Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 20 november 2011

Shiny Tilda, uitslag stempels en nu te winnen een Doohickey

Hallo allemaal, vandaag opnieuw een kaartje in Sepia, ik vind het een prachtige kleur, het is Shiny Tilda geworden en het papier is van Maja Design. De kleuren die ik heb gebruikt, zijn te vinden op http://copicmarkereurope.blogspot.com/2011/11/sepia-tones-with-copic-markers-sepia.html

De winnaar van de hartjes stempels is nr 18 geworden, ik laat steeds een gezinslid een nr doorgeven tussen de 0 en het aantal reacties wat is gegeven. Op de 18e verkering gekregen, op de 18e is zowel mijn man als ik jarig en een maand later zijn we op de 18e verloofd..............lekker zoet he:) Brenda, jij bent dus de winnaar.

Vandaag verloot ik de magnolia Doohickey, deze is 1 x gebruikt, maar niet echt mijn ding, dus laat je een reactie achter, dan ding je mee om deze te winnen.

Alle nieuwe volgers, heel erg welkom en jullie allemaal weer bedankt voor jullie leuke, lieve reacties!!

Groetjes Tinie

deze doohickey van magnolia kun je winnen







70 opmerkingen:

nicole zei

heel mooi kaartje!
mooi gekleurd en het bloementoefje is prachtig!
fijne zondag!

Jolanda zei

wat een prachtig kaartje Tinie! het Maya papier blijft gewoon schitterend:0)
grtz Jolanda

Detje zei

Wat een schitterende kaart, heel erg mooi in dezelfde kleuren allemaal.

Groeten Detje

Janny's Cards Creations zei

Tinie ik vind het een erg leuke en mooie kaart geworden. Leuk die kleuren. Groetejs Janny

hennie zei

Heb jij je toegelegd op de CCT (Creative Candy Tour) Tinie?
Wat een leuk idee zeg.
Je kaart is een schoontje hoor.
Fijne zondag, groetjes hennie.

JOKE zei

Ik was je pas aan het zoeken geweest omdat je de copic kleurnummers bij een aantal creaties had gezet en omdat ik nog maar net begonnen ben en ik er weer aantal bij wilde kopen wilde ik even bij je kijken...was ik vergeten je in mijn sidebar te zetten...maar dat heb ik nu goedgemaakt zodat ik regelmatig kan genieten van je schitterende creaties!!! Wat is dit een schitterende kleur!!!
Een geweldige kaart!!!
Liefs Joke

Hanny zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Tinie, Ik vind het zo mooi in die Sepia kleuren Super.

Groetjes Hanny.

Annerieke zei

Hai Tinie,

Mooie kaart weer! Persoonlijk houd ik erg van bruintinten dus deze valt daar ook onder. Je hebt ook erg mooi papier gebruikt.

gr Annerieke

nicolet zei

Dat ziet er weer schitterend uit Tinie!
Groetjes Nicolet

Margo zei

Wat is je kaartje prachtig !
Die stempel heb ik trouwens nog niet eerder gezien, heel leuk !
Ik kruis trouwens mijn vingers voor deze rachtige Doohickey want ik vind deze het einde !
Geniet van je zondag !
Liefs
Margo

Margo zei

Dat moet natuurlijk prachtige zijn :) LOL

Unknown zei

Hoi,
Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt zeg. Helemaal geweldig. Het kleuren in sepia met de plooien is goed gelukt.
Groetjes Saskia

Gea zei

Mooie kaart, dat bloementoefje maakt 'm helemaal af. Zelf nog niet geprobeerd om met Sepia kleuren te kleuren, misschien nog eens doen want het is erg mooi.
En die doohickey, doe je die weg?! Nou, ik weet nog wel een adresje waar hij van pas komt ;-)
Groetjes gea

Fieneke zei

Onwijs mooi, ik vind dit wel super mooie kleuren. mooi papier en mooi kant gebruikt! Tilda mooi bijpassen ingekleurd!
Groetjes Fieneke

Mieke zei

Prachtige kaart! De sepia kleuren zijn inderdaad erg mooi. Wat een lieve Magnolia ook!

