Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

vrijdag 4 november 2011

Kerstkaartje nogmaals met Inktense Derwent ingekleurd

Hallo allemaal, vandaag nogmaals een kaartje, welke ik heb ingekleurd met de Inktense Potloden van Derwent. Het is op waterbasis en je kunt zo met je waterpenseel van de punt van het potlood de kleur afhalen en bij grotere vlakken, kleur je het eerst en dan bewerken met water. Je kunt verschillende kleuren over elkaar gebruiken heen gebruiken, vooral de sepia is mijn favoriet.

Ik plaats dit stukje er nog even bij, want ik ben 2 dagen niet op de blogs geweest ivm andere bezigheden, moet ik via Adrie lezen dat ik een cadeaubon bij Heidy heb gewonnen! Leuk het weekend zo in te gaan!!

Iedereen weer ontzettend bedankt voor het langskomen en voor jullie super leuke reacties!!

Het zonnetje schijnt hier en ik  wens iedereen een heerlijk zonnig weekend toe!

Groetjes Tinie

44 opmerkingen:

gré zei

een leuk kaartje

groetjes gré

Andrea zei

in 1 woord, LEUK!!!!!!!!!
groetjes andrea

Gea zei

Hij is prachtig!
groetjes gea

Heleen zei

Gaaf kaarttje Tinie! Waar heb je die sneeuw mee nagebootst? Lijkt net echt.

Jij ook een zonnig weekend toegewenst!
Liefs,
Heleen

manuela zei

woww wat een mooie kaartje en mooi ingekleurd


groetjes Manuela

Marian zei

Prachtig gekleurd en de kaart is prachtig
Groetjes

Sandra zei

Hij is wer erg mooi geworden!!! Mooi ingekleurd ook en wat is het papier leuk zeg!!
Lieve groetjes Sandra

heidy zei

Hoi Tinie,wat een leuk kaartje en leuk dat je een digi van Just Inklined hebt gebruikt!
Groetjes Heidy

Adrie zei

Hoi Tinie. Je hebt toch echt de candy bij Heidy gewonnen hoor , het staat onder de tutorial die ze geplaatst heeft. Ga maar snel kijken.
Mooie kaart trouwens weer.
Groetjes Adrie

Patricia zei

Je kaartje is leuk Tinie. Ik vind het stempeltje ook zo leuk. Groetjes Patricia

Marijke zei

Erg lief kaartje en leuk de kleine pareltjes die neer dwarrelen als sneeuw. ook een heel fijn en zonnig weekend Tinie.
Groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

Een hele mooie en vrolijke kaart Tinie! Leuke stempel en mooi gekleurd! Leuk gedaan met alle sneeuw! Jij ook een heel fijn weekend!
groetjes, Marlies

Anita zei

Prachtig kaart weer Tinie! Leuke details met die sneeuw en het hekje :)
groetjes, Anita

KarinsArtScrap zei

wat een super lief en leuk kaartje tinie.

groetjes karin

Hanny zei

Wat weer een super mooie kaart Tinie!

Groetjes Hanny.

Aartje zei

Prachtig, die grijze tinten.
Van harte gefeliciteerd met je gewonnen cadeaubon.
Groeten Aartje

corryskaart zei

hoi tiny
een prachtkaart en vooral de sneeuw vind ik zo prachtig!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Tinie.
Echt een schatje.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Karin zei

Wat een leuk kaartje Tinie.

Ellen zei

Leuk kaartje zeg! Je bent nu vast wel tevreden over de boom en het hekje. Deze potloden ken ik (nog) niet, het ziet er in ieder geval heel mooi uit.
Jij ook een heerlijk weekeinde!

groetjes, Ellen

Tinie zei

Mooi kaartje Tinie!! Heel leuk gedaan!
groetjes Tinie

Christa zei

Hoi Tinie , prachtige kaart ! Ik heb ook nog nooit gehoord van deze potloden , maar jouw resultaat ziet er goed uit. Christa.

arjette zei

Wat een prachtig kaartje weer zeg!!!! Ik vind je kleurwerk prachtig!!!

gr. arjette.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, leuk afdrukje en leuk met het hekje en de kerstboom.

groetjes jolande

Elly zei

Een erg mooi kaartje en prachtig ingenkleurd!

Groetjes Elly

Crealin zei

Hey Tinie,

je kaart is echt leuk geworden, je hebt er echt een tafereeltje van gemaakt met die lantaarn en dat hekje. Mooi!

Groetjes en geniet van je weekend,

Lins x

Aleida zei

Het lijken wel aquarelpotloden qua gebruik.
Je kaartje is heel mooi geworden.
groetjes,

martina's kaartjes zei

heel leuk kaartje ! mooi geslaagd,
grjs, martina
x

*mieke* zei

Ook deze kaart is weer mooi met je nieuwe potloden Tinie... Geniet van je prijsje en een prettig weekend!
Groetjes Mieke

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Prachtkaartje !!

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Tinie.

Liefs Riet.

marja zei

Wat een plaatje Tinie, schitterend! Wat heb je de sneeuw geweldig gemaakt.

Lieve groetjes marja.

Brenda zei

Wat een mooie kaartje, Tinie!! Prachtig hoe jij je afdrukjes inkleurd! Fijn weekend en lieve groetjes Brenda

Samantha zei

Hoi Tinie,

Leuke kerstkaartjes heb je gemaakt. Ik moet ook maar eens snel beginnen!!

Groetjes en een fijn Weekend!

Liesbeth zei

Wat heb je weer prachtige creaties gepost Tinie, stuk voor stuk prachtig hoor.
gr. Liesbeth

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi van kleur en mooi met dat hekje en kerstboompje
Groetjes Tineke

Enny zei

Wauw, weer een prachtige kaart hoor, mooi ingekleurd !! Groetjes Enny

cristel zei

wauw tinie ik vindt hem weer super
grtjs

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een mooi kaartje! Prachtig papier en mooi ingekleurd! Gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes Jolanda.

greet zei

Prachtig Tinie!1 Hele mooie afbeelding en mooie kleuren. Het inkleuren is heel mooi geworden.

Groetjes Greet

CreaSjouk zei

Leuk hoor en mooi ingekleurd.
Groetjes Sjoukje

Hanneke zei

Wat een prachtig winter tafereeltje!!

Groetjes,
Hanneke

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje is dit weer Tinie.
Mooi gekleurd.
gr. Liesbeth

Crea Astrid zei

Wat een prachtie kerstkaart. Mooi apart papier en wat een lief stempeltje.

Groetjes Astrid.