Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 27 november 2011

Something for you Tilda

Hallo allemaal, vandaag het kaartje gemaakt Something for you, weer zo'n mooie stempel uit de wintercollectie van Magnolia. Ik heb ze ingekleurd met de copics en weer het Maja Design papier gebruikt (ik word eindelijk volwassen, om het eerst op te maken, voordat ik weer verder mag kopen:)) en ik vond dat de lantaarnpaal en de letters van Tim Holz, net iets meer uit zouden komen met Glossy Accent, is nog niet helemaal droog, maar voordat het weer donker wordt, alvast de foto genomen. De bontrandjes heb ik bewerkt met Flower Soft

Gezicht: R20,E11 en E00
Jurk: R27,24,22,21 en 20
Kado:YG97,95 en 93
Haar: E44,43,42,41
Schoenen: E37,35,34,33

Iedereen weer bedankt voor het langskomen en bedankt voor de lieve, leuke reacties!!!

Groetjes Tinie

57 opmerkingen:

Angelique zei

jeee wat een schitterende kaart!! en de letters meteen gebruikt hahaha;) prachtig hoor en zeker met glossy accents!

JOKE zei

Wat een grandioos mooi kaartje is dit!!! Die bontrandjes langs de jurk en de muts....geweldig!!!
Liefs Joke

Mieke zei

Prachtige kaart! En wat zijn die bontrandjes geweldig leuk gedaan!

Ditta zei

Hele mooie kaart, mooie kleuren, en dan inderdaad dat bontrandje! super.
Groetjes, Ditta.

Sandra zei

Oh Tinie wat een mooie kaart, en wat een leuk idee die flowersoft helemaal super, een plaatje gewoon!!
Groetjes Sandra

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje TINIE.
Echt super lief.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

heidy zei

Wow wat een schitterend kaartje Tinie!
Groetjes Heidy

Marijke zei

Prachtige kaart en de bondrandjes zijn supermooi zo met dat flowersoft!!
Fijne zondag verder,
Marijke en Chantal

Bep zei

Nou Nou Tinie,

Wat een pracht van een kaart zo met die bont rand van flowersoft.

Gr...Bep

Tineke's hobby zei

WOW wat een prachtig kaartje heel mooi met de flowersoft en de glossy op de letters mooie warme tinten erg mooi geheel
Groetjes Tineke

miriam zei

Mooie kaart en wat leuk die rand met flowersoft
gr miriam

Ellen zei

Tilda ziet er prachtig uit, met als eyecatcher natuurlijk de bontrandjes: LEUK! Je kaart ziet er ook prachtig uit met leuke details.

groetjes, Ellen

KarinsArtScrap zei

wat een super gaaf kaartje tinie, heel mooi met die flowersoft randen.

groetjes karin

Heleen zei

Tinie, hij is weer geweldig mooi! En zo "volwassen" als jij je zelf noemt, moet ik ook maar eens worden geloof ik. Ik krijg hier ook veel te veel. Zie door de bomen het bos soms niet meer, hahaha.

Groetjes,
Heleen

Summer-design zei

Schitterend Tinie, en die flowersoft bontranden super!

Gr, Wietske

Liesbeth zei

Wat leuk Tinie, toevallig ben ik ook net met de flowersoft bezig maar dan de witte, je kaartje is weer prachtig.
gr. Liesbeth

Patricia zei

Wauw prachtig kaartje Tinie! Heel mooi met die bruintinten. Echt een plaatje. Groetjes Patricia

Fieneke zei

Leuke kaart. Erg leuk die randjes met flower soft!
Groetjes Fieneke

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaart is het weer geworden,de bont randjes zijn wel heel leuk.Groetjes Joke

Noriko zei

Wat is dit mooi gemaakt Tinie.
Prachtig van kleur, super mooi!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Christine zei

Prachtig gedaan en dat rokje zo mooi bewerkt! Te gek! Ook een schitterende kleurencombinatie!
Liefs
Christine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, heel leuk de bontrandjes met de gekleurde flowersoft.

groetjes jolande

Brenda zei

Wat een schattig kaartje, zo leuk die flower soft op het jurkje! Lieve groetjes Brenda

Maia zei

wat een prachtige kaart Tinie!
De letters en lantaarn zijn mooi met glossy accents goed idee!
En Tilda een snoepie met zo'n mooie randjes aan haar jurkje.
Fijne avond
Groetjes Maia

