Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 12 juni 2012

Vintage kaartje

Hallo allemaal, vandaag een kaartje in opdracht, bestemd  voor een bruidspaar, daarom een vintage kaartje gemaakt, ik blijf dit ook graag doen, al moet ik wel bekennen, dat met het mooie weer, het kaartjes maken er wel bij in gaat schieten, de inspiratie is een beetje op.........maar volgens mij herkennen jullie dat wel een beetje:)

Tot mijn verrassing zag ik dat ik een prachtige mal heb gewonnen op het blog bij http://creadin.blogspot.nl/, ik ben er super blij mee!

Jullie weer bedankt voor het langskomen en voor de gezellige, leuke, lieve reacties!!!

Groetjes Tinie



51 opmerkingen:

Ellen zei

Mooie kaart, heel stijlvol en erg vintage. Herkenbaar hoor wat de zin en inspiratie betreft. Staat bij mij ook best op een laag pitje, hoewel het wel borrelt :) Maar ja, ook veel andere dingen aan mijn hoofd en voor je het weet is de dag weer om...

groetjes, Ellen

Anoniem zei

Hallo Tinie
Gefeliciteerd met je prijs en je kaart is heel erg mooi, leuke details heb je er in verwerkt.Over het oma zijn is ontzettend leuk.Groetjes Joke

Irene zei

Proficiat met je prijs Tinie en je kaart is een romantisch plaatje!!! Ook hier niet zo veel activiteiten, gaat met horten en stoten maar buiten en de tuin lokt harder!!

xx Irene

heidy zei

Prachtig Tinie en gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes Heidy

corryskaart zei

hoi tinie
van harte gefeliciteerd met het winnen van die prachtige mal en je kaart is erg mooi en sjiek!
groetjes van corry

gré zei

whoow tinie super mooi

groetjes gré

manuela zei

wow wat een mooie kaart, heel stijlvol en erg vintage en gefeliciteerd met je prijs!

Liefs Manuela

Mieke zei

Wat een prachtige vintage kaart! Het plaatje is ideaal voor een huwelijk en erg leuk al die details. Mooi om naar te kijken!
Gefeliciteerd met het winnen van de mal!

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi Kaartje Tinie.
Echt schitterend.
Gefeliciteerd met het winnen van Je prijs.

Gr Leny Hempen

KarinsArtScrap zei

schitterende vintage kaart tinie.
en proficiat met je prijs zag het vanmorgen al staan.

groetjes karin

Neline zei

Prachtige vintage kaart! Heel mooi gedaan, enneeee....gefeliciteerd met je prijs!
groetjes
Neline

cristel zei

ik vindt hem gewoon schitterend super vintage ik bak daar jammer genoeg niet zoveel van
grtjs

Rachel zei

Altijd leuk hè zo'n prijsje..... dit is ook al weer een prachtig kaartje, mooie stijl!!

Unknown zei

tinie
van harte gefeliciteerd met jou prijs bij diny
jou kaart is wee supermooi gedaan
bedankt voor joulieve reactie op mijn blog
dikke knuffels van marcelline

Marijke zei

Mooie nostalgische kaart is dit Tinie. Gefeliciteerd met je prijs, altijd leuk! Enne herkenbaar hoor de inspiratie op dit moment.

Ps je kan de kaart insturen bij DCL de uitdaging daar is een nostalgische kaart met plaatje.

Groetjes, Marijke en Chantal

Marian zei

Heel mooi je kaart en leuk het kantje
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi vintagekaartje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Hanny zei

Tinie wat weer een prachtige kaart. Echt vintage. Ik herken dit. Wij zijn al op vakantie geweest maar kan nog niet zo goed de draai vinden in mijn kamertje.

Groetjes Hanny.

Bep zei

Hoi Tinie,

Wat een beauty van een kaart weer van je en helemaal zo vintage.

Gefeliciteerd met je prijs is een mooie mal.

Gr...Bep

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Tinie.

Liefs Riet.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een mooi en romantisch kaartje, Tinie...proficiat met je nieuwe die!
xxx Margreet

Karin zei

Prachtig kaartje, heel chique!

Liesbeth zei

Mooi kaartje hoor Tinie, veel te zien op je kaartje, mooie kleuren ook.
gr. Liesbeth

GerJanne zei

Hoi Tinie,

ja , deze is prachtig!! Heel erg vintage en helemaal mooi alles zo bij elkaar! De kleuren zijn ook heel passend bij vintage. Gefeliciteerd met je mal!

GerJanne

Nicole zei

Heeeel romantisch, Tinie!! Prachtig dat bosje bloemen en dat kant. Echt genieten. Liefs, Nicole

Linda Visser - van der Velden zei

Mooi, romantisch en stijlvol kaartje!

