Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 9 november 2011

Vintage Kerst kaart en klein prijsje

Hallo allemaal, vandaag ben ik heerlijk bezig geweest met het Bo Bunny papier, zo mooi van kleur en ik heb er een vintage kerst kaartje van gemaakt, er zullen nog meer volgen.

Iedereen die een berichtje deze keer achter laat, daar verloot ik een hagelnieuw, maar een dubbele Distress Ink, te weten, de Walnut stain.

Ik wens jullie weer veel fröbel plezier toe!!!

Groetjes Tinie.

63 opmerkingen:

Hanny zei

Wauwww Tinie wat een prachtige kaart.Heel erg mooi dat Bo Bunny papier.Is het uit de Father christmas collection?

Groetjes Hanny.

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Tinie!

Mandy's Magnolia cards zei

Je kerstkaartje is prachtig Tinie! ik ben helemaal weg van de prachtige kerstman!
& wat leuk dat je een prijsje weg geeft :)
ik doe graag mee! bedankt
groetjes, Mandy

Patricia zei

Wowie, wat een mooie kerstkaart zeg. Alles tot in detail uitgewerkt...erg mooi hoor!
En wat lees ik nu....een prijsje.....leuk ik doe graag mee. Groetjes Patricia

martina's kaartjes zei

wat een superleuk kaartje ! heel erg mooi van kleur, mooi mooi mooi !
en eh... een klein prijsje ? Ik denk dat iedereen daar wel heeeeel erg blij mee zal zijn ?!
Grtjs, martina
x

Aartje zei

Hallo Tinie, wat een ongelooflijk mooie kaart, erg sfeervol. De details zijn prachtig en helemaal in de goede kleur en daardoor is de achtergrond nog mooier.
Groeten Aartje

Maia zei

Ik zie dat ik even bij moet lezen bij je....wat een prachtige kerstkaarten heb je weer gemaakt!
Zou ook weer zooooo graag willen scrappen maar ik lig precies vandaag al voor de derde week boven met een hernia.
Ondertussen geniet ik maar van jullie mooie creaties.
Fijne avond,
Groetjes Maia

creacora zei

hoi Tinie Vintage he haha je weet niet helemaal mijn ding al heb ik wel hele gave stempels van Tim Holtz op de beurs gezien
uiteraard doe ik wel graag mee voor het prijsje ...

groetjes Cora

Marijke zei

Tinie, wat is tie mooi deze vintage kerstkaartje. En idd mooie kleuren heeft dit papier, mooi is ook het lint erbij! Leuk een kelin prijsje is nooit weg..........de walnut hebben wij nog niet, dus doen wij graag mee.
Groetjes, Marijke en Chantal

Margreet zei

Wat een mooie kaart Tinie.....prachtige kleuren....ik doe niet mee met de verloting, want ik heb hem al!
xxx Margreet

Gea zei

wat een prachtige kaart!!
alles past supermooi bijelkaar.
Walnut stain heb ik nog niet, dus ik doe graag mee met je verloting
groetjes gea

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt,het papier is heel mooi.Groetjes Joke

Lia zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, mooi he is dit papier.
Ik doe niet mee, heb nl. alle kleuren al en zo heeft een ander meer kans,

groetjes Lia

Marian zei

Prachtige kaart en mooie kleuren
Groetjes

Brenda zei

Wat een schitterend kaartje weer, Tinie!! Wat is het papier toch mooi wat je gebruikt hebt! Wat leuk dat je een Distress ink verloot!! Ik ben erg benieuwd... :-)
Lieve groetjes en fijne avond! Brenda

greet zei

Je kaart is een plaatje! Het papier is echt heel mooi! De mooie details en het prachtige plaatje maken de kaart helemaal af!

