Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

maandag 14 november 2011

Holly Tilda een beetje van mezelf en een beetje van......

Hallo allemaal, Holly Tilda heb ik ingekleurd nav het blog van Creadin http://creadin.blogspot.com/ , ik vind haar zo geweldig wat het inkleuren betreft, ze heeft echt lef en durft ook echt de kleuren neer te zetten, zelf ben ik nog wel eens te voorzichtig. Ik heb dit kaartje bijna nagekleurd, want ik vind het moeilijk die plooien, maar wel ontzettend leuk om te oefenen. (ik heb geen aandelen hoor:))

De pc is weer in werking en ik wil bij deze al mijn nieuwe volgers welkom heten, ik ben gek op reacties en zal die zeker ook bij jullie achter laten.

Ik heb hier nog een prachtige stempel van Sarah Kay voor de kerst, wie een berichtje achterlaat, kan deze winnen.

Ik wens iedereen weer een fijne fröbel week toe.

Groetjes Tinie


55 opmerkingen:

nicole zei

Hoi Tinie,

wat leuk dat je bij mij kwam kijken en volgeer bent geworden, dankjewel!
En nieuwsgierig als ik ben, kom ik ook gelijk even bij jou kijken :)
Dit is een prachtig kaartje geworden! EN mooi gekleurd ook!
Ik ga nog even verder neuzen bij je.
groetjes Nicole

Brenda zei

Echt een prachtig kaartje, Tinie!!
Heel mooi ingekleurd!
Lieve groetjes Brenda

heidy zei

Wat een plaatje Tinie!
Groetjes Heidy

Relinde Scheepers zei

Hoi Tinie,

Mooi Kaartje!!!
Mij lukt het ook niet zo mooi die plooien
te maken met de copics,ik ga ook eens een kijkje nemen bij dinie!!

groetjes Relinde

Joukje zei

Wat ontzettend mooi gekleurd Tinie.
Erg leuk kaartje geworden
Groetjes Joukje

Durvina zei

Wat een schatje en erg mooi ingekleurd.

liefs, Durvina

Elly zei

Helemaal goed,vind haar prachtig ingekleurd!

Groetjes Elly

Frosien zei

Prachtig om te zien hoe jij de plooien hebt ingekleurd. Ik wou dat ik het zo kon,ik moet ook eens aan het oefenen. Leuke kaart hoor en netjes afgewerkt. Groetjes Frosien

Annemarie en Merit zei

Zo dat inkleuren gaat je al HEEL goed af, prachtig dit jurkje.
Hele mooie kaart.

gr annemarie en merit

Hanneke zei

Erg leuk, dit kaartje!!! Enne mooie bloem ook!
Groetjes,
Hanneke

Astrid en Brenda zei

Hallo Tinie,
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Heb heerlijk even over je blog gesurfd.
Groetjes Brenda.

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje is het weer geworden,en mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Corine van der Zee zei

Heel mooi kaartje Tinie, leuk stempeltje en mooie afwerking. Lekker dat de PC het weer doet.

Groetjes Corine

Noriko zei

Het is je mooi gelukt tinie!
prachtig gecombineerd!
Lekker dat je PC weer werkt, wat moeten we toch zonder hihi.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Anita zei

Nou ik viond het ontzettend goed gelukt hoor Tinie, prachtig gekleurd is ze! Het kaartje is helemaal een plaatje :)
Fijn dat je pc het weer doet :D
groetjes, Anita

corryskaart zei

hoi tiny
ja zelf kijk ik ook altijd bij diny sprakel want wat kan die vrouw mooi kleuren,maar je heb het toch goed onder de knie want dit is toch een pracht van een schattige kaart!
gr corry

anneke's creaties zei

wat een geweldig mooi kaartje is het geworden,
het inkleuren is je wel heel erg goed gelukt,
en bedankt voor je lieve reacties op mijn blog.

groetjes anneke

Cynthia zei

Wow Tinie wat heb je hem prachtig ingekleurd. Heel mooi met die schaduwen.

