Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 15 november 2011

Ribbon Tilda in Sepia, met uitslag en opnieuw stempel winnen

Hallo allemaal, vandaag heb ik, met behulp van het http://copicmarkereurope.blogspot.com/// (zie bericht van 14 november) deze Ribbon Tilda helemaal in Sepia gekleurd, ik ben zelf zo weg van de kleur Sepia en ga er straks nog eens mee verder oefenen.

Ellen heeft de Sarah Kay Kerst stempel gewonnen (stuur je even je adresgegevens) en ik verloot vandaag weer een stempel van Sarah Kay, maar dan eentje met allerlei bloemen.
Dus laat je een berichtje achter, dan ding je mee naar die stempel.

Alle nieuwe volgers heel erg welkom en jullie berichten, ik stel ze zeer op prijs, super!!!

Bij het plaatsen, valt me op dat de kleur wat flets overkomt, jammer, maar nu is er geen
daglicht meer:)

Groetjes Tinie

54 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hij is heel erg mooi gemaakt ! ik hou wel van die natuurkleuren ! geslaagde kaart dus
grtjs, martina
x

Geertje zei

Hoi Tinie,

Wat weer een mooie kaart zeg.
Ja jammer is dat dat je een kaart nooit zo mooi op de foto kan zetten.

Groetjes Geertje,

creacora zei

Wauw deze is GAAFFFFFF ik hou ook van deze mooie kleuren !

Groetjes Cora

Annerieke zei

Prachtig deze kaart Tinie, je hebt hem erg mooi en leuk aangekleed. De kleuren spreken me erg aan. Foto´s maken blijft lastig, vind ik, in het echt zijn de kaarten toch veel mooier.

gr Annerieke

Noriko zei

Prachtige kaart Tinie.
Super mooi van kleur.
Warme combinatie.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

gré zei

heel erg mooi tinie
en tilda is heel leuk zo in sepia

groetjes gré

Annemarie en Merit zei

dag licht of niet we vinden hem SCHITTEREND!!
hele mooie kleuren en prachtig papier.

gr annemarie en merit

Johanna Visser zei

Ik vind de kaart heel erg mooi geworden. Dank je wel voor de kans om een mooie stempel te winnen.

Groetjes Johanna

lenny zei

Mooi kaartje weer Tinie
en die plooien zie je heel goed mooiii
gr lenny

Frosien zei

Leuke kaart Tini, wat leuk dat je steeds kadootjes weggeeft, eh..9 december ben ik jarig, is dan alles op...Grapje ik heb toen al genoeg van je gehad maar je verwend de volgers wel zeg. Groetjes frosien

KarinsArtScrap zei

wat een super leuk en mooi kaartje weer tinie, en inderdaad een prachtige kleur.
en wat ben je aan het doen voor sinterklaas aan het spelen, ik vind dat wel heel lief van je.

groetjes karin

Enny zei

Heel mooi, ik hou ook van die sepia kleuren ! Groetjes Enny

Brenda zei

Prachtige kleuren zeg, zo'n mooi geheel!
Lieve groetjes en fijne avond!
Brenda

Aleida zei

Wat knap dat kleuren met 1 kleur!
Je kaartje is ook in 1 tint, super.
groetjes,

Sandra zei

Wauw echt te gek!!! Heel mooi gekleurd en hele mooie kleuren!
Groetjes Sandra

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kaartje. Groetjes en bedankt dat je weer een leuke stempel aan een van ons wilt geven.

heidy zei

Hij is hartstikke mooi geworden Tinie,ik hou wel van bruin tinten,ben ook echt zo'n herfst type haha!
Groetjes Heidy

Louise zei

Hoi Tinie,

Wat een schitterend kaartje en mooi hoor zo helemaal in een tint ingekleurd, je bloementoef is prachtig.

P.S. In Picasa kun je kaart een mooi warm tintje geven.

gr.Louise

Margo zei

Wat prachtig ingekleurd, ik moet ook dringend eens die tutorial proberen !
Het resultaat vind ik echt helemaal geweldig hoor !
Wat leuk dat je weer een stempel verloot !
Lief van je hoor !
Groetjes
Margo

Marijke zei

Prachtig gedaan Tinie, erg mooi ingekleurd!! Lijkt me moeilijk om het in één kleur te kleuren. schitterende kaart!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Hanny zei

Wat weer een prachtige kaart Thea!! Heel erg mooi gekleurd. Ik ga dat ook eens uitproberen.

Groetjes Hanny.

Yvonne zei

Wow, wat een prachtige kaart!!!
groetjes Yvonne

Fieneke zei

Heel mooi kaartje Tinie, mooie tinten.
Groetjes Fieneke

Unknown zei

Hoi,
Wat mooi is het geworden. Ondanks dat jij het flets vind overkomen, vind ik het een prachtig kaartje.
Groetjes Saskia

Christa zei

Hoi Tinie , gave kaart en super ingekleurd met de Copics. Dat geeft een heel mooi effect , dat sepia inkleuren. Mooie versiersels op de kaart. Christa.

