Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 10 juli 2011

Watercan Tilda

Hallo allemaal, op deze zonnige dag, plaats ik een kaartje welke ik gisteren al had gemaakt, maar ik zat nog in twijfel of ik bloemen of vlinders zou gebruiken. Zoals jullie kunnen zien heb ik dit keer voor de vlinders gekozen, ze passen zo mooi bij de kleuren.
Verder Maja Design papier gebruikt en het lint is van Wild Orchid.

Ik wens iedereen nog een heerlijke zondag toe en een goed begin van de nieuwe week!!

Ook wil ik jullie bedanken voor al die reacties die jullie steeds achter laten, ik lees ze allemaal en vindt het nog steeds super!!!

Groetjes Tinie

34 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wauw schitterend wat een schatje!
Prachtig ingekleurd, mooie details,super papier helemaal top!
Groetjes Jolanda.

mariska zei

Oooh wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Tinie!
Erg mooi!

Liefs mariska

diana zei

hoi tinie,
wat een prachtig kaartje, het papier is echt super, die kleuren , wauw.
groetjes diana

Brenda zei

Wat een lief kaartje, ik vind het strikje met het bloemetje helemaal schattig!! Ik vind de details altijd zo leuk bij jouw kaartjes!
Jij ook een heel fijne dag vandaag geniet van het lekkere weer! Liefs brenda

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Tinie! Super weer!
Groeten Kristel

Chantal zei

Wat een geweldig kaartje Tinie! Leuke kleurtjes en dat lintje en die minipostcard zijn geweldig!

Groetjes,
Chantal

Anita zei

Wat een ontzettend mooi kaartje Tinie! Mooie kleuren en vlinders :D
groetjes en nog een fijne zondag,
Anita

Marian zei

Snoezige mooie kaart leuke kleuren
Groetjes

corryskaart zei

hoy tinie
wat een schattige kaart heb je weer gemaakt met pracht papier en erg leuk de vlindertjes!
groetjes van corry

Elly zei

Een prachtig kaartje,mooi is die dubbele gestanste ondergrond,leuke kleuren en het stikje maakt het helemaal af!

Groetjes Elly

heidy zei

Hoi inie,wat een mooie kleuren combi,prachtig kaartje!
Groetjes Heidy

Maia zei

Hallo Tinie,
Ja gezellig hè al die reacties op je creaties, vind ik ook altijd hoor en daarom probeer ik iedereen die ik volg zo goed mogelijk bij te houden.
Schitterend kaartje en goede keus met die lieve vlindertjes! Wat een leuk postkaartje heb je daarbij gebruikt is dat een bedeltje? Erg mooie strik en het papier om van te smullen!
Jij ook nog een gezellige week,
fijne zondag,
Groetjes Maia

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart weer tinie,ik vind je bedel zo leuk, die heb ik nog nergens gezien.
prachtig papier en hele mooie vlinders.

groetjes karin

Unknown zei

Hallo Tinie, wat een schitterend en zomers kaartje. Erg mooi zo met die vlinders. Groetjes, Frea

miriam zei

wat een schitterende kaart

gr miriam

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje!!! Écht heel mooi!!!!
Fijne zondag verder!!!!

gr. arjette.

Marlies zei

Een super mooie kaart, prachtig papier, schattige afbeelding en prachtige details, een heel mooi geheel heb je ervan gemaakt!
groetjes, Marlies

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en die vlinders
staan er erg leuk op

gr hetty

Gea zei

Hoi Tinie,
Mooie kaart! De vlinders staan er inderdaad prachtig bij.
Gisteren zag ik op een blog dezelfde Tilda ingekleurd worden op Prof-niveau (Niet dat jij niet mooi gekleurd hebt hoor!), als je er nog niet bekend mee bent: http://www.makeitcolourful.com/challenges/challenge-25-pleats-folds
Groetjes Gea

Aleida zei

Mooie kaart, leuk die vlinders! En de bedel natuurlijk.
En het afdrukje natuurlijk en de strik natuurlijk. Zo kan ik nog wel even doorgaan ;-)
groetjes,

Lenie Hempen zei

Hoi Tinie

Wat heb je er weer een prachtig mooie kaart van gemaakt.
Echt super leuk gemaakt.

Gr Leny Hempen

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Hanneke zei

Super leuk kaartje! En wat een schattige charm!!
Groetjes,
Hanneke

Irma zei

geweldig kaartje heb je were gemaakt. Heel mooi van kleur.
groetjes Irma

gré zei

wat een geweldig mooi kaartje

groetjes gré

Anoniem zei

Hoi Tinie wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt.
Het papier is zo mooi van kleur en leuke details heb je er opgedaan.
Zaterdag avond kon ik ook geen berichtjes plaatsen dank je wel dat je nog een keertje terug bent geweest
Fijnedag Jannie.

Karin zei

wat een prachtige kaart! zulke mooie kleuren.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart tinie
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Liesbeth zei

Je kaartje is weer super Tinie, erg mooie vlindertjes heb je op je kaart.
gr. Liesbeth

lenny zei

Mooi kaartje Tinie
groetjeslenny

Louise zei

Prachtig kaartje Tinie, mooi papier heb je gebruikt en wat heb je Tilda prachtig ingekleurd.

gr.Louise

Marleen zei

Wat een plaatje Tinie!!
En wat een prachtige (grote) vlinder!!!

Groetjes Marleen

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Het is wéér een prachtexemplaar geworden hoor!!

Groetjes, Jaimie

Jopie zei

Prachtige kaart en die vlinders komen erg mooi uit tegen dat blauw.
groetjes jopie