Groetjes,

Cynthia

Marijke zei

Tinie het is een heel mooi kaartje en het afdrukje heb je prachtig ingekleurd!! Heel goed gelukt. En ja Diny is een kei met inkleuren en met allelei materialen. Kijk ook graag op haar blog.
Groetjes, Marijke en Chantal

Heleen zei

Wauw, die is echt prachtig ingekleurd! Ik heb ook altijd moeite met die plooien. Ik denk dat ik daar ook maar eens een kijkje moet gaan nemen.
En wat leuk dat je ook nog een kerst kadootje weg geeft!

Groetjes,
Heleen

Aleida zei

Die plooien zijn mooi! De rest van het kaartje ook, leuke stansjes!
groetjes,

KarinsArtScrap zei

nou tinie het is je goed gelukt hoor met die plooien, ikzelf vind het ook heel moeilijk vooral omdat ik al niet veel kleur.
maar je kaart is weer mooi.

groetjes karin

*mieke* zei

Wow, die plooien zijn je goed afgegaan zeg! Erg mooi Tinie... En zelf blijf ik ook stoeien met de plooien, oefening baart kunst:-)
Groetjes Mieke

Irene zei

Al heb je het bijna volledig gekopieerd van Diny....het is je super goed gelukt en dat vind ik heel erg knap Tinie! Ik kijk vaak naar filmpjes en uitleg maar dat wil dan helemaal niet zeggen dat ik het daarna kan (helaas!).

Fijne avond, Irene

gré zei

het is een heel mooi kaartje tinie
en heel leuk dat je een stempeltje verloot
leuk idee


groetjes gré

Marlies zei

Een super mooie kaart en een heel lief stempel die je geweldig hebt gekleurd! Ik ben nog steeds volop aan het oefenen maar het resultaat is nog nergens naar.
groetjes, Marlies

Margo zei

Hoi Tinie,
prachtig kaartje hoor !
Liefs
Margo

Hanny zei

Wat weer een super leuk kaartje Tinie!! Heel mooi ingekleurd!!! Ik vind het ook moeilijk om mooie plooien te maken.

Groetjes Hanny.

Sandra zei

Het kaartje is weer super mooi, heerlijke kleur dat blauw, en ik vind de plooien echt goed gelukt, dat blijft moeilijk in iedere kleurtechniek maar oefening baart kunst toch!!
Lieve groetjes Sandra

Wilma zei

Hallo Tinie,
Het is een MOOI kaartje geworden.
Doen we dat niet allemaal.....kijken en inspiratie opdoen bij een ander en er dan onze eigen draai aangeven?
Liefs Wilma

Mieke zei

Hoi Tinie, dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. En weer een volger er bij, dat vind ik echt heel leuk! Ik ben even bij jou komen kijken en ben meteen ook volger van jou geworden, je maakt prachtige dingen!
Bij deze kaart vind ik dat je de schattige stempel erg mooi ingekleurd hebt. De kleuren op je kaart zijn echt heel mooi, zoals heel je kaart!
Liefs, Mieke xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, Tilda is heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Angela zei

Hoi Tinie...
dank voor je leuke reactie op mijn blog....
Ben een beetje aan het rondneuzen geweest bij jou.... zeer de moeite waard!!!
Deze kaart is écht prachtig; mooie kleuren!!!
grt Angela

stempelfreaks zei

Wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt. Prachtig ingekleurd zeg!
Groetjes Astrid & larissa

creacora zei

hoi Tinie in de magnolia ink staat ook stap voor stap plooien maken maar ik heb het geprobeerd maar verrek moeilijk pff jou plooien zijn supers ja een kanjer die Diny maar jij ook meis ik vind het weer een toppie kaart !!!

