Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 12 november 2011

Helaas even geen foto

Hallo allemaal, onze pc is sinds donderdag kapot en ik hoop dat die vandaag nog gemaakt kan worden. Vandaar dat ik de laatste dagen via mijn iPad reactie heb kunnen geven en opeens kwam ik er achter, dat ik via de iPad wel volger kan worden, want via de pc kan ik mijn volgers niet zien en ook niet worden.

Daarom welkom aan alle nieuwe volgers bij mij en ik ga zeker jullie blogs bezoeken!!

De distrss ink is gewonnen door Cristel! Mail je mij je gegevens even door.

Ik hoop vandaag nog langs te komen met een kaart, duimen maar!

Groetjes Tinie

12 opmerkingen:

Ellen zei

Succes!! Fijn hoor computers, ze moeten het alleen wel gewoon blijven doen :)

groetjes, Ellen

Tinie zei

Ooh wat jammer dat die computers ook gewoon kapot kunnen gaan!! Mijn laptop is de afgelopen week ook al de deur uit geweest:( maar ik heb m gelukkig weer terug en het probleem is verholpen. Ik hoop voor je dat je m snel weer terug hebt!
groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

cristel proficiat met de distress inkt.
tinie bedankt voor het weggeven.
hopelijk is het binnenkort weer gemaakt, het is balen ik heb het een paar weken geleden gehad, succes ermee.

groetjes karin

Crealin zei

Dat moet lastig zijn, ik zou mijn computer ook enorm missen...vooral het bloggen dan! :-)
Ik duim voor je hoor!

Fijn weekend,

Lins x

corryskaart zei

hoi tiny
wat een ramp als je pc het niet meer doet,zou mij eigen dan ook stierlijk vervelen zo zonder mijn blog:-)
hoop dat gauw alles weer bij het oude is voor je
groetjes van corry

Helen zei

Altijd een ramp; maar ik heb het probleem van het volgen ook; op mijn laptop zie ik ze niet en kan ook geen volger worden en op de laptop van mijn dochter wel (en ik kan geen verschillen vinden in de instellingen????); fijn computers, maar ze moeten wel doen wat wij willen. Hoop dat het snel is opgelost. Groetjes.

Unknown zei

Hè vervelend Tinie. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Groetjes, Frea

Lenie Hempen zei

Hoi Tinie

Wat vervelend dat je PC het niet doet.
Hopelijk is het probleem snel opgelost.
Maar maak je niet druk,al je trouwe volgers blijven je heus wel volgen.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Jolanda Cuper zei

Tjeetje pech pech! Mag je blij zijn dat je nog een Ipad hebt anders ben je helemaal onthand!
Groetjes Jolanda.

Marijke zei

Balen he als je computer kapot is! Gelukkig heb je nog je pad, zo kan je nog iets volgen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Aartje zei

Hallo Tinie, ik zit s avonds altijd met de ipad op schoot. Werkt geweldig om reactie achter te laten. Echt we leen aanrader.
Groeten Aartje

Chantal zei

Hoi Tinie!
Dat is idd handig, op de bank reacties kunnen achterlaten :) Zou het op je gewone computer niet helpen om F5 in te drukken als je de volgers niet ziet (als hij weer gemaakt is natuurlijk)? Ik krijg laatst deze tip ook van iemand en bij mij werkt het wel! Succes ermee!

Groetjes,
Chantal