Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

maandag 16 januari 2012

Een romantische kaart

Hallo allemaal, vandaag had ik zin in rood en dat is het geworden ook:) Ik heb Tilda ingekleurd met de nrs R89-85-83-81-000. Ik doe met dit kaartje mee aan verschillende challenges en bij de ene is het bloemen en knopen verwerken, bij de andere romantisch, vandaar dit kaartje.

Dan wil ik nog even vermelden dat ik in de top 3 van http://simplymagnolia.blogspot.com/2012/01/celebrate-challenge-winners.html ben geĆ«indigd, ik ben daar natuurlijk heel trots op!!

Dankzij Jannie, kan nu volgens mij iedereen weer een berichtje achterlaten (bedankt!) en worden jullie weer reuze bedankt voor het langskomen en voor jullie leuke, lieve berichtjes!!!

Groetjes Tinie


Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/2012/01/challenge15.html
http://jolanskaartenenbloemeneckske.blogspot.com/2012/01/liefde-ischallenge-1.html
http://anythingchallenge.blogspot.com/2012/01/challenge-58-anything-goes-at-anything.html

71 opmerkingen:

Angelique zei

knetters zeg.... schitterend!!!

marjolein zei

Hoi Tinie, gelukkig kan ik ook weer reageren. Heeft even geduurd met blogger.
Je kaart is prachtig. Schitterend dat romantische rood.
Groetjes Marjolein.

Margreet zei

proficiat met je Top 3 plaatsje Tinie.....hartstikke knap!.....voor mij is dit ook weer een winner.....prachtig gekleurd en leuke details!
xxx Margreet

Corine van der Zee zei

Wauw wat een geweldig mooie kaart, hij spat van het scherm af! Helemaaal te gek en van harte gefeliciteerd met je top 3!

Liefs Corine

Hetty zei

Wauuuuuuuuw wat een prachtig kaartje en
bedankr voor het meedoen bij DMCC

gr hetty

Bep zei

Hoi Tinie,

Schitterende kaart en ik wil je succes wensen met al je challenges.

Liefs Bep

heidy zei

Prachtig Tinie en geweldig gekleurd!
Groetjes Heidy

Annerieke zei

Ja hoor, het lukt weer! Super, je top 3 plaats, daar "moet"je trots op zijn. De kaart van vandaag is ook weer prachtig, erg mooi in het rood. De kaarten van de afgelopen dagen waren ook mooi hoor!

gr Annerieke

Thea zei

Zo knalt eruit, wat een mooie kleuren!

Groetjes Thea

Frosien zei

Het was me nog niet eens opgevallen dat jij bij de top 3 was, leuk joh, gefelciteerd, dat kaartje was ook erg leuk, sprekend, ook deze ziet er weer mooi uit en is leuk afgewerkt. Groetjes frosien

Jolara zei

wat een lieffie, geweldig ! Liefs joyce

Chantal zei

Super hoor zo'n rode kaart op de blue monday :)

Groetjes,
Chantal

Aleida zei

Een mooie, zeer rooie kaart! Maar alles past qua kleur goed bijelkaar, het is een eenheid.
groetjes,

Hanny zei

Tinie wat weer een super mooie kaart en wat heb je prachtig gekleurd.

Groetjes Hanny.

Jolanda zei

wat leuk Tinie dat je meedoet met mijn mini challenge Liefde is...;0) Je kaart is echt prachtig! heel mooi ingekleurd, kortom een geslaagde creatie!
Denk je wel nog ff aan het plaatsen van mijn logo in de sidebar en mij volgen:0)
grtz Jolanda

Elly zei

Wat een mooie kaart,ben gek op rood en dat vind ik hier volop!
Tilda is erg mooi ingekleurd!

Groetjes Elly,en nog gefeliciteerd!

corryskaart zei

hoi tiny
mooi rood is niet lelijk:-))
maar je kaart daarentegen een prachtig warme kaart!
groetjes van corry

Anita zei

Wauwie wat een schitterend kaartje zeg!
groetjes, Anita

Brenda zei

LEUK LEUK LEUK!! Gefelicteerd met je 3e plaats, super joh!
Lieve groetjes brenda

nicolet zei

Wat een leuk en lief kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Nicolet

Sandra zei

Wauw zeg wat een romantische kaart super ingekleurd ook!
Groetjes Sandra

GerJanne zei

Soo hee, wat is dit een mooie kaart. Ik ben helemaal weg van het ingekleurde jurkje. Wat heb ej dat mooi gedaan!! Echt een voorbeeld van hoe het moet. De kleuren zijn prachtig warm! Succes met de challenges.

GerJanne

Berlinde zei

Wat een prachtige kaart Tinie, heel romantisch. Proficiat met je plaats in de top 3 en succes met de andere challenges!
Lieve groetjes, Berlinde

Judith zei

Prachtige kaart weer Tinie!!
Ook je vorige kaarten zijn erg mooi!!

Groetjes Judith

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Tinie.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

lenny zei

Hij is weer superrr Tinie
gr lenny

KarinsArtScrap zei

schitterend tinie en mooi in het rood.
weer super ingekleurd.

groetjes karin

marja zei

Weer een beauty van een kaartje Tinie, schitterend!
Gefeliciteerd met je plekje in de top 3.

Lieve groetjes Marja.

Louise zei

Ben gek op Rood wat een schitterend kaartje weer Tinie en gefeliciteerd en gefeliciteerd ,met je 3e plaats.

Nou we zullen zien ik laat het weten als het alsnog bezorgd is.

Fijne avond,

LOuise

*mieke* zei

Wauw Tinie! Wat een ontzettend mooie kaart en wat romantisch alles bijelkaar!
groetjes Mieke

arjette zei

Wat een prachtig mooi kaartje!!! Heerlijke kleurtjes!!

groetjes Arjette.