Groetjes Greet

Ellen zei

Prachtige vintagekaart weer. De kleuren zijn erg mooi: het ziet er gewoon goed uit!
En een prijsje is hartstikke leuk natuurlijk. Deze smaak heb ik nog niet, dus ik wil 'm best winnen.

groetjes, Ellen

Aleida zei

Je kaartje is super, het papier past heel goed bij het plaatje. en die strik is heel goed gelukt.
Ik heb 2 inktpads van Distress Ink en eentje is Walnut stain, ik heb hem dus al.

groetjes,

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kaartje,mooi zo in de vintage stijl met dit prachtige papier.
de walnut stain heb ik al dus ik doe niet mee met de loting.

groetjes jolande

Elly zei

Een super mooi kaartje,geweldig papier en prachtig afgewerkt,vooral de mooie groene strik springt in het oog!
Ik hoef niet mee te loten,de walnut stain heb ik al en gebruik het regelmatig,maar een leuk idee!

Groetjes Elly

Joukje zei

Tinie een prachtig mooi kaartje heb je gemaakt!
Een echte kerstkaart.
groetjes Joukje

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tinie,lief plaatje,heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

heidy zei

Oh wat een prachtig kaartje Tinie en leuk dat je een cadeautje weg geef!
Groetjes Heidy

Babette zei

Schitterende kerstkaart, mooi papier heb je gebruikt. En lief dat je een prijsje weggeeft.
Groetjes Babette

Unknown zei

Hoi,
Wat een mooi kaartje. Ziet er mooi uit. Voor mij hoef je echter geen lootje te schrijven, want heb al alle distressinkt, maar wel een heel lief en mooi gebaar.
Groetjes Saskia

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje en ik wil
graag meedoen met je prijsje

gr hetty

*mieke* zei

Wat weer een leuke kaart Tinie! Super staat ook je grote groene strik bij het geheel...
Groetjes Mieke

corryskaart zei

hoi tiny
je bent weer lekker opweg met je prachtige kaarten, echt een prachtvoorbeeld van VINTAGE!
gr corry

Lenie Hempen zei

Dat is een prachtig kaartje TINIE.
Echt super lief.


Gr Leny Hempen

cristel zei

wwwwwwwwoooooooooooooowwwwwwwwww net zo een als uit een tijdschrift doe zo verder tinie
grtjs

Jolanda Cuper zei

Wow wat heb je er weer een topkaart van gemaakt helemaal super!
Groetjes Jolanda.

Liesbeth zei

Wat is ie mooi Tinie.
Ik had je blog al even niet meer voorbij zien komen, maar je bent gelijk goed terug hoor.
gr. Liesbeth

Helen zei

Wat een ontzettend mooie kerstkaart heb je weer gemaakt. Doe graag mee voor het prijsje; alvast bedankt. Groetjes.

Tinie zei

Mooie kerstkaart is het geworden!! Mooi papier en een prachtige strik! Ook het plaatje vind ik er heel goed bij passen.
Groetjes Tinie

Gusta zei

wat een mooie kerstkaart.echt een mooi ouderwets kaartje. en wat lief van je dat je een prijsje weg geeft.bedankt voor dit gebaar.

Groetjes Gusta

Chantal zei

Wat een prachtige vintagekaart is dit! Geweldig papier en zo'n leuk plaatje, super hoor! Wat een goed idee om je dubbele distressinkt te verloten, bij mij is het ook al eens mis gegaan met kopen...

Groetjes,
Chantal

Hanneke zei

Wat een prachtig kaartje!! Echt heel vintage, ontzettend mooi papier ook!
Groetjes,
Hanneke

gré zei

wat een leuke kaart
en ook een leuk idee van je loting
je breng mij ook op een idee

groetjes gré

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een geweldig kaartje.
Groetjes Miranda

arjette zei

Wat een super mooi kaartje!!!!

gr. arjette.

Anita zei

Wauw Tinie, wat een schitterend kaartje weer! Prachtig papier en mooie details :)
groetjes, Anita

Adrie zei

Wat een mooie combi van Kleuren Tinie , en een geweldig leuk plaatje. Mij mag je overslaan hoor bij de verloting , anders heb ik hem dubbel :)
Groetjes Adrie

majo zei

Wat een prachtige kaart . Mooi plaatje zeg en een mooi lint. gr Majo

lenny zei

Al weer een mooiii kaartje Tinie
gr lenny

Annerieke zei

Hai Tinie,

Wat leuk dat je volger bij mij bent geworden. Ik blijf het bijzonder vinden dat iemand mijn creaties leuk vindt en ook regelmatig wil gaan kijken. Ik lees dat je erg creatief bent (geweest), met verschillende technieken, er is ook zoveel leuks. Jij maakt ook erg mooie kaarten, heb er al een paar gezien, maar ga zo nog even verder kijken.
Tot de volgende keer!

