Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

vrijdag 18 november 2011

Big Chair, winnaar en opnieuw een stempel winnen

Hallo allemaal, dit kon natuurlijk niet uitblijven, eerst het meisje en nu de jongen op de grote stoel, ik heb er maar een echte stoere kaart van gemaakt, het papier is van Bo Bunny.

Jolanda Cuper is de winnaar van de stempel (mail je de adresgegevens even door) en
deze keer stel ik 3 hartjes stempels beschikbaar van Hero Arts als je een berichtje achter laat.

Nieuwe volgers hartelijk welkom en iedereen weer super bedankt voor de leuke, lieve reacties!!! Ik wens iedereen een heerlijk weekend toe!!

Groetjes Tinie

dit is de stempel die jullie kunnen winnen

54 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuk kaartje Tinie, heel tof met dat stoere kereltje !
Liefs
Margo

Hanny zei

Deze is ook heel erg leuk Tinie!!!

Groetjes Hanny.

martina's kaartjes zei

hey, deze is al even elegant ! hihihi ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Martha zei

Wat een super schattige kaart is dit zeg!!
Leuk dat je op mijn blog kwam kijken. En toevallig dat je zoon ook in Stiens woont :-)
Groetjes en fijn weekend,
Martha

Marleen zei

Wat een leuke kaartjes, die laatste 2 zeg!!
en wat een leuke hartjes stempels zeg!
Fijn weekend!!
Gr Marleen

Fieneke zei

Wat een super leuk kaartje. Erg leuke digi! Ik heb ook het meisje nog even bekeken die had ik gemist. Wat zijn ze beide super lief zeg, leuke bijpassende tekst ook!
Groetjes Fieneke

Margreet zei

geweldig kaartje Tinie...leuke stempel en mooi papier...zoals je de knoopjes hebt gedaan, is een leuke finishing touch!
xxx Margreet

Marian zei

Wat een snoezige kaart heb net het meisje ook even bekeken heb ik gemist? wel heel erg leuk allebei
Groetjes

Anita zei

Wat een prachtig stoer kaartje Tinie!
groetjes en een fijn weekend!
Anita

Neline zei

Deze is ook weer super leuk Tinie!
groetjes en een fijn weekend
Neline

Frosien zei

Je kaart is super, tini, leuk gemaakt en mooi afgewerkt. Groetjes Frosien

Hetty zei

Wauuuw alweer zo'n super mooi kaartje

gr hetty

gré zei

het is inderdaad weer een heel leuk stoer kaartje

groetjes gré

Noriko zei

ohhh deze is toch ook weer leuk hoor Tinie.
Je zou hem toch zo even een huppie geven om op de stoel te komen.
Super achattig gedaan.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Gea zei

prachtige kaart! Deze stempel is ook super (net als het meisje) en prachtig hoe je de knoopjes en het touw hebt verwerkt op de kaart
groetjes gea

Unknown zei

hetis een leuke kaart geworden
en mooie kleuren
nog en prettige weekend
veel liefs van marcelline

Enny zei

Een heel mooie kaart, echt "stoer" !! Zo'n grappige stempel :))))) Groetjes Enny

Brenda zei

Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt Tinie!! Die hartjes zijn super leuk, ik wil wel een gokje wagen hoor, ben niet voor niks zo'n groot hartjes fan (zoals je weet hahaha)
Lieve groetjes en een heel fijn weekend! Brenda

SandraR zei

Hey, Tinie!
Wat een leuke kaarten maak je, zeg!
En wat lief dat je mijn volger geworden bent, super!
Binnenkort komt er weer wat op mijn blog te staan, hoor. Heb in een verbouwing gezeten, waardoor ik amper kaarten kon maken. Maar nu is alles klaar en hopelijk heb ik dit weekend tijd. :-D Mits de kids me mijn ding laten doen, heb ze nl. allebei ziek...

Ik ga meteen jouw volger worden!
:-D

Liefs, San

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

weer zo'n leuke kaart, leuk gedaan met de knopen en het koord er door heen.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Knappe kaart !

Ben je aan het uitdelen ?? Sorry, ik heb niet zoveel tijd om te kunnen bijhouden bij iedereen, dus daarom weet ik niet wat ik hier zie hoor :-)

groetjes, Jaimie

KarinsArtScrap zei

hij is leuk, hele mooie stoere kaart tinie.

en wat weer een leuke mooie stempels geef je weg.

groetjes karin

Crea Astrid zei

Ook deze kaart is weer erg leuk met de digi van Mo Manning. Welke is nu niet mooi van ze.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Aaaah wat een lief kaartje
Groetjes Miranda

stempelfreaks zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Het stempeltjes is ook leuk zeg!! Leuk gedaan met de knoopjes.
Groetjes Astrid & larissa

Louise zei

Uiteraard hou ik je op de hoogte.... deze is ook geweldig zeg, deze stempels hebben wel een heel heb gehalt

Lenie Hempen zei

Het is een heel lief kaartje.
Echt een schatje.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

marja zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Tinie!!! Wat een super leuk stempeltje.

