Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

donderdag 24 november 2011

Vintage Kerstkaart

Hallo allemaal, vandaag plaats ik een Vintage Kerstkaart, ik heb hierbij ook weer eens mijn hotfix apparaat gebruikt.

Arjette jij bent als winnaar uit de bus gekomen (zie graag je gegevens) en ik vond het heel leuk te doen om op deze manier mijn blogje te vieren:) Want wat heb ik veel geleerd van jullie allemaal!!! Thanks!

Iedereen weer super bedankt voor de lieve, leuke reacties!!

Groetjes Tinie

47 opmerkingen:

Gea zei

mooi!
groetjes gea

Margo zei

Wat is deze ook prachtig zeg !
Liefs
Margo

Janny's Cards Creations zei

Wat een mooi vintage plaatje heb je gebruikt. Het is een erg mooie kaart geworden.
groetjes Janny

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Tinie!! Super!
Groeten Kristel

*mieke* zei

Weer een haal ander kaartje, maar wat houd ik toch van de vintage stijl...Super leuk Tinie!
Groetjes Mieke

cristel zei

nou ik ook bedankt voor de leuke prijs hoor en natuurlijk is je kaartje ook weer prachtig een echte vintage kaart mooi met de steentjes
grtjs

Noriko zei

Hoi Tinie,

Leuk toch!
Zo leren we allemaal weer iets van elkaar.
Ik haal ook bij heel veel blogs ideeën en advies weg.

Dit kaartje is ook weer mooi gemaakt.
Schattig plaatjes en er zijn mooie details op de kaart verwerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Ditta zei

Wat een leuke vintagekaart, zo lekker kerst!
gr Ditta.

Margreet zei

prachtige vintagekaartje Tinie!
xxx Margreet

Maia zei

Wauw wat een schitterende nostalgische kaart!
Hel mooi gemaakt.
Fijne dag
Groetjes Maia

Jolanda zei

prachtige kaart Tinie!
grtz Jolanda

Hanneke zei

Wat een heerlijk vintage kaartje!!
Groetjes,
Hanneke

Nicole zei

Wat een prachtige nostalgische kaart. Mooie rode bloem ook. Liefs, Nicole

miriam zei

Prachtige kaart
gr miriam

heidy zei

Oh wat is tie mooi Tinie,prachtig!
Groetjes Heidy

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tinie,lief plaatje,heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Hanny zei

Dit is ook weer een prachtige kaart Tinie!!!

Groetjes Hanny.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kerstkaartje, leuk in de vintage stijl.

groetjes jolande

Ellen zei

Wat een heerlijk nostalgische kaart! Erg mooi.
Ik vond het ook erg leuk dat je je 1-jarig blogbestaan met ons hebt gevierd. Op naar het volgende jaar!

groetjes, Ellen

Elly zei

Een erg mooie kaart,vind de papier combinatie erg leuk en de rode bloem hoort er helemaal bij!

Groetjes Elly

corryskaart zei

hoi tiny
wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt,helemaal in de echte kerstkleuren,een feest om naar te kijken!
gr corry

Marian zei

Heel mooi je kaart
Groetjes

Neline zei

Wat prachtig weer! Mooi van kleur.
groetjes
Neline

nicolet zei

Prachtig Tinie!!
Groetjes Nicolet

Enny zei

Een heel mooie vintage kaart, prachtig samengesteld !! Groetjes Enny

KarinsArtScrap zei

een prachtige vintage kaart tinie, en wat gaaf dat je het zo gevierd hebt.
en wij zijn er ook niet zonder jouw.
zo helpen we elkaar allemaal.

groetjes karin

Unknown zei

tinne
een hele mooie kaart heb je gemaakt
veel liefs van marcelline

Marlies zei

Een super mooie vintage kerstkaart Tinie! groetjes Marlies

Aleida zei

Heel mooi, nostalgisch kaartje!
groetjes,

Wilma zei

Hallo Tinie,
Wat een PRACHTIGE vintagekaart en een heel MOOI plaatje ☺☺☺
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Wat een schattig vintagekaartje Tinie.
gr. Liesbeth

Yvonne zei

Supers mooi!!!

martina's kaartjes zei

een hele mooie, leuke kaart
grtjs, martina
x

Cynthia zei

Een heerlijke vintage kaart. Heel erg mooi.

Groetjes,

Cynthia

Marijke zei

Een prachtig vintage kerstkaartje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Frosien zei

Super Tini, een leuke kaart. Groetjes Frosien

Liefs Ineke zei

schitterend

Groetjes van Ineke

arjette zei

Wat een prachtig kaartje weer Tinie!!!! Heel mooi!!!!
En ik zag dat ik je stempel had gewonnen, super leuk, dank je wel!!!!!
Ik ga je een mailtje sturen.

gr. arjette.

Nathaly zei

Hi Tinie, bedankt voor je bericht op mijn blog. Je kaartje is erg leuk met al die details. Nathaly

Ans S. zei

Je vintage kerstkaart ziet er geweldig mooi uit.

Groetjes Ans

Louise zei

Wat een stijlvol Kerstkaartje, ik heb ook zo'n apparaatje liggen gebruik hem eigenlijk veel te weinig, toch maar eens opdiepen want het staat toch wel heel mooi.

gr.LOuise

Anita zei

Wat een mooie vintage kerstkaart!
groetjes, Anita

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Tinie, Wat een aparte kaart zag ik toen ik je blog opende. Wat veel details staan erop. Zeker een heel werk geweest of viel het mee.
Misschien had ik er nog iets groens in verwerkt, zodat de kleur van het plaatje terug komt. Maar wie ben ik??
Gezellige groetjes Lida

Brenda zei

Prachtige kaart zeg, je zegt wel van mij dat ik niet stil kan zitten maar jij volgens mij ook niet hahah! Lieve groetjes en een heel fijn weekend! brenda

Gusta zei

wat een mooi kaartje

Gr Gusta

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart TINIE.
Echt Super lief en schitterend mooi gemaakt.
Heb een heel fijn weekend.


Gr LENY HEMPEN

Patricia zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Tinie.
Leuk met dat plaatje voorop. Groetjes Patricia