Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 22 november 2011

Magnolia kerstkaart, uitslag en stempel Stampavie te winnen

Hallo allemaal, wat een reacties en jammer genoeg kan ik maar eentje blij maken met de Magnolia Doohickey, het is geworden, Ans S. (ik zie graag je adresgegevens). En deze keer doe ik een stempel van Stampavie, dus laat je een berichtje achter, dan ding je mee om deze te winnen. (mijn blog bestaat 1 jaar vandaar).

Vandaag plaats ik een kerstkaart met de prachtige achtergrond stempel van Magnolia, ingekleurd met de copics en Maja Design papier.

Iedereen weer ontzettend bedankt voor jullie leuke reacties en veel hobby plezier toegewenst!!!

Groetjes Tinie

dit is de stempel die je kunt winnen

57 opmerkingen:

JOKE zei

Prachtige stijlvolle kerstkaart Tinie!!!
Liefs Joke

gré zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt
en wat gaat de tijd snel
alweer 1 jaar je blog
ik zal ook eens gaan kijken
hoelang ik al blogt

groetjes gré

Nicole zei

Chique kaart!! Mooi gemaakt met mooie kleuren. Liefs, Nicole

Anita zei

Wauw Tinie, wat een schitterende kaart!!! Bijzonder sfeervol en mooie details, zoals de sneeuw :)
groetjes, Anita

danielle zei

Prachtige warme winterse kerstkaart, heel mooi ingekleurd, komt warm over.
Gefeliciteerd met 1 jarig-bestaan van je blog!
Prachtige stempel!

Groetjes, Danielle

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaart heel mooi.Groetjes Joke

anneke's creaties zei

wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt,
heel erg stijlvol,
en wat gaat de tijd toch snel,
alweer 1 jaar verder met je blog,
en wat heb je er mooie creaties opstaan,
ja echt geweldig.

groetjes anneke

Patricia zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. Je hebt weer een leuke kaart gemaakt, echt kerst!
Groetjes Patricia

Karin zei

Gefeliciteerd met het 1-jarige bestaan van je blog! Het kaartje is prachtig, erg mooi ingekleurd.

heidy zei

Geweldig weer hoor Tinie!
Groetjes Heidy

Hanny zei

Gefeliciteerd Tinie met je 1 jarig blogbestaan.
En je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.

Groetjes Hanny.

Chantal zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je blog Tinie! Ik vind die achtergrondstempel van Magnolia ook helemaal het einde ja, deze kaart maakt alleen maar dat ik hem nog liever wil hebben, prachtig gedaan!

Groetjes,
Chantal

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat heb je een geweldig mooi kaartje gemaakt zeg.
Groetjes Miranda

Corine van der Zee zei

Tinie, van harte gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag! Super en hoop dat je ons nog een hele tijd blijft verrassen met je creaties. Dit is ook weer een geweldig kaartje, mooi gekleurd en geweldige afwerking.

Liefs Corine

Sieta zei

Woh Ans, wat heb jij een prachtige kaart gemaakt met deze geweldige stempel.

Lieve groetjes Sieta

corryskaart zei

hoi tiny
van harte met je eenjarig jubileun,wat gaat de tijd toch hard!
maar je kerstkaart is weer een schoonheid met dat doorkijkje,GEWELDIG!!
gr corry

Mandy's Magnolia cards zei

Prachtig kaartje Tinie!!
groetjes, Mandy

Frosien zei

Je kaart is prachtig Tini, mooi gemaakt hoor en dat stempeltje van Magnolia vind ik o zo leuk. Groetjes Frosien

Marijke zei

Ontzettend mooi kerstkaartje, leuk zo met de achtergrond stempel. Geeft een warm kerstgevoel. Tinie van harte gefeliciteerd met 1 jarig bestaan van je blog!
Groetjes, de Molletjes.

Christa zei

Hoi Tinie , prachtige kaart weer. Het is gewoon net een klein verhaaltje.... zoveel te zien en je gaat er van alles bij bedenken. Mooi gekleurd met de Copics. Christa.

Elly zei

Wat een gezellige mooie kaart,de stempel gaat helemaal op in de kaart en erg mooi ingekleurd!

