Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 13 maart 2011

Vlinder kaart en een paar tips

Hallo allemaal, vandaag een kaartje gemaakt met de nieuwste lijn van Bo Bunny, ik vind de kleuren helemaal mooi, Tilda is ingekleurd met de aqua markers en ik heb alleen maar
ass. van Bo Bunny gebruikt. De toepasselijke stempel is weer van Nicole.

De tweede foto laat een hortensia zien, schaal 1:12 en kant. Ik zie op sommige blogs de ponsen van Joy voorbij komen, met rozen en hortensia's. De hortensia's maakten wij in de poppenhuis wereld eigenlijk op dezelfde manier, maar ik wil als tip meegeven, verf eerst de piepschuim bal in de kleur van je papier (dan zie je het witte niet meer) en probeer de blaadjes nog meer te bollen en dichter tegen elkaar aan te plakken. Toen ik gisteren het kant binnen kreeg, wat ik op de kaart heb gebruikt, dacht ik, dit kan ik ook met mijn witte kant bereiken en zie de foto, gewoon wit kant in een beker met theezakje weg zetten en je krijgt de juiste kleur. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Iedereen nog een hele fijne zondag en een goed begin van de week!!!

Groetjes Tinie

39 opmerkingen:

Deborah zei

Dat is inderdaad een heel leuke tip om zo je kant een juiste kleur te geven. Heel leuk papier hoor! En zo'n mooie hortensia zeg!! Dat moet echt wel een heel precies werkje zijn!
Groetjes Deborah

Margreet zei

prachtig kaartje Tinie en bedankt voor de tips!!
xxx Margreet

Brenda zei

Heel mooi kaartje zeg!! Erg bedankt voor je tips, vooral van het theezakje zal ik gaan gebruiken!
Super!
Lieve groetjes Brenda

Marijke zei

Prachtig kaartje en wat een mooi papier. Bedankt voor de tips!
groetjes, Marijke en Chantal

Liesbeth zei

Mooi weer hoor Tinie, en een goede tip.
gr. Liesbeth

Hanny zei

Tinie wat weer een mooie kaart, vanaf morgen zal ik ook weer eens aan de slag met kaarten. Ik heb de afgelopen dagen leuke spulletjes op de beurs gekocht.

Groetjes Hanny.

heidy zei

Hoi Tinie,wat een leuke kaart is het weer geworden,en ik ben helemaal verliefd op je hortensia,wat een lieffie!
En zoals je op mijn blog zag,kan ik ook wel stijl volle kaartjes maken HA HA HA
Groetjes Heidy

Marlies zei

Prachtige kaart Tinie! Je hortensia is ook super, lijkt mij een verschrikkelijk gepriegel maar het resultaat is werkelijk prachtig!
groetjes, Marlies

chantal zei

wouw schitterende kaart tinie
erg leuk gedaan
je hortensia is ook super
liefs chantal

Chantal zei

Hoi Tinie,

Ik was zojuist bezig met een hortensia maken met de joy! ponsen en zie net je tips, staan hartstikke handig (ik had gelukkig mijn piepschuim bal al geel geverfd voordat ik begon) maar de blaadjestip ga ik zeker ook meenemen!
Handig ook van dat kant, ik kleur tegenwoordig mijn lint ook vaak met Copics, heb ik ze altijd in de goede kleur.
Je kaart is ook hartstikke gaaf weer!

Groetjes,
Chantal

gré zei

heel erg mooi
en bedankt voor de tip
groetjes gré

Samantha zei

Hoi Tinie, wat een leuk kaartje weer. En bedankt voor de tips. Ik heb ook de ponsen van Joy en McGill, al een paar keer geprobeerd maar wordt steeds niks en nu ligt het weer in de hoek. Mag ik vragen wat voor mat jij erbij gebruikt voor het bollen? Bij mij bolt het papier niet of het scheurt....of ik kan het niet haha.