Crea Astrid zei

Eindelijk kan ik weer bij je reageren. Heb al bij 3 van je berichtjes niet meer kunnen reageren, maar de aanhouder wint. Hihihi. Allereerst gefeliciteerd dat je bij de top 3 bent geeindigd. Daar mag je zeker trots op zijn. Je kaart ziet er weer prachtig uit met deze schattige
Tilda.

Groetjes AStrid.

Anoniem zei

Wow wat een schitterende kaart Tinie,prachtig in de kleur rood.

Groetjes Jannie

Jolanda Cuper zei

Geweldig om verliefd op te worden! Wat een heerlijk warme kleuren!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Dat rood is zo mooi! Proficiat met je top 3 plaats, die is zeker verdiend!
Liefs
Christine

Yvonne zei

Wauw, Tinie dit is echt een beauty!
groetjes Yvonne

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje is het geworden zeg. Heel mooi. Zeker heel rood, maar ik hou er wel van.
Gefeliciteerd met je top3 nominatie. Zeker verdiend, je maakt prachtige kaarten.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Mooi rood is niet lelijk! Een prachtige kaart is het. En Tilda weer zo mooi ingekleurd. Super!
Gefeliciteerd met je top 3!

groetjes, Ellen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ze mooi
groetjes miranda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend!!!!!!!

groetjes jolande

Angela zei

Schitterende kaart Tinie.... wat heb je prachtige kleuren gebruikt...
Enne... gefeliciteerd met je top 3 plek; ook een prachtige kaart!!!
grt Angela

Marian zei

Mooie warme kleuren en prachtig bewerkt Groetjes

Margo zei

O wat een prachtige kaart zeg !
Heel mooi met al die hartjes !
Liefs
Margo

Mariken zei

Wat een prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd en erg origineel. Ben volger van je geworden.
Gr-jes Mariken.

Ans S. zei

Geweldig mooie kaart.
Gefeliciteerd met top 3 plek.

Groetjes Ans

Janny's Cards Creations zei

Inderdaad het lukt weer om een berichtje bij je achter te laten.
Wat een mooie roze/rode kaart is dit geworden met al die hartjes.
Groetjes Janny

Gusta zei

wat een mooie kaart Tinie en gefeliciteerd met je 3de plaats hoor.
ik kan ook gelukkig weer reageren maar,ik kan ook weer mijn eigen berichten lezen ik ben over gegaan op Firefox

Groetjes Gusta

grƩ zei

een hele mooie kaart
en gefeliciteerd
en heel veel suc6 met je challenge

groetjes grƩ

Gea zei

gefeliciteerd met je top3!!
Ook deze kaart is weer prachtig, dus wie weet...
Groetjes gea

Nicole zei

Super voor je dat je de top 3 hebt behaald. Proficiat!!Ik vind je kaart helemaal geweldig.Gave stempel en mooie bloemen gebruikt. Leuk ook zo met die knopen. Liefs, Nicole

Marie-Elise zei

Leuk Leuk Leuk! Wat kan ik nog meer zeggen?!

Liefs, Marie-Elise

stempelfreaks zei

Wat een schitterend kaartje. Leuk dat rood met rose. Gefeliciteerd met je top 3!!!
Groetjes Astrid & Larissa

Inkypinkycraft zei

A really great card in vibrant reds!thanks for playing at anything goes thisweek. Hugs trace x dt

Liesbeth zei

Wat een mooi en schattig kaartje Tinie, erg mooie details heb je ook gebruikt.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Ik vind de kaart super echt heel mooi groetjes joke

Adrie zei

Gefeliciteerd met je top 3 plaats Tinie. En verdient hoor , want wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Prachtige kleur rood , en heel mooi ingekleurd.
Groetjes Adrie

Marlies zei

Een geweldige kaart Tinie!! Prachtige details en wat heb je Tilda geweldig gekleurd! Super met alle hartjes!! groetjes, Marlies

Marijke zei

Een heel mooi, warm, lief en rood kaartje!! Gefeliciteerd met je top 3 plek, altijd een eer zoiets.

Groetjes, Marijke en Chantal

greet zei

Geweldig! Wat een super mooie kaart!
Je details zijn prachtig!

Groetjes Greet

Maia zei

Prachtig kaartje Tinie!
die knoopjes staan er super mooi bij, proficiat met je top 3 notering!
Groetjes Maia

Wilma zei

Superleuk kaartje!
Gefeliciteerd met je top 3!!
groetjes, Wilma

Martha zei

Hee Tinie, je staat nu eindelijk in mijn lijst!!! Ben benieuwd of het morgen nog zo is.
Gefeliciteerd met je top 3 notering.
En wat heb je een prachtig kaartje gemaakt!!!
Groetjes,
Martha

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tinie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

CreaSjouk zei

Dit is weer een heel mooi kaartje geworden!
Groetjes Sjoukje

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Geslaagde rode kaart hoor!!!

En proficiat met je behaalde top 3!

Groetjes, Jaimie

Creagea zei

Prachtig!!!!!!!!heel mooi en wat leuk dat je bij de top 3 zit..gefeliciteerd.

En wat je de afgelopen weken weer prachtige kaartjes gemaakt.

groetjes Gea

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Tinie! Bedankt voor het meedoen met de challenge van de Dutch Magnolia Chickies.

miriam zei

hij is schitterend hoor
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Anneke. zei

Schitterende kaart! Leuke knoopjes.
Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van de DMCC.
Groetjes Anneke.

Annette zei

OMG! Amazing!!!
Thanks for joining us at Anything Goes!
Hugs Annette

Joanie zei

Beautiful! Love it.

Thank you for joining us at Anything Goes