Christa zei

Prachtig kaartje , Tinie. Mooi dat subtiele paarse .... Proficiat met je gewonnen mal. Leuk is dat , he , zo'n kadootje. Christa.

Thea zei

Hele leuke kaart Tinie! Ik had gelezen dat je de leuke mal hebt gewonnen gefeliciteerd! Zelf heb ik er ook één van en maakt de kaart helemaal af. Ik heb ergens op een blog al een kersthanger gezien die met deze mal is gemaakt. Ik heb zelf twee leuke mallen bij Noor Design gewonnen, dus ook helemaal happy!

Groetjes Thea

marja zei

Ontzettend mooi kaartje Tinie, prachtig die vintage stijl!!!
Gefeliciteerd met je gewonnen prijsje!



Lieve groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Tinie,wat een mooie vintagekaart heb je gemaakt.De hoekornamenten zijn erg chique.Ook het plaatje is een lieverdje,deze zal vast in smaak vallen!Ook nog heel erg bedankt voor de leuke reacties die je regelmatig op mijn blog plaatst,ik lees ze graag,lieve groetjes Miranda

arjette zei

Wat een schitterend kaartje zeg, prachtig!!!!
En gefeliciteerd met je prijs, dat is echt een super mooie mal!!!

gr. arjette

Sandra zei

Prachtige kaart weer!!!! gefeliciteerd met je gewonnen prijs!!!
En idd ook ik herken het, dat ik af en toe niet zoveel zin en inspiratie heb, maar opeens is het er weer dus dat moment wacht ik maar altijd rustig af!!
Groetjes Sandra

Gea zei

wauw, hij is weer prachtig!
Groetjes gea

Elly zei

Het is een erg mooi vintage kaartje,heel mooi bewerkt!
Mijn inspiratie sta ook op een erg laag sudder pitje,veel verjaardagen,tuin,even zitten in de zon....nou ja je weet het wel!

Groetjes Elly

Helen zei

Proficiat.
Wat een prachtig kaartje weer. Groetjes, Helen

Annerieke zei

Zou het echt aan het seizoen liggen, qua inspiratie? Ook ik heb er last van, helemaal nadat ik een week op vakantie was geweest. Grappig is dat toch, ik ga ook niet met heel mooi weer binnen zitten hoor. Je kaart is erg mooi geworden, ik zie er ook een leuk stukje kant bij :-).

gr Annerieke

Margo zei

Wat een prachtige kaart en hier ook zo hoor, met de zomer minder inspiratie :)
Liefs
Margo

Danoesja zei

Hoi Tinie

Wat een prachtige romantische kaart, heel mooi dat bosje bloemen en die hoekornamenten.
Soms moet je ook van andere dingen genieten en die inspiratie komt vanzelf wel weer.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Tinie, ik vind hem prachtig.
Groetjes van Anita

Cornelie zei

Mooie kaart heb je gemaakt ondanks de inspiratie?!
Mooie de hoekjes en de vlinder!
Bedankt voor je deelname bij DCL!
Groetjes Cornelie

elly zei

hallo tinie
wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat een gave kaart heb je gemaakt
echt heel mooi gedaan
ben altijd wel gek op VINTAGE kaarten, ze hebben wel iets


groetjes elly

anja curvers zei

Gefeliciteerd met je prijs en dit is ook een heel erg mooi kaartje geworden gaaf hoor. Bedankt voor je deelanme aan DCL.

Marlies zei

Een super mooie vintage kaart! Prachtige details en een hele mooie kantje! Ook gefeliciteerd met het winnen van de mooie mal!

Anneke zei

wat een prachtige vintage kaart tiny en mooi plaatje ook.
maar ik vind je kaartjes van je vorige posten ook helemaal te gek.
fijn weekend meisje en lieve groetjes van an

Maia zei

Schitterend deze vintage kaart Tinie en wat een mooi kant heb je gebruikt!
Zelf ben ik met een boekje bezig dus bij mij deze keer maar een tuinpost.
Fijn weekend
Groetjes Maia

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd met het winne van de mal. :)) Super kasrtje, de vlinder en het hoekje geven een mooi accent aan je kaart,
Bedsnkt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Corine van der Zee zei

Schitterende kaart Tinie, hele mooie kleuren en volgens mij zit het wel goed met die inspiratie hoor, ik kan tenminste niet ontdekken dat je hem kwijt bent hahaha. Ben weer terug in het land dus je gaat weer vaker van mij horen.

Liefs en fijn weekend,

Corine

Gonny zei

wouwwwwwwwwwww die is mooi
gr Gonny

Adrie zei

Heel erg mooie vintage kaart Tinie.
En gefeliciteerd met je prijs.
Groetjes Adrie

Marian zei

Heel mooi bewerkt
Groetjes