Groetjes Elly

Marian zei

Gefeliciteerd 1 jarige blogger
En je kerstkaart prachtig
Groetjes

Margreet zei

Wat een prachtig, sfeervol kaartje Tinie!
xxx Margreet

Ditta zei

Zo, alweer een jaar, gefeliciteerd. Wat gaat de tijd hard, dan ben ik ook alweer bijna een jaar volger, geloof ik.
Je hebt weer een hele gezellige kaart gemaakt, krijg direkt zin in kerst!
Groetjes Ditta.

miriam zei

Mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel geef je weg
gr miriam

lenny zei

Hoi Tinie
wat een super kaartje weer ja die magnolia wil ik ook zo gaaf
groetjes lenny

Unknown zei

een mooie kaart
en mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Louise zei

Wat een schitterende Kerstkaart en prachtige stempel, een echt Kerstkaartje vind ik.

gr.Louise

Brenda zei

Heel erg mooi kaartje, Tinie!
Lieve groetjes Brenda

Martha zei

Wat een super mooi kaartje zeg!!!
Groetjes,
Martha

Ellen zei

Prachtige achtergrondstempel, geeft gelijk een mooi kerstsfeertje.
Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog! Je doet het goed :)

groetjes, Ellen

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje TINIE.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

Helen zei

wat een ontzettend mooi kaartje weer. Bedankt voor de kans om deze mooie stempel te winnen. Groetjes.

KarinsArtScrap zei

oooooooo wat een super gaaf kaartje, hele mooie stempel en prachtig ingekleurd.
en wat weer een mooie stempel geef je weg.


groetjes karin

Sandra zei

wat een superleuke kaart heb je gemaakt tinie helemaal leuk en wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog .Ik wens je veel kijkplezier en misschien dat we bij elkaar nog best wel eens wat leuke ideetjes op kunnen doen
Groetjes Sandra

Babette zei

Prachtige kerstkaart, de sneeuw is heel mooi erbij.
Groetjes Babette

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kerstkaart, mooi de stempel en de boom en lantaarnpaal bij elkaar, mooi papier heb je gebruikt.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

mooi tafereeltje ! mooie kaart
grtjs, martina
x

Marlies zei

Een super mooie kaart, mooie papier en mooie details en het achtergrond stempel vind ik zo mooi!! groetjes, Marlies

Marleen zei

Wat ben je allemaal leuke dingen aan het weggeven zeg, wow!!!! Tja... ik doe wel weer een gokje mee hoor!! Heb nog nooit wat gewonnen, wie weet ooit nog eens...
En wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!! Vind hem echt super mooi!!
Veel knutselplezier!! Ik ben helemaal in m'n nopjes met m'n secretaire! Foto's volgen nog!!
Groetjes Marleen

arjette zei

Wat een prachtig kaartje Tinie!!! Mooie stempel is dat!!

gr. arjette.

*mieke* zei

Schitterend Tinie en wat leuk om te zien dat je een kaart kunt maken met alleen een achtergrond stempel!
Groetjes Mieke

Hetty zei

Wat is het weer een super mooi kaartje

gr hetty

Ans S. zei

Wat een super mooie kerstkaart heb je gemaakt met deze achtergrond stempel.

Groetjes Ans

anita01 zei

Zit helemaal te genieten bij je....*binnen* hi,hi,...

Warme groetjes,
Anita

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Heel toffe kaart !

groetjes, jaimie

Adrie zei

Geweldige kerstkaart Tinie. Ben de achtergrond stempel al verschillende keren tegen gekomen , vind hem echt prachtig. Je hebt hem heel mooi ingekleurd.
Groetjes Adrie

Enny zei

Wat een prachtige kaart !! Ja, die stempels van Stampavie zijn zo mooi !! En nog gefeliciteerd met je 1-jarige blog !! Groetjes Enny

Riet zei

Wat een prachtige kaart Tinie.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Wow Tinie wat een super mooie kaart!
Hartelijk bedankt je stempel is aangekomen hoor!
Groetjes Jolanda.

Irma zei

Wat een geweldige kaart Tinie , echt heel mooi ingekleurd.
Dank je wel voor je lieve reactie op mijn kaartje van Daisy.
Groetjes Irma

Creagea zei

Wederom een prachtig kaartje en supermooi ingekleurd

groetjes Gea

Wilma zei

Wat een mooie kaartjes maak je!
Gefeliciteerd met je blog-jubileum..ga zo door!!
groetjes, Wilma

Rachel zei

Hoi Tinie, wat leuk dat je mij bent gaan volgen.... heb nu even bij jouw rondgekeken, wat een prachtige kaartjes. ( wauw die sepia's)
ben maar gauw volger geworden want hier wil ik graag nog meer van zien!!! Groetjes Rachel

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je van deze mooie stempel gemaakt.

Groetjes Astrid.

Maia zei

Prachtig deze kaart, een uitnodigende deur met mooie sneeuw!
Dank voor je reaktie, het is inderdaad een hart van ongeveer 50 cm breed.
Fijne week nog,
lieve groetjes Maia

Cynthia zei

Weer een prachtige kaart en een hele mooi afdrukje heb je gebruikt en deze ook heel erg mooi ingekleurd.

Groetjes,

Cynthia