Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 28 januari 2012

Nog een kaartje met 4 heerlijke vriendinnen:)

Hallo allemaal, stop ik met mijn winterkaartjes en ga over op zonnige kleuren, krijgen we toch strenge vorst:)
Ik plaats nogmaals een kaartje gemaakt met een stempel van Art Impressions. Ik vind die stempels toch zo vermakelijk, het is al geweldig om ze in te kleuren, nu ook weer een stipjes of streepjes pyama.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe en jullie bedankt voor het langskomen!!! Ik blijf daarvan genieten!!

Groetjes Tinie

ik kreeg gisteren bij de post, onderstaande prijs van http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/
allemaal op kleur gesorteerd, ga ik morgen direct mee aan de slag!



43 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een leuk kaartje weer.
En die stempel is keigaaf.
Groetjes Marianne

Bep zei

Hoi Tinie,

Wat zijn die stempels leuk he, en je kaartje is weer super gaaf.

Ook een fijn weekend.

Gr...Bep

Margreet zei

Opnieuw een geweldige kaart met die leuke stempel...de tekst is helemaal gaaf!
Proficiat met die prachtige prijs....ben benieuwd wat je ermee gaat maken!
xxx Margreet

Marijke zei

Ooh geweldig dat afdrukje weer!! Leuke en vrolijke kaart Tinie! Gefeliciteerd met je prijs ziet er mooi uit!!

Fijn weekend verder,
Marijke en Chantal

Sandra zei

Wat een leuke kaart weer Tinie!!! Die stempel is idd helemaal leuk.
Wat heb je een leuke prijs ontvangen zeg veel plezier ermee, ben benieuwd naar je creaties hiermee!
Groetjes Sandra

corryskaart zei

hoi tiny
wat een schatje van deze kaart word je echt vrolijk als je er naar kijkt!en veel plezier met je gewonnen prijs!
groetjes van corry

Noriko zei

Grappig kaartje Tinie.
Leuke stempel heb je gebruikt/
Een kaartje lekker vrolijk van kleur.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Ditta zei

Gave stempel, je wordt daar lekker vrolijk van! Gefeliciteerd met je leuke prijs, zo te zien heel erg bruikbaar..
Groetjes Ditta.

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaart tinie, ja die stempels zijn supers.
je hebt er een prachtige kaart meegemaakt.
geniet van je spulletjes.

groetjes karin.

Mieke zei

Die stempels zijn echt zooo geweldig! Wat een enorm leuke en mooie kaart!

Aleida zei

Die dames hebben anders wel lekkere warme sloffen aan!
Je kaartje is geweldig, je wordt er helemaal blij van
groetjes,

Annerieke zei

Deze stempel is ook al zo leuk, ik zie het al helemaal voor me. Ook ik heb wel eens van die lachmomenten met vriendinnen. Je prijs is ook wel heel erg leuk, kan me voorstellen dat je handen jeuken.

groetjes Annerieke

Aartje zei

Wat een ontzettend leuke stempel is dit, je begint meteen te lachen als je hem ziet. Erg leuke kaart geworden. En je gewonnen spullen zien er echt gaaf uit. Veel plezier ermee.
Groeten Aartje

gré zei

een super gaaf kaartje
ik herken mezelf er in
gek he die in de badkuip vond ik ook zo mooi
leuke prijs ook

groetjes gré

Joke de Wit zei

Wat een grappig kaartje en de kleuren zijn ook mooi,gefeliciteerd met je prijs.Groetjes Joke

Jolara zei

gefeliciteerd en super leuk gedaan ! LIefs joyce

Astrid en Brenda zei

Wat een vrolijke kaart is het geworden. Vind je stempel geweldig ;)
Groetjes Brenda.

Christine zei

Toffe stempel!! Leuke kaart maakte je ermee!
Liefs
Christine

Liesbeth zei

Wat een grappig vrolijk kaartje is dit weer Tinie, en wat jammie jammie die gewonnen prijs, ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
gr. Liesbeth

dithny zei

ohh die stempel is gaaf!!!
Krijg spontaan een lachkriebel als ik die tekst en die stempel ziet. Erg leuk!
Liefs dithny

Marie-Elise zei

Hihi, wat een gezellig pyjamas zo :) Superleuk en grappig om te sturen! Geweldig kaartje weer!

