Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 8 maart 2011

Tilda met copic's en een beetje alcohol

Hallo allemaal, vandaag Tilda ingekleurd met copic's en ik las gisteren bij Creadin dat je met een stukje keukenrol gedept in alcohol de kleuren kunt laten "blenderen". Dit moest ik natuurlijk uit proberen, ik heb alleen de onderkant jurkje gedaan, vond het toch wel een beetje eng, maar zie hier het resultaat, (natuurlijk nooit het effect van Diny, maar het begin is er).  Verder heb ik Color Core gebruikt, dit is schitterend papier omdat je dit met een stukje schuurpapier kunt bewerken.

Iedereen bedankt op de super leuke, lieve reacties en groetjes Tinie

35 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wauw wat heb je er weer een super mooie kaart van gemaakt! Leuk idee dat blenderen met alcohol!
Pas op dat je niet dronken wordt ha ha.
Groetjes Jolanda.

Sandra zei

Leuk kaartje weer hoor Tinie, vind dat stuk kant wat je gebruikt hebt ook erg mooi!!
Groetjes Sandra

Anita zei

Mooie kaart zeg! En dat met die alcohol is goed gelukt, ik ga het ook eens proberen. Ik denk dat ik het met een wattenstaafje probeer dan heb je er denk ik meer controle over, of zou dat niet werken?
groetjes, Anita

miriam zei

Mooie kaart weer tinie

gr miriam

Yvonne zei

Goed gelukt zeg!!Mooie kaart ook en schattig dat blauw.Het is echt een geheel.Lieve groet yvon

Heleen zei

Hij is wel erg mooi geworden hoor!

Kitty Dieleman. zei

Prachtige kaart heb je gemaakt had dat blenderen ook gezien,ga ik natuurlijk ook eens proberen.

Groetjes Kitty

diana zei

hoi tinie,
ik vind het een prachtige kaart.
groetjes diana

Tinie zei

Het is weer een mooie kaart geworden, Tinie!! En het blenderen is goed gelukt!
groetjes Tinie

stempelfreaks zei

Prachtige Kaart zeg! Het blenderen is mooi gelukt. Prachtig kant heb je gebruikt.
Groetjes Astrid & Larissa

Marijke zei

Prachige kaart weer Tinie!! Het blenderen met alcohol is goed gelukt hoor. Mooie effect krijg je met dat Color Core papier!!
Groetjes, Marijke en Chantal

creacora zei

nou dat is zeker goed gelukt Tinie en wat een schitterende kaart is dit weer het kant is ook prachtig !!

Groetjes Cora

heidy zei

Ziet er geweldig uit Tinie,leuk om dat soort tips uit te proberen.
Groetjes Heidy

Marlies zei

Hele mooie kaart Tinie, leuke Tilda en super gekleurd!
groetjes, Marlies

An Smets zei

Mooie kleuren, leuk kaatje geworden

hennie zei

Heel mooi gedaan Tinie.
Dank voor je berichtje op mijn blog.
Groetjes hennie.

Liesbeth zei

Wat een prachtkaart is het weer Tinie,
erg mooi ingekleurd ook.
gr.Liesbeth

Marian zei

Je kaart is weer prachtig van kleur, en leuk om iets nieuws te proberen
Groetjes

Frosien zei

Je kaart is weer mooi gemaakt Tinie, groetjes Frosien

Angelique zei

schitterend, het is je goed gelukt hoor met alcohol!!

lenny zei

Hoi Tinie
heel mooi kaartje weer super
groetjes lenny

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en het is goed gelukt wat je geprobeerd hebt.

Groetjes Astrid.

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en het
is heel erg goed gelukt hoor

gr hetty

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prahtige kaart, mooie vlinderrand en kant en je kleurwerk is super.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een schitterend mooi en lief kaartje Tinie.
Mooi die vlinder tand en je hebt het afdrukje echt super mooi ingekleurd.

Groetjes Jannie.

KarinsArtScrap zei

het is een schitterende kaart geworden tinie.
heel leuk idee met dat color core papier vlinders en een rand te ponsen, had ik nog niet aan gedacht weer een leuke tip.

groetjes karin

Unknown zei

Mooi gekleurd.
Erg leuk dat geschuurde papier.
Mooie kleuten combi.
Groetjes Brigitte

cristel zei

deze vind ik ook weer super mooie kleur blauw en prachtig kant
grtjs

Karin zei

wat een mooi kaartje, prachtig ingekleurd!

manuela zei

Wauw wat heb je er weer een super mooie kaart van gemaakt en heel leuk idee met dat color core papier vlinders en een rand te ponsen,
en je hebt het afdrukje echt super mooi ingekleurd.

liefs
Manuela

chantal zei

schitterende kaart tiny
erg leuk gedaan
liefs chantal

Antoinette zei

Hoi Tinie

Nou je komt al aardig inde richting van diny want jij probeerd ook alles uit en dat doet zei ook.
maar kortom het is weer een super kaartje zoal;s we gewend zijn van je .

groetjes antoinette

Adrina zei

Supermooie kaart en prima gedaan hoor dat blenden!!

Adrie zei

Ja wees nou eerlijk , met de copic's kleuren lukte toch ook niet in één keer ?En ondanks dat het de eerste keer is , ziet het er toch goed uit Tinie.Veel oefenen en het word een eitje voor je.Ik ga het ook proberen.Verder vind ik je kaart super , erg leuk dat opgeschuurde color core papier.
Groetjes Adrie

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier gebruikt.

Liefs Riet.