Aartje zei

Hallo Tinie, wat een fantastische kaart is dit weer, het kant kleurt er fantastisch bij.
En wat een prachtige doohickey deze keer.
Groeten Aartje

Tina Makuc zei

Hey Tinie!
Your card is absolutely gorgeous!!
Thanks for the chance to win this beautiful candy!!
Hugs, TinaM

Monique zei

Wat een prachtige kaart Tinie, helemaal mijn kleuren! Wat heb je het Tildatje knap ingekleurd!
Graag wil ik meedingen voor de mooie doohickey.
Prettige zondag!
groetjes
Monique

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oooh wat een geweldig kaartje.
Groetjes Miranda

gré zei

wat een heel mooi kaartje
mooi ingekleurd

groetjes gré

Maia zei

Je duimen heeft geholpen hoor, het is me gelukt om 10 minuutjes te lopen buiten echt heerlijk met dit frisse zonnige weertje!
Wat een prachtige kaart is dit weer!
Dat kant is zo mooi erop!
Bedankt voor je lieve reaktie en nog een hele fijne zondag!
Lieve groetjes Maia

Elly zei

Ondanks dat je het eenvoudig hebt gehouden w.b.t de kleur is het een prachtig kaartje geworden!

Groetjes Elly

Christa zei

Hoi Tinie , prachtige kaart is dit weer en wat heb je Tilda weer mooi sepia aangekleed !! En die stans niet jouw ding....?? Ik vind hem super gaaf en heb hem nog niet. Dus super dat je die verloot. Christa.

Johanna Visser zei

Hoi Tinie,
Ik vind jouw kaarten in Sepia prachtig geworden. Zo zie je maar weer dat je niet altijd kleur hoeft te gebruiken om een pracht van een kaartje te maken. Zou graag een poging doen voor de doohickey vind hem prachtig.

Groetjes Johanna

martina's kaartjes zei

hoi tinie, sepia, helemaal mijn ding ook ! toppiekaart !!! zuperzzzz
grtjs, matina
x

Margreet zei

Wow tinie, wat heb je daar een prachtige kaart gemaakt...ik vind die Doohickey juist heel erg goed bij je kant passen...ik heb hem nog niet, dus ik ga duimen!
xxx Margreet

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Tinie! Mooi ingekleurd. Super!

danielle zei

Ik was in 1e instantie benieuwd naar je kaart, want de sepia kleur trok mijn aandacht en zie ik ook dat je kans maakt op prijs, erg leuk hoor, bijdeze bedankt voor de kans. Verder over je gemaakte kaart, ik vindt de sepia kleur erg leuk maakt het sjiek of tewel stijlvol, verder ook mooi uitgewerkt.

Groetjes, Danielle

Jolanda Cuper zei

Sorry sorry heb je 2 laatste kaarten helemaal gemist! Ze zijn prachtig hoor! Maar ik had ook helemaal niet door dat ik een stempel gewonnen had!
Super bedankt en groetjes Jolanda.

Anita zei

Jeetje Tinie, wat een schitterend kaartje! De bloementoef is ook prachtig :)
groetjes, Anita

Chantal zei

Ik vind het kleuren in sephia echt zo mooi overkomen, echt iets om ook een keer te proberen. Prachtig kaartje ook weer!

Groetjes,
Chantal

Babette zei

Vind je kaart helemaal super, mooie kleuren en bloemen. De stempel is ook prachtig ingekleurd.
Groetjes Babette

cristel zei

je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt hoor
grtjs

lenny zei

Kaartje is weer heel mooi Tinie super kleurtjes
groetjes lenny

Durvina zei

Wat een schatje, prachtig papier en je kant is ook meer dan mooi.

groetjes, Durvina

Marian zei

Ziet er prachtig verzorgd uit
Groetjes

Liesbeth zei

Wat is je kaartje weer geweldig mooi Tinie.
En ik vind die doohicky wel mooi hoor, heb er nog geen.
gr. Liesbeth

heidy zei

Wat een prachtkaartje Tinie!
Groetjes Heidy

Summer-design zei

Dat ziet er wel heel mooi uit Tinie, en die sepia kleuren, TOP!

Gr, Wietske

Aleida zei

Hij is super gekleurd en helemaal niet saai ondanks het gebruik van maar 1 kleur! Het kaartje is ook heel stijlvol geworden.
Leuk al die candy's, ik doe graag mee.
groetjes,

Patricia zei

En weer zo'n leuk kaartje Tinie. Mooie kleuren. Ik houd wel van wat rustiger tintjes. Dat papier is ook zoooo mooi he. Groetjes Patricia

Brenda zei

Hoi hoi,

Geweldig mooi kaartje weer zeg!!
Heb ik de stempels gewonnen???? Kan het haast niet voorstellen hahaha ik heb, en dat is echt waar, in mijn hele leven nog nooit iets gewonnen! En dat is niet gelogen!! En dat ik dan die geweldige stempels win, tja SUPERRR!!!
Je bent ook echt wel een lief (gek) mens die elke keer weer die leuke dingen weggeeft!! Hartstikke lief joh!!
Liefs Brenda