Groetjes Cora

Helen zei

Wat ontzettend mooi gekleurd; Diny kan er inderdaad wat van, maar jij hebt er ook een topkaartje van gemaakt. Ik moet ook nog maar eens oefenen geloof ik. Wat leuk dat je weer iets aan ons wilt weggeven. Alvast bedankt voor de kans. Groetjes.

arjette zei

Wat een supermooi kaartje!!! Wat heb je je afbeelding mooi ingekleurd zeg, schitterend!! Maar door zo te oefenen leer je het toch alleen maar heel goed, daar doet ze het ook voor volgens mij... Je bent in ieder geval weer lekker bezig!!

gr. arjette.

Ellen zei

Echt mooi gekleurd vind ik! En ook je kaartje ziet er weer goed uit.
Wat leuk dat je ons weer blij wilt maken. Ik heb tot nu toe alleen nog maar 3D-plaatjes van Sarah Kay, dus een stempel zou leuk zijn :)

groetjes, Ellen

Hetty zei

Wat een leuk kaartje en je hebt het heel
mooi ingekleurd

gr hetty

Unknown zei

Hoi,
Dini kleurt inderdaad geweldig, maar toch knap dat je het zo goed hebt na kunnen kleuren. Wilde het inderdaad ook gaan doen, heb ook deze stempel, maar de lat ligt hoog. Ben benieuwd of ik het net zo voor elkaar krijg.
De rest van je kaart is ook mooi gedaan.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

hey, wat een knappe ingekleurde kaart ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Jolanda Cuper zei

Fijn dat je compu het weer doet! Je kaartje is prachtig ingekleurd dat heb je heel mooi nagemaakt! Persoonlijk ben ik dol op Sarah Kay maar ook op jou creaties hoor!
Groetjes Jolanda.

lenny zei

Wel blijven doen zo die plooien of oefenen zoals jij zegt ik vind het superrrr Tinie
gr lenny

cristel zei

wauw tinie ik vindt hem weer prachtig hoor en ach je hebt er toch je eigen draai aangegeven he en tis ook daardoor at we ook wel eens proberen wat andere doen maar dat wil nog niet zeggen dat je naaapt toch
grtjs

Liesbeth zei

Ik vind hem prachtig geworden Tinie.
Je kleurwerk ziet er geweldig uit hoor, mooi die plooitjes zo, ik zal daar ook eens gaan rondneuzen.
Ik heb het weekend al heel veel filmpjes met copics zitten te bestuderen.
Misschien dat het helpt (lol)
gr. Liesbeth

Gusta zei

hij is echt prachtig geworden Tinie .je heb hem echt mooi ingekleurt.

Gr Gusta

miriam zei

Wat prachtig ingekleurd ,mooie kaart
gr miriam

Annerieke zei

Mooie kaart, Tinie! De papiercombi is erg leuk en ik vind Tilda erg mooi ingekleurd. Zelf kleur ik met Derwents, ook nog steeds aan het "oefenen", met name schaduw vind ik lastig. Gewoon lekker blijven kleuren, toch?

gr Annerieke

Nicole zei

Het resultaat mag er zijn. Prachtig ingekleurd.
Liefs, Nicole

Karin zei

Prachtig kaartje, en heel erg mooi ingekleurd.

Chantal zei

Heerlijk toch, om te werken met een kleurvoorbeeld? Ik doe dat ook graag hoor!
Prachtige kaart weer!

Groetjes,
Chantal

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tinie,mooi ingekleurd tilda.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Marian zei

Prachtig ingekleurd en ja ik blijf het ook moeilijk vinden, het is wel ontspannend
Mooie kaart verders
Groetjes

Gea zei

Hoi Tinie,
Mooie gelukt hoor!
Als je meer wilt oefenen op de plooien zou je eens moeten gaan zoeken op Make it crafty, zij heeft een blog en een youtube kanaal met allemaal filmpjes over het tekenen van schaduw en plooien
groetjes gea

Unknown zei

tine
wauw, een prachtige plaatje
ik heb geprobeerd ,maar nog niet zo goed als jij
ik ga veel oefenen
veel liefs van marcelline