Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

donderdag 17 maart 2011

Tilda met Du och Jag

Hallo allemaal, vandaag Tilda ingekleurd met copic's en het papier van Maja Design gebruikt, genaamd Du och Jag!! Wat een prachtige naam en het combineert toch zo leuk en ik kan jullie vertellen, ik heb de kleur rood ontdekt!! Knoopjes, bloemen zijn van Wild Orchid en de stanzen zijn van Marianne Design.

Bedankt voor jullie bezoekjes en super leuke reacties!!!

Groetjes Tinie

41 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hij is weer prachtig tinie.
hele leuke kleuren, mooie strik.
je vlinders zien er ook prachtig uit.
en weer mooi ingekleurd.

groetjes karin

Christa zei

Hoi Tinie , allereerst bedankt voor je trouwe reacties altijd en voor je reactie bij mijn dochter !! Ze vond het super. Deze kaart vind ik schitterend ; maar goed dat je de kleur rood hebt ontdekt ( mijn lievelingskleur ). Prachtig gecombineerd met lichtblauw. Creatieve groetjes van Christa.

heidy zei

Hoi Tinie,zie je wel dat de kleur rood niet moeilijk is,geweldig kaartje.
Maar ik begrijp je wel hoor,ik heb dat nl met rose,vindt het geweldig wat jullie ermee doen,maar mij lukt het niet hihi
Groetjes Heidy

gré zei

heel erg leuk
ook een leuke kleur combi
groetjes gré

diana zei

hoi tinie,
echt een prachtig kaartje weer.
groetjes diana

marja zei

Hoi Tinie,

Wat een ontzettend schattig kaartje heb je gemaakt. En wat is dat papier mooi!!!

Lieve groetjes Marja.

Frosien zei

Wat een lief magnoliaatje met het vlinderjurkje aan. Mooi gemaakt hoor. Leuke kleurcombinaties. groetjes Frosien

Neline zei

prachtig rood heb je weer gebruikt!
Gaaf papier hoor, en tilda staat er weer super bij.
groetjes
Neline

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Ik vind je kaartjes altijd zo tof in zijn geheel, chapeau hoor Tinie!!

Groetjes, Jaimie

Marian zei

Heel erg mooi
Groetjes

*mieke* zei

Jij bent lekker op dreef Tinie... Alweer een hele mooie kaat van jou! Leuk dat rood en zo'n perfecte strik ook:-)
Groetjes Mieke

Samantha zei

Geweldige kaart weer Tinie! Weer erg leuk met de het rood erbij.

Groetjes Samantha

Hanneke zei

Nou volgens mij heb je het rood echt ontdekt. Het is weer een prachtig kaartje geworden.
Groetjes,
Hanneke

Christina zei

Hij is weer helemaal super geworden Tinie!!
Groeten Kristel

Marlies zei

Weer een super mooie kaart Tinie! Hele mooie kleuren combi! mooie layout en leuke vlinders.
groetjes, Marlies

Marijke zei

Prachtig kaartje Tinie met alweer zo mooi papier!! Leuke vlinders.
Groetjesss

Adrina zei

Wat een supermooie kaart, goede kleurencombinatie en dat stempeltje is ook een schatje.

Marleen zei

het is weer een prachtig kaartje, kan niet anders zeggen!!
Gr Marleen

Jolanda Cuper zei

Het is een plaatje super mooie kaart! Prachtige rood accenten!
Groetjes Jolanda.

Ellen zei

Wederom een superleuke kaart! Alleen al voor de naam zou je het papier willen aanschaffen. Daarbij is het ook nog erg mooi, niet geheel onbelangrijk.... ;)

groetjes, Ellen

Ank zei

Dat ziet er weer fantastisch uit Tinie

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi kaartje en weer zo mooi ingekleurd

gr hetty

Gusta zei

wat heb je weer 2 prachtige kaarten gemaakt Tinie.hoe heb je je strik zo mooi gemaakt?

Groetjes Gusta

Cynthia zei

Wat een schitterende kaart en wat een mooie kleurencombinatie dat rood met het blauw. Heel erg mooi.

Groetjes,

Cynthia

Karin zei

wat een leuk kaartje! prachtig ingekleurd, en die vlinders zijn ook erg mooi.

Sandra1968 zei

Wauw, supermooi!

creacora zei

moooi papier he die Du Och Jag haha weet jij al wat het betekent
je kaart is prachtig meis en idd het is een super combi dat rood / blauw
Groetjes Cora

creacora zei

heb het effe opgezocht het betekent : jij en ik
leuk he

Gr Cora

Gea zei

Goh alweer zo'n mooie kaart van Tinie! Prachtige kleuren.
Groetjes Gea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart, mooi gecombineerd het rood met het zachte blauw.

groetjes jolande

Adrie zei

Het is dus jouw kleur wel he dat rood.Want zeg nou zelf , prachtig toch.Leuk die drie kaartjes trapsgewijs opgeplakt. En je strik is super.
Groetjes Adrie

Liesbeth zei

Prachtig hoor Tinie, ik heb gisteren mijn eerste copic's binnen gekregen maar dat valt nog niet mee, ik let dus erg op je kleurwerk nu en dat is prachtig, moet ik nog erg veel leren.
gr. Liesbeth
misschien tips voor een beginneling?

Patricia zei

Heel mooi kaartje Tinie, prachtig gemaakt!
Groetjes patricia

greet zei

Het is een hele mooie kaart en er is weer veel moois op te zien.
Fijn weekend.

Groetjes Greet

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,zo mooi ingekleurd je stempel.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

Anita zei

Het is weer een heel mooi kaartje geworden! Prachtige combinatie heb je gemaakt met rood en lichtblauw!
Ik zie net dat er allemaal prachtige nestabilities zijn uitgekomen of gaan uitkomen, ik word er gelijk zo hebberig van ;)
groetjes, Anita

miriam zei

schitterend kaartje weer tinie

liefs miriam

stempelfreaks zei

Prachtige kaart zeg. Mooi met die rood accenten.
Groetjes Astrid & Larissa

lenny zei

Super mooi kaartje weer Tinie
groetjes lenny

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Tinie,
Goed dat je de kleur rood ondekt hebt, want het staat heel flitsend. Leuk dat lint en die vlinders. De kleur rood is wel moeilijk om in te kleuren met de copics vind ik.
Momenteel heb ik uitverkoop, maar ik ben al weer bezig met een leuk kaartje.
Kom gerust eens langs zou ik zeggen.
gezellig weekend en geniet van het zonnetje.
Hartelijke groetjes Lida

Lisandia zei

wat een mooi kaartje weer zeg!