Brenda zei

Hoi hoi Tinie, daar was ik weer.... :-) het lukt me niet om je te mailen!
Kun je een berichtje achterlaten op mijn blog waar ik naartoe kan mailen? Dank je wel :-)
Lieve groetjes Brenda

Zw@@n zei

Wat n prachtige kaart. Mooi gekleurd. De bruintinten vind ik geweldig. Liefs, Wilma

KarinsArtScrap zei

super kaartje heel mooi in die kleur tinie.
je kant vind ik ook super en weer prachtig afgewerkt.

groetjes karin

Marleen zei

Hallo Tinie,
Allereerst een prachtig kaartje!!!
Enne.... tja die doohickey van Magnolia, prachtig toch?? Ik wil wel weer een gokje doen hoor!! Ach... ik heb ook wel dingen wat ik toch niet zo heel mooi meer vind, maar meestal vindt m'n moeder het dan wel weer mooi en zo ruilen we nog wel eens!
Groetjes Marleen

Ellen zei

Heeft wel iets hoor, een kaart in sepia. Erg mooi gedaan. Ik heb zelf (nog) geen copics, hou het nog bij derwents, maar ik denk er ernstig over na om ook eens wat anders te proberen. Zeker als ik jouw mooi ingekleurde stempels zie ☺.

groetjes, Ellen

Marlies zei

Een prachtige kaart Tinie! De sepia kleuren zijn echt heel erg mooi, heel chique! Ook een heel mooie bloemenhoek! Een geweldig geheel heb je gemaakt!
groetjes, Marlies

Marian zei

Heel erg mooi je kaartje
Sorry kan soms niet reageren op je blog mijn laptop heeft kuren bij 2-3 blogs. Maar reageer nu via een andere computer dus dan wat later
Groetjes

Janny zei

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog,maar jij hebt er ook schitterende kaarten op staan, deze is ook heel erg mooi, liefs Janny

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kaartje is dit geworden en super ingekleurd. Bedankt voor de kans om deze mooie doohickey te winnen. Groetjes.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, zo knap ingekleurd.

Groetjes Jolande

arjette zei

Wat een prachtig kaartje weer!!! Mooi zo in die bruintinten!!

gr. arjette.

corryskaart zei

hoi tiny
wat een mooie /leuke kaart in sepia, weer eens wat anders:-))
gr corry

Marijke zei

Prachtig kaartje weer Tinie,mooi zo in de bruintinten.
Groetjes, marijke en Chantal

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart, heel mooi in gekleurd.

Groetjes Ans

Joukje zei

Wat weer een geweldig mooi kaartje!!
Groetjes Joukje

Frosien zei

Tini, zo`n mooi doohickey geef je toch niet zomaar weg. Ik stond er nog mee in twijfel of ik deze kopen zal. Hij lijkt me zo leuk om er een zittende Tilda of Edwin hier op te zetten. Veel succes weer met het weggeven van je hobbyspullen. En je kaart vind ik schitterend, leuk afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

Nicole zei

Een erg chique kaartje. Liefs, Nicole

Tinie zei

Prachtige kaart Tinie, je hebt zulke mooie kleuren gebruikt!!
groetjes Tinie

Lia zei

Beter laat dan nooit, maar ik vind je kaart super gemaakt, helemaal in Sepiakleuren vin ik erg mooi,

groetjes Lia

Riet zei

Ohhh wowwww Tinie,wat een schitterende kaart heb je gemaakt,zo lief dat meisje,mooi papier en kleur.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Schitterend kaartje Tinie, mooi papier en super mooi kant. Prachtige details.

Liefs Corine

Yvonne zei

Hai Tinie,
Eindelijk een krabbeltje van mij.Meis wat heb je dat weer mooi gedaan!!Dat sepia vind ik erg mooi.Heel fijntjes.
Lieve groet yvon

*mieke* zei

Ik was er even een paar dagen tussen uit Tinie, maar zie dat jij lekekr door bent blijven gaan met kaarten maken:-) Ook deze is weer TOP!
Groetjes Mieke

Judith zei

Weer een prachtige kaart!! Wat leuk zeg een kaart in sepia kleuren!!

Groetjes Judith

anneke's creaties zei

schitterend in sepia, ja echt heel erg mooi.

groetjes anneke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart. Mooi papier ook en je hebt Tilda ook erg mooi ingekleurd. Vind de plooitjes van haar jurk ook mooi uitkomen zo.

Groetjes Astrid.

CreaSjouk zei

Prachtig kaartje!
Je ben maar weggeverig zeg... ;)
Groetjes Sjoukje

Hanneke zei

Wat een prachtige kleurencombinatie zeg!!! Heel mooi kaartje geworden.
Groetjes,
Hanneke