Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 12 november 2011

Magnolia stempel Pink Ribbon

Hallo allemaal, vandaag heb ik eerder al een berichtje gestuurd, waarin ik de nieuwe volgers van harte welkom heet, ik kan via de pc niet mijn volgers zien en ook niet volger worden, maar via de Ipad is dat gelukkig wel gelukt! Cristel heeft de Distress Ink gewonnen.

Nu het kaartje wat ik vandaag heb gemaakt, Tilda is een speciale uitgave en een gedeelte ervan gaat naar Pink Ribbon, verkrijgbaar bij Creashop Duymelot, ik vind het zelf een super mooie stempel, verder ingekleurd met copics, de blauwe kleuren zijn B99-97-95-93, het papier is van Inkido.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe en weer veel fröbel plezier!!!

Bedankt alvast voor jullie super leuke, lieve reacties!!!

Groetjes Tinie

48 opmerkingen:

gré zei

een hele mooie kaart tinie
en de kleur geweldig

groetjes gré

Fieneke zei

Mooi kaartje Tinie, mooie kleuren alles heel mooi gecombineerd.
groetjes Fieneke

Irene zei

Het is een schatje Tinie!!
Prachtig dat blauw en al die vlinders op verschillende manieren. De hartjes en schitterende bloementoef maken het helemaal af!!

Groetjes, Irene

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Tinie,lief die stempel zeg,mooi ingekleurd.
Geweldig papier en details.

Liefs Riet.

Cora Hoekstra zei

Prachtige kleuren en help me even een magnolia stempel voor pink ribbon Waar???????

Helen zei

Wat een ontzettend mooie kaart. Groetjes

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!! Mooi ingekleurd zeg!!!!

gr. arjette.

Margreet zei

prachtige kaart Tinie...die extra hartjes doen het heel leuk!
xxx Margreet

Samantha zei

Gelukkig doet je pc het weer om kaartjes te kunnen plaatsen?
Schitterend blauw kaartje Tinie. Tilda heb je weer mooi ingekleurd. Mooie details met die hartjes, bloemen en vlinders.

Groetjes Samantha

Aleida zei

Mooi kaartje met lekker veel hartjes en vlinders!
groetjes,

Maia zei

Wat een prachtig kaartje Tinie!
Hele mooie kleuren blauw en wat leuk ook ik heb hier op mijn bed een i-pad....hierdoor kan ik je mooie kaartje super mooi uitvergroten en de prachtige details bekijken.
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Hanny zei

Prachtige kaart Tinie. Heel mooi die blauwe kleuren.

Groetjes Hanny.

Marijke zei

Wauw wat een bjoetie!! Prachtige bloementoef en leuk de hartjes parels!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Marian zei

Heel mooi je kaart en prachtig bewerkt
Groetjes

Christa zei

Hoi Tinie , wat een mooie kaart ! Prachtig in blauw-tinten. En wat is Tilda mooi gekleurd met de Copics. Leuk detail , dat bedeltje van de taartpunt. Christa.

Unknown zei

Hoi Tinie, prachtige kaart zeg, heel mooi dat achtergrondpapier met vlinders en al die gestanste vlinders op de kaart! Groetjes Frea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig kaartje, mooie vlinders, Tilda ziet er zo schattig uit, heel mooi.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Héél mooie kaart !! Ook een mooi blauwe tinten combinatie met de copics!

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

wat een prachtige foto ! heel erg mooi gemaakt ! het inkleuren is superzzzz !
nog een fijne zondag
grtjs, martina
x

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart en geweldig mooi ingekleurd.

groetjes karin

Neline zei

Hij is prachtig en heel mooi ingekleurd.
groetjes
Neline

Karin zei

Prachtig kaartje, mooi dat blauw en erg mooi ingekleurd. De bloemen zijn trouwens ook erg gaaf.

