Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

vrijdag 11 maart 2011

Tilda voor Create4fun challenges nr 83

Hallo allemaal, heerlijk wat gaan we eindelijk de goede kant op wat het weer betreft en ik heb vanmiddag toch nog een kaartje gemaakt voor de challenges nr 83 van het
http://create4fun-challenge.blogspot.com/2011/03/challenge-week-10.html. Tilda is ingekleurd met de copic's. Ik heb een tekst stempel gebruikt, die Nicole heeft uitgegeven, de teksten vind ik persoonlijk heel leuk.

Ik wens iedereen een super leuk weekend toe, hopelijk met lekker veel zon en bedank jullie alvast voor de leuke, lieve reacties!!!

Groetjes Tinie

33 opmerkingen:

Anda zei

Leuke kaart Tinie! Grappig die nieuwe stempel, ik ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg.

Fijn weekend en geniet van het mooie weer!
Anda

Enny zei

Wat een schattige kaart, heel mooi !! En voor jou ook een prachtig, zonnig weekend !! Groetjes Enny

Andrea zei

wat een schattig kaartje
mooi gedaan
groetjes andrea

Deborah zei

Ja, die stempels van Nicole zijn echt schitterend he!? Erg stijlvol. Mooi kaartje is ervan geworden. Ik vind het ook zo'n grappige Magnolia.
Groetjes Deborah

KarinsArtScrap zei

tinie weer een heel leuk en schattig kaartje.
leuk die verschillende stukjes papier.


groetjes karin

Tinie zei

Wat een schatje, Tinie!! Helemaal leuk!
Ja het gaat de goede kant op met het weer!
groetjes Tinie

Wenda zei

Hele mooie kaart is het geworden met die swirls en bloem er ook zo bij.

Groetjes Wenda

Geertje zei

Wat weer eeen schatje deze kaart.
Ik was gisteren in Zwolle en ben helemaal vergeten om Nicole haar stempels te kopen.
Ik baal als een stekker want ze zijn zo leuk.
Maar eerst maar weer sparen voor de volgende aankopen.
Fijn weekend gewenst.

Groetjes Geertje,

manuela zei

Wat een schattige mooie kaart, en met die swirls en bloem er ook zo bij.
fijne weekend gewenst

liefs
Manuela

gré zei

heel erg leuk
gr gré

Margreet zei

mooi kaartje weer Tinie.....wat heb je Tilda leuk gekleurd!
xxx Margreet

Ditta zei

Hele leuke kaart! Ja die stempels van Nicole zijn heel gaaf.
gr Ditta

heidy zei

Wat een liefie en leuke die swirl
Groetjes Heidy

Valerie Deconinck zei

heel mooi gemaakt!!!

momenteel geef ik een candy weg dus je bent welkom op mijn blog

groetjes Valerie

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart en voor jou ook een mooi, zonnig weekend.

groetjes jolande

Jaimy zei

Het kaartje is heel mooi!
De stempel is ook erg mooi ingekleurd!

Groetjes, Jaimy

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een dotje! Super schattig!
Groetjes Jolanda.

Marleen zei

Wat een leuk kaartje!!
Laten we idd hopen dat het zonnetje wil blijven schijnen dit weekend!! Heerlijk hoor!
Fijn weekend!
Gr Marleen

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Leuk stempel!
groetjes,

Marlies zei

Prachtige kaart en een hele leuke stempel! Succes met de challenge
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Jeetje, leuke kaart weer en ja...die stempels zijn erg mooi!
Prettig weekend...Mieke

diana zei

hoi tinie,
wat een prachtig kaartje.
groetjes diana

Unknown zei

Wat een lief vrolijk kaartje.
Jij ook een fijn weekend Groetjes Brigitte

chantal zei

wouw schitterende kaatr tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Ellen zei

Mooie kaart! Het papier is goed op elkaar afgestemd. Ik duim met je mee voor goed weer: morgen dagje naar Rotterdam met een vriendin, dan zou een terrasje pikken erg leuk zijn! Als het goed is moet dat gaan lukken.

groetjes, Ellen

Marijke zei

Mooie kaart Tinie en wat leuk met de nieuwe stempel van Nicole! Fijn weekend.
groetjes, Marijke en Chantal

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en zo'n lief
stempeltje

gr hetty

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Prachtige kaart!

groetjes, Jaimie

Karin zei

leuk kaartje, die swirls vind ik ook zo gaaf.

greet zei

Wat is het weer een plaatje! De swirls staan prachtig op je kaart.

Groetjes Greet

Tineke's hobby zei

wat een schitterend kaartje zo mooi dat stempeltje en die tekststempel is oook erg mooi
Groetjes Tineke

Patricia zei

Erg leuke kaart Tinie. Dat tekststempeltje vind ik ook super. Groetjes Patricia