Aleida zei

Wat leuk om gekleurde flower soft te gebruiken in plaats van wit! Geeft een heel feestelijk effect.
Mooi kaartje.
groetjes,

lenny zei

Leuk gedaan Tinie mooi kaartje weer ik heb het met flok gedaan alleen hij is nog niet klaar
groetjes lenny

stempelfreaks zei

Wat een super mooi kaartje weer. Leuk die flower soft die je hebt gebruikt. Ik moet me ook eens beheersen wat Maja papier betreft. Ik heb het weekend alweer wat gekocht. En ik heb eigenlijk nog genoeg. Erg hé.
Groetjes Astrid & Larissa

Sandra zei

wat een lief kaartje heb je gemaakt tinie
gr sandra

Annette zei

Ik weet niet wat flowersoft is maar het ziet er geweldig uit. Heel mooi kaartje, alles past perfect bij elkaar.
xoxo Annette

Unknown zei

knap gedaan en mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Super leuk Tinie, en ik ben zelf ook errug fan van Flower Soft, vind dat het net even wat meer dimensie aan een kaart geeft. Leuk hoor! Groetjes, Frea

Nicole zei

Wat een lief stempeltje, toch. Erg mooie kleuren heb je gebruikt om haar in te kleuren. Het kaartje is ook helemaal toppie. Prachtig. Liefs, Nicole

Marlies zei

Een super mooie kaart, mooie kleuren en een leuke tilda en wat heb je een mooi bontrandje gemaakt!! groetjes, Marlies

Margo zei

Wat is dat een prachtig kaartje !
Heel leuk met die flowersoft, is weer eens wat anders !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi tiny
wat een prachtige kaart in erg mooie kleuren en erg mooi met die strik!
gr corry

*mieke* zei

Schitterend weer Tinie! Dit afdrukje ligt hier ook gekleurd klaar om gebruikt te worden, nu nof tijd vinden...hihi!
Groetjes Mieke

Karin zei

Erg leuk kaartje, mooie kleuren!

GerJanne zei

Hoi Tinie,

wat een geweldig bontrandje. Dat is wat me direct opvalt... Heel erg mooi. De hele kaart is prachtig hoor, maar dat randje....
Fijn dat jij al zo volwassen bent. Komt dat vanzelf?? ;-)

Groetjes,

GerJanne

Anke zei

Wat een leuk kaartje. leuk idee dat bontrandje.
liefs Tessa & Anke

Elly zei

Wat een leuk bijelkaar passend kaartje!
De flowersoft randje vind ik erg mooi.

Groetjes Elly

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Tinie.

Groetjes van Ineke

Janny's Cards Creations zei

Leuk dat bontrandje het valt direct op. Ook het rood met bruin vind ik erg leuk.
Groetjes Janny

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!!! Wat een lief stempeltje is dat hè!! Wat heb je die bontrandjes ontzettend mooi gemaakt!
Eerst je papier opmaken?? Als ik dat zou doen zou ik mijn hele leven geen papier meer mogen kopen ben ik bang......

gr. arjette.

Babette zei

Prachtig kaartje, erg leuk die bontrandjes met flowersoft.
Groetjes Babette

Anita zei

Prachtige kaart en hele mooie warme kleuren!
groetjes, Anita

Creagea zei

Prachtig kaartje en superleuk dat flowersoft

groetjes Gea

Christina zei

Woww hij is weer super geworden Tinie!!
Groeten Kristel

Frosien zei

Wat een leuke kaart Tini, leuk om het eens af te werken met flower soft, zo doen we nog eens ideeen op. Mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

Riet zei

Schitterende kaart,mooi ingekleurd dit lieve meisje.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

creacora zei

Hoi Tiny

Wow dat flowersoft is erg leuk op de randjes een schitterende kaart meis !!

Groetjes Cora

Chantal zei

Wat ontzettend gaaf zo dat bontrandje met flowersoft, erg leuk gedaan!

Groetjes,
Chantal

nicole zei

geweldig leuk kaartje!
dat bontrandje is super, brengt mij weer op ideeen wat ik met mijn flowersoft kan gaan doen :)
groetjesssssss

Ans S. zei

Wat een lief kaartje, mooi bontrandje.

Gr.Ans

Anneke zei

wat een prachtige kaart en dat bontrandje is super zeg.
heel leuk gedaan en mooi alles afgewerkt

Christa zei

Wat een mooie kaart , Tinie !! Heel leuk gedaan met die flowersoft. Christa.

Enny zei

Oh zo'n prachtige schattige kaart ! Heel mooi gedaan en lief met die flowersoft !! Groetjes Enny

Helen zei

wat een prachtig kaartje.