Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 23 maart 2011

Tilda met vlinders

Hallo allemaal, allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor de super leuke reacties die ik mocht ontvangen op mijn vorige kaart!!! Super leuk om het allemaal te lezen, ook de nieuwe volgers wil ik bedanken. Ivm het mooie weer, kom ik er niet aan toe om iedere dag zoals jullie gewend waren van mij, een kaart te plaatsen:), geniet dan lekker van tuin en zon. Maar dit kaartje heb ik gisterenavond gemaakt, met het prachtige papier van Bo Bunny, evenals de ass.

Ik wens iedereen een heerlijke zonnige dag toe en bedankt voor jullie reacties!!!

Groetjes Tinie

37 opmerkingen:

Andrea zei

Hoi Tinie,
wat een schattig kaartje heb je gemaakt,
en mij lukt het ook niet meer om iedere dag een kaartje te posten hoor
groetjes andrea

Crealin zei

Wow Tinie,

zo'n schat van een kaart, zo'n lief Tilda'tje en jouw versieringen passen perfect bij het papier.

Geniet maar met volle teugen van het zonnetje :-)

Lins x

Anita zei

Wat een schitterende kaart! Prachtig ingekleurd en je hebt mooi papier gebruikt :D
Geniet maar lekker van het zonnetje, nu kan het!
groetjes, Anita

Sandra zei

Wauw weer een hele mooie kaart Tinie!!!
Je hebt gelijk hoor geniet maar lekker van het zonnetje en de tuin voor je het weet zitten we weer binnen...
Groetjes Sandra

Monique zei

Knappe kaart hoor!
Mooie details!
groetjes
Monique

marja zei

Wat een ontzettend schattig kaartje, het papier enzo past allemaal zo mooi bij elkaar. Mij lukt het echt niet hoor, om elke dag een kaart te plaatsen, dus vind het super dat het jou wel lukt.

Fijne dag nog!

Lieve groetjes Marja.

Adrie zei

Mij lukt het zeker niet elke dag een kaart te maken.Sta iedere keer weer versteld hoe vaak jij er een plaatst.Ja en nu het mooie weer er aan zit te komen , moeten we daar toch zeker ook van genieten. Maar je kaart is weer heel mooi Tinie.
Groetjes Adrie

heidy zei

Oh wat een schatje Tinie,prachtig die vlinder erop!
Ik zit nu lekker in het zonnetje,pc tje erbij heerlijk!
Groetjes Heidy

Marijke zei

Wat een mooi papier is dit Tinie, de kleuren zijn zo mooi. Wat een schatje is het magnoliaatje toch. Geniet van het mooie weer!! Bij ons zullen de kaartjes nu ook wat minder worden met het mooie weer.
groetjes, Marijke en Chantal

Gea zei

Hij is weer mooi!
groetjes Gea

Anda zei

Wat een lieve kaart en dan die kleuren.... gaaf!!

Gr. Anda

Jaimy zei

wat mooi!
Ik heb die stempel van magnolia ook gekocht vond hem zo leuk. Op de beurs in den bosch was hij op een plaats na helemaal uitverkocht. Ik heb er nog net eentje kunnen bemachtigen.

Groetjes, Jaimy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje, heel mooi papier en de vlinder prachtig.

groetjes jolande

gré zei

wat een schattig kaartje
groetjes gré

KarinsArtScrap zei

hij is super leuk tinie, en geweldig ingekleurd.
leuk met die vlinder erbij.

groetjes karin

Aleida zei

Mooie kaart! en waar je het meest van geniet is de afwisseling van in de winter binnen zitten knutselen en in de zomer buiten zitten en andere dingen doen. Dan maar een kaartje minder!
groetjes,

stempelfreaks zei

wat een prachtige kaart weer Tinie.
Wat een weertje he, ik ben ook veel buiten te vinden.
Groetjes Astrid & Larissa

Hanneke zei

Wat een mooie kleurtjes heeft dit kaartje Tinie! Gelijk heb je hoor, lekker van het weertje genieten. Je weet maar nooit of het nu zo blijft.
Groetjes,
Hanneke

Hetty zei

Wat een schattig kaartje en die stempel is
erg mooi

gr hetty

Brenda zei

Hoi hoi,

Wauw wat is dit kaartje weer mooi zeg, mooi hoor dat papier van Bo Bunny! Gelijk heb je, dat je lekker geniet van het heerlijke zonnetje! Nu kan het nog! Fijne avond, lieve groetjes Brenda

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Chantal zei

Super kaartje weer hoor! En heel erg logisch dat het niet lukt om iedere dag een nieuwe kaart te posten, het is nu ineens ook zo lekker buiten! Daar moet je toch ook van genieten!

Groetjes,
Chantal

Marlies zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Tinie! Heel mooi gekleurd! Je hebt groot gelijk om van het lekker weer te genieten.
groetjes, Marlies

nicolet zei

Prachtig kaartje is dit!
Groetjes nicolet

diana zei

hoi tinie,
wat een prachtig kaartje weer.
groetjes diana

Jolanda Cuper zei

Super kaart en geniet nog even van het super mooie weer!
Groetjes Jolanda.

Gusta zei

mooi kaartje Tinie.geniet nog maar even heerlijk van de zon hoor.

Groetjes Gusta

greet zei

Het is een supermooie kaart! En lekker van het mooie weer genieten want oh wat is dat heerlijk!

Groetjes Greet

Ans zei

Een hele leuke kaart, mooi papier.

Liefs ANS

Unknown zei

Hele mooie kaart.
Lief stempeltje.
Geniet van vandaag.
Groetjes Brigitte

miriam zei

Je hebt er weer een prachtig lief kaartje van gemaakt.

liefs miriam

chantal zei

wouw schitterende kaart tinnie
echt super
liefs chantal

Liesbeth zei

Prachtig je kaartje weer Tinie, erg mooie kleuren heb je bij elkaar gebruikt.
Love it.
gr. Liesbeth

Marleen zei

wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt!
Gr Marleen

marliesx zei

Dankjewel!

Groetjes, Marlies

Tineke's hobby zei

wat een prachtig kaartje zo mooi die kleurtjes en dat papier is ook erg mooi.Super geheel
Groetjes Tineke

Enny zei

Wat een schattige en prachtige kaart !! Geniet nog maar lekker van het zonnetje !! Groetjes Enny