Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

vrijdag 4 maart 2011

Vintage kaart van stempel Stempelglede

Hallo allemaal, gisteren een kaartje gemaakt van de stempel Vintage Garden van het merk Stempelglede, toen ik deze voor het eerst zag, was ik direct verkocht, ik vind hem zo mooi, nu nog met copic's ingekleurd, maar binnenkort met de aqua markers. Ik heb geprobeerd er een beetje de Vintage stijl in te brengen, maar zie graag tips tegemoet!

Voor iedereen van het bekijken van het blog, weer reuze bedankt en jullie reacties vind ik iedere keer weer super!!!

Iedereen een heel fijn weekend toegewenst en groetjes Tinie

32 opmerkingen:

Christina zei

Das weer een schitterende kaart geworden Tinie!!
Groeten Kristel

Andrea zei

hoi Tinie,
wat een mooie kaart
en een prachtige stempel ook, ga zo door, I like it
hugs andrea

KarinsArtScrap zei

tinie hij is prachtig, wat een geweldige kaart en je vogel is heel mooi ingekleurd.
en het is mooi in vintage style.

groetjes karin

Marijke zei

Tinie, prachtig is deze kaart en wat een mooie stempel. Lijkt me erg leuk om deze in te kleuren.
Super hoor.
Prettig weekend, Marijke en Chantal

Liefs Ineke zei

Wauw Tinie, dit is werkelijk een schitterende kaart. Super gedaan.

Groetjes van Ineke

Ank zei

Wat een schitterende kaart Tinie, mooi stempel!!!

fijn weekend
Ank

Liesbeth zei

Wow, mooi kaartje Tinie, ik vind de kleuren perfect uitgezocht.
gr. Liesbeth

Tineke's hobby zei

wat een prachtige kaart heel mooi in die kleuren en die stempel is gaaf
Heb geen tips voor de aqaumarkers ben zelf nog aan het oefenen
Groetjes Tineke

heidy zei

Hoi Tinie,hij is in 1 woorg geweldig,erg mooi
Groetjes Heidy

Gea zei

Wauw, mooi!
De sketch is prachtig en hoe je het vogeltje hebt ingekleurd is al helemaal super!
groetjes Gea

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, schitterende stempels he? Ik heb ze besteld...............dus nog even geduld,

groetjes Lia

Margreet zei

prachtig kaartje Tinie...lijkt me een moeilijke stempel om in te kleuren, maar je hebt het mooi gedaan!
xxx Margreet

Tinie zei

Ha Tinie,
Wat een mooie stempel en wat heb je m mooi ingekleurd!! Het is een schitterende kaart geworden hoor!
groetjes Tinie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een prachtige kaart, ik vind het helemaal vintage hoor, als je het nog ouder wil laten lijken, kun je de randen van je papier vochtig maken met een babydoekje, niet te nat en dan de distreeser gebruiken, dan krullen de randen van het papier wat om.
Je stempel vind ik fantastisch en heel mooi iongekleurd.

groetjes jolande

creacora zei

o geweldig die kaart en die vogel o ik wil hem ook waar heb je die gekocht als ik vragen mag ik vind hem supers !!!

groetjes Cora

Frosien zei

Wat een mooie stempel weer. Het kaartje is prachtig geworden. Groetjes Frosien

Samantha zei

Mooi kaartje weer Tinie en stempel is ook erg leuk. Prettig weekend!

groetjes Samantha

manuela zei

Wauw , wat een mooie kaart en supeer mooie vogel stempel zo mooi in gekleurd
prettig weekend

liefs
Manuela

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en die kleuren
zijn helemaal geweldig

gr hetty

Marlies zei

Prachtige kaart Tinie! ik houd toch al van vintage dus helemaal mijn stijl. Deze stempel heb ik al een hele tijd geleden met een pre-order besteld maar heb het nog niet binnen. Ik hoop het toch snel binnen te krijgen.
groetjes, Marlies

Jolanda Cuper zei

Eerlijk gezegd vind ik het prachtig zo! Niets meer aan doen of anders doen.
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Een heel mooi kaartje!
groetjes,

martina's kaartjes zei

knappe, fleurige, zomerse kaart !! heel mooi gemaakt !
groetjes en nog een fijn weekend,
martina
x

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

wat een toffe kaart met die stempel en details zo!

Groetjes, Jaimie

Sanne zei

Wat een prachtig papier. Morgen staat er, bij de kalender van april, iets leuks voor je op mijn blog.

Groetjes Sanne

Bianca zei

Ik vind hem schitterend, ik heb deze vogel ook en hij blijft prachtig.
Ik zou er niets aan veranderen, alles past prachtig bij elkaar.
Maar als je de stempel iets ouder wil laten lijken, dan kleur ik er met heeeeeeeeeeeeeeeel licht grijs overheen. Dat haalt net het "felle" eraf.
Groetjes,
Bianca

creacora zei

o dank je voor je antwoord op mijn vraagje ga ik zeker effe kijken

bedankt meis Groetjes Cora

Sonja zei

En terecht een mooie stempel en wat prachtig ingekleurd. Voor mij is hij vintage genoeg.

groetjes,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot.com

Ellen zei

Mooie stempel! En mooi ingekleurd niet te vergeten. De kaart is best wel vintage. Tips heb je al gekregen, dus die ga ik niet herhalen.

groetjes, Ellen

Anita zei

Prachtige kaart met een hele mooie stempel!
Fijn weekend,
Anita

Enny zei

Wauw, zo prachtig !! Zouden ze die stempel ook in Zeist verkopen op het Event ???
Groetjes Enny

Janny's Cards Creations zei

Wat een geweldig mooie stempel en kaart.
Groetjes Janny