Groetjes, Marie-Elise

heidy zei

Wat een super leuke stempel Tinie!
En wat een mooie prijs hebt je gewonnen,veel plezier ermee!
Groetjes Heidy

*mieke* zei

Wat weer een leuke en vrolijke kaart Tinie!
Wat een leuke prijs heb je gekregen zeg, ben benieuwd naar wat je daar mee gaat maken!
Groetjes Mieke

Ans S. zei

Hele mooie kaart en wat een super gave stempel.
Gefeliciteerd met je prachtige prijs.

Groetjes Ans

marja zei

Oooooh Tinie wat een super gaaf kaartje, helemaal te gek!!!

Lieve groetjes Marja.

Marian zei

HIhihi wat een leuke gezellige kaart
Groetjes

Hanny zei

Wat een grappig kaart je Tinie,

Groetjes Hanny.

Thea zei

Hele leuke gezellige kaart, gaaf stempeltje!
Gefeliciteerd met je prijs, leuke kleurtjes.

Groetjes Thea

Maia zei

Deze is ook weer mooi Tinie. De babykaart uit je vorige post is ook super prachtige kleuren!
Ik heb van mijn dochter wat copics maar wat te felle kleurtjes dus dat werd niets, ben nu met distress inkt en een waterkwastje aan het proberen iets in te kleuren, wel staand hoor.
Leuk om te doen maar zeker nog wel oefenen.
Fijne zondag
Lieve groet Maia

Louise zei

Wat een geweldige stempel, moet je toch spontaan mee lachen als je zie ziet en die tekst is helemaal super erbij Mooie prijs heb je gewonnen
Je kaart hieronder is ook een plaatje en prachtig ingekleurd

Fijne zondag,

LOuise

Anita zei

Prachtige kaart met hele mooie kleuren! Leuke stempel :)
groetjes, Anita

Gea zei

wat een lollige stempel! En de tekst past er superleuk bij. Geweldige kaart.
groetjes Gea

Lenie Hempen zei

Wat een gaaf kaartje TINIE.
Echt super leuk.
Heb een hele fijne zondag

Gr Leny Hempen

Brenda zei

Hartstikke leuk je kaartje, wat heb je een leuke candy gewonnen zeg! Ben erg benieuwd naar wat je ermee gaat maken!
Lieve groetjes en fijne dag vandaag!
Brenda

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tinie,

Geweldige kaart, geweldige afdruk en een geweldige tekst erbij gezet !!!

Groetjes, Jaimie

Ellen zei

Inderdaad een geweldige stempel is dit. Leuke kaart heb je ervan gemaakt!
En wat een gave prijs heb je gewonnen! Veel plezier ermee.

groetjes, Ellen

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een grappige stempel heb je gebruikt! Super leuk echt humor!
Groetjes Jolanda.

Elly zei

Ik vind die collectie stempels zo leuk van art-impression.Alleen soms wat lastig om eem kaartje mee te maken.Maar die van jou is goed gelukt,het is erg moooi geworden!
Een leuk kadootje heb je gekregen!

Groetjes Elly

GerJanne zei

Ha die Tinie,

wat een heerlijke stempel. Ik ga toch eens kijken of ik ze kan bestellen of zo. heb bij mijn afscheid geld en bonnen gekregen, dus ik mag weer.......
Ik vind je kaart en de tekst erbij heel erg leuk! Je schiet er spontaan van in de lach.
Ook je babykaart vind ik heel erg leuk. Die kraaltjes met de lettertjes erop en de bedeltjes: super. Ik had de afgelopen dagen gewoon geen tijd om te bloggen: opendagen op schol , wedstrijd van volleybal en mijn dochter werd gisteren 19..... Vandaar mijn late reactie.
Groetjes,

GerJanne

elly zei

wouwwwwwwwwwww wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt
en daN DIE STEMPELS
OOOOOOOOOOOOOOOO ik vind ze echt SUPER mooi

groetjes elly

greet zei

Wat een mooie en gezellige kaart met deze dames!
Gefeliciteerd met je mooie prijs en veel plezier ermee.

Groetjes Greet

Chantal zei

Wat mij betreft mag je lekker doorgaan met vrolijk gekleurde kaartjes hoor, misschien verdrijft het de kou :)
Groetjes,
Chantal

Helen zei

wat een geweldig gaaf kaartje. Ik kreeg er bijna zelf de slappe lach van. Proficiat met die mooie prijs, maak er wat moois mee.