groetjes Annerieke

Margo zei

Wat een prachtig kaartje zeg !
Ik heb de Walnut stain al en doe dus ook niet mee :)
Liefs
Margo

Irene zei

Dag Tinie.
Je koppie kwam ik al wel eens op andere blogs tegen en nu ben je volger bij me geworden, dankjewel!! Zoals je ziet breng ik direct een tegenbezoekje en val dubbel met mijn neus in de boter..een schitterende kaart en een weggevertje, hartstikke leuk en ik ga je volgen!

Fijne avond, Irene

CreaSjouk zei

Een heel mooi vintage kaartje. De kleurencombinatie is ook heel mooi.

Dus je geeft wat weg, wat lief en leuk!

Groetjes Sjoukje

Annette zei

Wat een prachtig vintage kaartje. Prachtige kleuren, het lint is mooi gedecoreerd zeg.
Ik ben meteen volger geworden bij je.
xoxo Annette

stempelfreaks zei

Wat heb je weer een mooi vintage kaartje gemaakt. Prachtig van kleur. Mooi papier heb je ook gebruikt.
Groetjes Astrid & Larissa

Corine van der Zee zei

Schitterend kaartje Tinie, mooie details en super papierlijn van Bo Bunny. Mooie strik en lint.

Groetjes Corine

marjolein zei

Hallo Tinie, wat leuk dat je bij mij volger bent geworden. Dank je wel voor je lieve reactie. Je maakt zelf ook prachtige kaarten zeg. Super mooi deze vintage kaart. Kom vaker bij je langs hoor, lol. Groetjes marjolein.

Christa zei

Hoi Tinie , wat een gave vintage kaart !! Prachtig papier en een super afbeelding gebruikt. Wat leuk dat je zomaar een prijsje verloot.... Christa.

Tineke's hobby zei

Wow wat een prachtige vintage kaart het is een kaart met stijl echt super
Groetjes Tineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart met dit mooie papier.

Groetjes Astrid.

Jitske zei

Hoi Tinie,

Dank je wel voor je complimentjes op mijn kaartjes.
De jouwe mogen er ook zijn, vooral de vintage kerst vind ik bijzonder mooi !
Leuk dat je volger bij me geworden bent, die kan ik nog goed gebruiken.
natuurlijk heb ik me ook bij jouw aangemeld,
groetjes Jitske

Nicole zei

Hoi Tinie, dank je voor je lieve reactie. Heb natuurlijk ook even bij rond gekeken. Maar jij maakt ook erg mooie kaarten. Voor deze kaart heb je ook wel supermooi papier gebruikt. Ik kom zeker nog vaker langs, ben ook jouw volger geworden :-).
Liefs, Nicole

Creagea zei

Hoi Tinie

Prachtig kaartje,en bedankt voor je reactie op mijn blog en ga jouw ook volgen...

Groetjes Gea

anneke's creaties zei

hoi tinie,

bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en natuurlijk leuk dat je volger bent geworden,
ben natuurlijk ook bij jou gaan kijken, en wat maak jij mooie kaarten, ik ga jou ook volgen om niks te missen van al die leuke dingen die je maakt, echt suuuuuuuuuuuuuuper, en dan ook nog kans maken op een geweldige prijs, mijn dag kan niet meer stuk,
fijn weekend toegewenst.

groetjes anneke

KarinsArtScrap zei

wow wat een gave vintage kaart, je plaatje vind ik geweldig echt ouderwets gezellig.
en inderdaad prachtig papier gebruikt.

groetjes karin

Cora Hoekstra zei

Oeit, deze is wel heel mooi Tinie

Jeany zei

dit vind ik zo'n mooie kerstkaart, die kleuren combi en de lay-out, tis prachtig!!! Fijn weekend, groeten van Janine

Bianca Kalksma zei

Oh deze is ook mooi!! Heel anders dan je andere kaarten, maar ook zó mooi!!