Ellen zei

Ik krijg net een berichtje door van Helen, dat ik de gelukkige winnaar van de Sarah Kay stempel ben! Hartstikke leuk natuurlijk en enorm bedankt Tinie.
Zou het bijna vergeten, maar je kaartje is weer goed gelukt. Erg mooie tinten in sepia.

groetjes, Ellen

Karin zei

Wat een ontzettend mooi kaartje Tinie, en zo mooi ingekleurd!

Cynthia zei

Wauw wat is ie mooi en wat handig dat je de link erbij hebt gezet heb hem meteen bij mijn favorieten gezet. Dank je wel. De aankleding past er ook erg mooi bij en ook qua kleur.

Groetjes,

Cynthia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig geworden. Mooi die kleuren.
Groetjes Miranda

Tinie zei

Prachtige kaart!!! Heel mooi gedaan!
groetjes Tinie

Nicole zei

Echt een superkaartje en idd een mooie kleur, Sepia!!
Lieve groetjes, Nicole

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kerstkaart, mooi zo in vintage stijl, mooi ingekleurd, prachtig zo in sepia.

groetjes jolande

Zw@@n zei

Oh die is mooi! Echt prachtig gedaan. Ik ga dat toch ook eens proberen.
Liefs, Wilma

Joukje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Tinie.
de kleur is ook zo mooi.
Groetjes Joukje

cristel zei

ja jammer soms he dat we de kaarten niet in het echt kunnen zien maar ik vindt hem gewoon weer schitterend hoor en eens iets anders dan de traditionele kleuren
grtjs

Aartje zei

Hallo Tinie, wat een prachtige kleuren. Het sepia is mooi gecombineerd met die wat oranjeachtige tinten. De kaart is ook prachtig aangekleed met mooie details.
Groeten Aartje

Babette zei

Wat een schitterend kaartje, vind die sepia kleuren erg mooi gelukt.
Groetjes Babette

Elly zei

Het is super mooi geworden met sepia en de andere kleuren!

Groetjes Elly

Liesbeth zei

Ik vind hem supermooi geworden Tinie.
Ik kan nog veel leren als ik dit zo zie.
gr. Liesbeth

Hetty zei

Wauuuuw wat een super gaaf kaartje

gr hetty

Alie zei

Wauw, wat een beauty. Leuk dat je je zo door Diny laat inspireren. hij is echt heel chique

groetjes, Alie

Gusta zei

wouw hij is echt mooi .en dan ook super ingekleurt
daar moet ik nog op oefenen hoor.

Groetjes Gusta

corryskaart zei

hoi tiny
het gaat om het totale plaatje en dat is prachtig! en vaak zijn je kaarten mooier in het echie dan op de foto, ja en daar moeten we mee leven:-))
gr corry

Marleen zei

Hallo Tinie,
wat heb je toch weer mooie creaties op je blog staan!!!! Echt prachtig gewoon!!!
Ik heb de smaak gelukkig weer een beetje terug! Heb al een stuk of 10 kerstkaarten liggen en er moeten er nog een aantal!!!
Veel plezier met maken!!!
Groetjes Marleen

anita01 zei

Och beeldschoon zeg,.....heerlijke kleur he ;o)

Kom eens lekker spelen met inkt?
Dan krijg je ook het techniekje mee dat ze mooi kan met de heroarts stempels hi,hi,...

Warme groetjes,
Anita.

Anita zei

Prachtig gemaakt Tinie! Heerlijke warme kleuren om Tilda heen en leuke details :)
groetjes, Anita

Gea zei

wauw, het is een prachtige kaart!
groetjes gea

arjette zei

Wat een schitterend kaartje Tinie!!! Je kleurwerk is supergoed gelukt zeg!!!

gr. arjette.

CreaSjouk zei

Prachtig!
Het is altijd maar weer knap, om met één kleur te kleuren.
Groetjes Sjoukje

Maia zei

Dank voor je altijd lieve reaktie!
Wat knap om zo'n hele kaart in sepia kleyren te maken , mooi die bloem met krullen!
De parels maken het meteen chique.
Fijne avond,
Lieve groetjes Maia

Wendy Koorevaar zei

Hoi Tinie,

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ik vind jouw creaties ook erg mooi en blijf je zeker volgen!

Lieve groetjes,
Wendy

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tinie.

Liefs Riet.

Chantal zei

Wat ontzettend gaaf zo in die sephia kleur! Echt een beauty is het geworden!
Groetjes Chantal

Summer-design zei

Hallo Tinie,

Leuk dat je mij gaat volgen,dankjewel!
Jouw blog ziet er ook goed uit, leuke creaties maak je en ga je vanaf nu ook volgen.
Wat heb je dit stempeltje mooi ingekleurd, in sepia, wat een gaaf effect geeft dat.
Kom graag nog eens langs en tot gauw maar weer.

Trouwens ik woon ook in het oosten van het land, in Salland,leuk he?!

Groetjes, Wietske