Groetjes Samantha

Hetty zei

Wauuuw wat een mooi kaartje en de hortensia's
zijn ook erg mooi

gr hetty

Jolanda Cuper zei

Ooh dat mooie papier heb ik gisteren op de beurs gekocht! Als ik jou prachtige kaart zie heb ik echt zin om te beginnen!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Als de thee nog niet uitgevonden was, had dat acuut moeten gebeuren... Waar zouden we zijn zonder thee?
Je kant is er mooi mee geworden, je kaartje is super!
groetjes,

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

praxhtige kaart en bedankt voor de handige tips.

groetjes jolande

Patricia zei

Je kaartje en hortensia zijn prachtig Tinie.
En bedankt voor de tips...zijn altijd handig.
Groetjes Patricia

Adrina zei

Een prachtige kaart en je kant is goed van kleur geworden door de thee!!
Super.
groetjes Adrina

Marian zei

Mooie tip. bedankt
En je kaart is prachtig
Groetjes

Mandy's Magnolia cards zei

wauw prachtig!
& bedankt voor je tip!
groetjes, Mandy

diana zei

hoi tinie,
wat een mooie kaart en je hortensia vind ik geweldig.
groetjes diana

Adrie zei

Hallo Tinie. Wat een leuke en handige tips , heel erg bedankt.Je kaartje ziet er erg gezellig uit. Heel mooi met dat "thee"kant.
Groetjes Adrie

KarinsArtScrap zei

je kaart die is weer prachtig tinie, ik vind de randpons met die vlinders heel leuk, je kant is ook prachtig.
enehhhhh bedankt voor de tip ik ga ermee aan de slag.

groetjes karin

Fieneke zei

Mooie kaart zeg! Leuk met die vlinders,de tekst samen met de geponste vlinderrand.
Wat een snoepie die hortensia. Wat mooi dat je dit soort dingen ook allemaal voor de poppenhuizen maakte.
Groetjes Fieneke

Janny's Cards Creations zei

Het is een mooie kaart geworden en wat is die hortensia leuk. Groetjes Janny

Liefs Ineke zei

Hoi Tinie dat ziet er super mooi uit. En dank je wel voor deze bruikbare tips.

Heel veel liefs van Ineke

Louise zei

Schitterende kaart en wat een prachtige Hoirtensia echt super en bedankt voor de Tips.

gr.Louise

Ditta zei

Weer een hele mooie kaart geworden! Ik "verfde" m'n kant ook al met thee, gaat prima.
Groetjes Ditta.

Tinie zei

Heel mooi, Tinie!! en bedankt voor al je leuke reactie!
groetjes Tinie

Marleen zei

wat een leuk kaartje! Maar die hortensia vind ik geweldig zeg!!
Gr Marleen

Heleen zei

Wat is je kaart weer prachtig geworden. En dan die hortensia!!! How cute... Echt geweldig zeg.
Groetjes, Heleen

Ellen zei

Je hebt weer een geweldig leuke kaart gemaakt! Vooral de theetip is handig: dank je wel.

groetjes, Ellen

cristel zei

prachtige kaart en bedankt voor je tip super leuk je hortensia
grtjs

miriam zei

Mooie kaart weer en die hortensia die is geweldig zeg.

Je vraag ik denk dat ze nog niet in de webwinkel staan omdat ze 3 dagen beurs heeft gehad . Maar als je mailt en in je onderwerp rozetmaker zet zal het wel goed komen.
Dan zeg je dat je deze gezien hebt op mijn blog en dat je ze ook graag wilt hebben ,maar ze niet kan vinden.

En blijven komen kijken he er komen deze week als de SD uitkomt nog meer leuke dingen op te staan.

gr miriam

Anita zei

Wat een geweldig kaartje! Prachtig papier en een mooie LO :D
Je hortensia ziet er fantastisch uit, lijkt me wel een monnikenwerk!
groetjes, Anita

Frosien zei

Tinie, wat een leuk kaartje weer. en wat een werk heb je weer gehad met die mooie hortensia`s. Maar beiden zijn ze erg mooi. Groetjes Frosien

Anneke zei

wat een prachtige kaart en de hortensia,s zijn super zeg.
bedankt voor de tips ook

Riet zei

Wat een prachtige kaart Tinie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Hanneke zei

Mooi kaartje Tinie, en wat een leuke tips. Die hortensia is echt prachtig, niet van echt te onderscheiden.
Groetjes,
Hanneke