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Tinie!!
Groeten Kristel

Anita zei

Schitterend kaartje Tinie! Wat heb je haar jurkje prachtig ingekleurd, hele rijke kleuren :)
groetjes, Anita

Marlies zei

Wauw wat een mooie kaart Tinie, hele mooie kleur en een schattige afbeelding, geweldig gekleurd! Ook een mooie bloementoef!
groetjes, Marlies

Jolanda Cuper zei

Wow je bent wer helemaal op dreef met schitterende kaarten! Geweldig! Nu je computer nog! Lang leve de Ipad want zonder deze apparaten wordt het leven wel erg kaal!
Groetjes Jolanda.

Sandra zei

Wauw wat en mooie kaart zi on het blauw en wat is ze mooi ingekleurd zeg die plooien echt schitterend!!
Groetjes Sandra

Ellen zei

Superleuke kaart! Heel mooi zoals al het blauw bij elkaar kleurt. En de hartjes zijn gaaf.

groetjes, Ellen

cristel zei

wauw tinie hij is prachtig je bloem vindt ik super en zo lief die kleine hartjes
grtjs

creacora zei

Hoi Tinie natuurlijk werd ik wel nieuwschierig toen je op mijn blog schreef dat je ook een kaartje had gemaakt met deze stempel en ook nog speciaal voor mij haha jaja
ik vind hem wel supers hoor die vouwen zijn je goed gelukt was ik ook mee aan het oefenene wat een gedoe pff er zijn er al zeker 6 in de prullebak beland gaat elke keer net niet goed maar ja blijven oefenen he
Leuk die blauwe kleur en de bloementoef ook erg mooi beter dan die vintage hahaha
Groetjes en fijne zondag !!
xxx Cora

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi ingekleurd ! Groetjes Enny

corryskaart zei

hoi tiny
wat heb je er weer een schatje van gemaakt en erg leuk met die groene haartjes
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Hoi TINIE

Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt een schatje.
super mooi ingekleurd.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Margreet zei

Hallo Tinie.
Wat een prachtig kaartje.
En wat een mooie blauwe tinten.

Groetjes Margreet

Mandy's Magnolia cards zei

Prachtig kaartje Tinie!
ik ben echt helemaal weg van je prachtige stempel!
groetjes, mandy

Brenda zei

Heel erg mooi, Tinie!!
Lieve groetjes Brenda

Ps. Ik ben erg benieuwd naar jouw kerstboom met opgerolde papiertjes :-)

Corine van der Zee zei

Wauw Tinie, wat een mooi kaartje zeg! Prachtige kleuren en lief stempeltje. Mooie details!

Groetjes Corine

Liesbeth zei

Hij is prachtig Tinie.
gr. Liesbeth

*mieke* zei

Schitterend Tinie Die vlinders en Tilda zijn super samen.
Groetjes Mieke

Christine zei

Prachtig zo in het blauw! Héél mooi gedaan! Bedankt om eens langs te komen op mijn blog en volger te worden!
Liefs en tot gauw
Christine

JOKE zei

Gezellig dat je even bij me langs bent geweest!!
Wat heb je schitterende kleuren gebruikt voor deze kaart!!! Het is een echte blikvanger...
Ik ben zelf sinds een paar dagen aan het "stoeien" met copics maar ik vind het best moeilijk...maar ik blijf oefenen ;-)
Liefs Joke

Elly zei

Een prachtig kaartje,veel leuke details!
Wat kun je onthand zijn zonder computer,maar gelukkig bied de techniek meer!

Groetjes Elly

Crealin zei

Wat een mooi kaartje, leuk met die parelhartjes ertussen. Zo jammer dat je nog steeds niet optimaal kan bloggen.

Groetjes,

Lins :-)

Annette zei

Prachtig kaartje en inderdaad heel mooi ingekleurd hoor.
xoxo Annette

Chantal zei

Wat een mooie kaart zo in het blauw Tinie, super hoor!

Groetjes,
Chantal

Gea zei

prachtig!
groetjes gea

Unknown zei

tine
prachtig, ik ben gek op vlinderkaarten
prachtige kleuren en de afwerking is om van te dromen
veel liefs van marcelline

peggy zei

Wat een prachtkaart !!!!

Grtjs Peggy