeelding, super gekleurd en het is ook zonde om het mooie papier te verbergen. Heel erg Mooi!!
groetjes, Marlies

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Tinie,

Het is je goed gelukt om met rood te kleuren en wat een mooie strik! Kost mij altijd nog moeite om deze mooi te krijgen. Ga maar eens wat dikker en dunner lint kopen. Helaas je schrijft dat je wel een bod op de ponsen wil doen. Maar ze zijn al verkocht. Mocht deze mevrouw toch geen interesse hebben of de verkoop niet door gaat hoor je dat nog van me.
Hartelijke groetjes Lida