Lieve groetjes Marja.

Karin zei

Wat een leuk kaartje! Dit afdrukje is ook erg lief.

Geertje zei

Wat een mooi kaartje Tinie.
Ik vind het stempeltje ook zo lief.
En jij ook een fijn weekend.

Groetjes Geertje,

arjette zei

WAt een lief kaartje!!!!! Wat ontzettend leuk zo die knoopjes door dat touwtje!!
Die hartjesstempels zijn super lief zeg!!

gr. arjette.

Chantal zei

Hihi, deze is dan weer heel anders geworden zo in het blauw! Maar zeker niet minder leuk!
Groetjes,
Chantal

Aleida zei

Leuk, stoer kaartje! Heel mooi voor een jongen.
groetjes,

Marijke zei

Ooohh deze is ook al zo lief en een beetje stoer!! Leuk de knoopjes lint.Tinie je lijkt Sinterklaas wel met het weggeven van de stempels, LEUK!! Een heel fijn weekend.
Marijke en Chantal

Elly zei

Wat een mooi jongens kaartje,leuke knopensnoer zit erbij!
Wat leuk dat we nog een kans krijgen.....

Groetjes Elly

Tinie zei

Wat een lekkere stoere jongenskaart en wat heb je dat leuk gedaan met die knopen aan een touwtje!!
groetjes Tinie

Aartje zei

Wat een leukerd is dit. Leuk dat er naast het meisje ook een jongensvariant is. Je hebt er een mooie stoere jongenskaart van gemaakt.
Groeten Aartje

corryskaart zei

hoi tiny
wat een schat van een kaart en dat kereltje is echt een stoere stempel!
fijn weekend en groetjes van corry

Christine zei

Wat zijn die stempeltjes toch schattig! En leuk hoe jij je candy weggeeft, zo maken meerdere mensen kans!
Liefs
Christine

Helen zei

oh deze vind ik ook erg leuk. Groetjes

Maia zei

Wat schattig dat er ook een jongetjesversie van is!
Mooi gemaakt met dat slingertje erbij Tinie!
Een heel fijn weekend,
lieve groetjes Maia

Creagea zei

Oh deze is ook superleuk en stoer...supermooi

groetjes Gea

Neltine zei

Wat een grappig stoer kereltje hihi. Erg leuk gemaakt als ook die met het meisjes hieronder.
Je kan echt supermooi inkleuren zeg. Een dikke 10 voor jou;)

groetjes,
Neltine

creacora zei

Hoi Tinie ik denk eerst wat ligt daar op de stoel maar het is een jongetje hahahaha wat een miep ben ik weer ..
Leuk kaartje meis !

Groetjes Cora

Patricia zei

Ach zo schattig hoe je dit kaartje weer hebt gemaakt. Hij is ook erg leuk geworden. Groetjes Patricia

Unknown zei

Hoi,
het is een lief stoer kaartje. Leuk gedaan met de sterren en mooi ingekleurd.
Groetjes Saskia

Marlies zei

Je blauwer versie is ook super mooi Tinie! Leuk met de knoopjes!
Fijn weekend, groetjes, Marlies

Ellen zei

Jaaaaaaaa, ook deze is erg leuk. Geinig de knopenlijn. En wat een verwennerij blijft het toch bij jou!

groetjes, Ellen

Christa zei

Hoi Tinie , erg leuke jongens-uitvoering met die gave stempel ! Mooi ingekleurd. En wat geef je weer een leuke stempels weg.... Christa.

Jolanda zei

hallo Tinie,
Je maakt mooie kaartjes en ben dan ook volger geworden! tot blogs maar weer!
grtz Jolanda

Riet zei

Wat een prachtige stoere kaart Tinie.

Liefs Riet.

Cynthia zei

Hallo Tinie het lijkt wel sinterklaas bij jouw blog wat verwen je ons! Maar mij hoor je niet klagen hoor hi hi. Wat weer een geweldige stempel (digi) heb je gebruikt. Echt heel erg schattig en wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Heel erg mooi.

Groetjes,

Cynthia

Judith zei

Wat een prachtige kaart Tinie!! Mooie stempel en wat leuk gedaan met die knoopjes!!

Leuk dat je volger van mijn blog geworden bent en bedankt voor je lieve berichtje!! Ik ga ook volger bij jouw worden, jij maakt ook mooie kaarten!!!

Groetjes Judith

Babette zei

Leuke kaart, die knopen en dat touwtje maken deze stoere kaart helemaal af.
Groetjes Babette