Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 17 oktober 2012

Jingle Jangle Tilda Magnolia

Hallo allemaal, eindelijk, eindelijk weer een Magnolia kaartje klaar! Ik ben er reuze blij mee, want wat heb ik hier tegenaan zitten hikken:) En nu er één kaartje over de dam is, .....................
Ik heb Tilda weer ingekleurd met de copics en dit keer alleen de stansen van Magnolia gebruikt, de tekst stempel heb ik gemaakt van WOW embossing, wauw wat is dat mooie embossing poeder, ben er helemaal blij mee en ik heb gelijk een hele rits kleuren van gekocht, want ze zijn er ook in kleine potjes! Verder weer gebruik gemaakt van ijskristal, blijft leuk om mee te werken en snow cap dabber

Jullie weer allemaal bedankt voor het langskomen en de leuke, lieve, aardige reacties, het blijft super!!!

Groetjes Tinie

met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:

63 opmerkingen:

Sandra zei

Wauw wat een gave kaart mooie kleuren combi ook!!
Groetjes Sandra

Jolanda zei

hele mooie kaart Tinie:0)
grtz Jolanda

corryskaart zei

hoi tinie
wat een gave kaart met al die prachtige items erop!
groetjes van corry

JOKE zei

Er tegen aan zitten hikken???? Nou meid, ga snel verder want je hebt hélemaal in je vingers nu!!!! Wat een juweeltje...
Liefs Joke

Jolanda Cuper zei

Nou geen probleem dat het zo lang geduurd heeft!
Het is dan ook extra mooi!
Groetjes Jolanda

Juanita zei

Tinie, je kaartje is super mooi geworden!!! Liefs juanita

Juanita zei

Tinie, je kaartje is super mooi geworden!!! Liefs juanita

Frosien zei

Een superleuk kaartje, prachtige kleuren. Groetjes Frosien

Zw@@n zei

Wow, prachtig kaartje, Tinie. Heel mooi gekleurd en mooi papier.
Liefs, Wilma

Joke de Wit zei

Deze is mooi Tinie,en zo moooi ingekleurd! Groetjes Joke

Marijke zei

Nou Tinie dat ben je nog niet verleerd een kaartje maken met een magnolia! Wat een beeldschoon kaartje..............op naar de volgende:))

Groetjes, Marijke en Chantal

Anoniem zei

Wauw wat een schitterende kaart Tinie.Met volle bewondering naar je kaart gekeken en je magnolia is zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Margreet zei

Was je op de een of andere manier uit het oog verloren, Tinie....heb inmiddels prachtige creaties op je blog bewonderd...niet te vergeten die prachtige creatie van Dinand!...alsnog proficiat!
Je kaartje is geweldig, als vanouds!
xxx Margreet

Unknown zei

Hoi Tinie, heel mooi zeg deze kaart. Blauw en kraft blijft een leuke combinatie. Groetjes Frea

Wilma zei

Hallo Tinie,
Van mij mag je nog vaker "hikken".....dit is toch een PRACHT van een kerstkaaart ☺☺☺.
Liefs Wilma

Mieke zei

De kerstsfeer straalt er van af. Prachtig!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een prachtige kerstkaart.

groetjes jolande

Hanny zei

Wauw wat een prachtige kaart, hele mooie kleuren combinatie.

Groetjes Hanny.

Marrie zei

Hallo Tinie,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en die nieuwe stempel van Magnolia is super lief het papier staat er heel mooi bij.
Wat een lieve foto van je kleinkind daar mag je best trots op zijn hoor(dat ben ik ook op mijn kleinkinderen)

Lieve groetjes Marrie

heidy zei

Now je hebt voor niets zitten hikken hoor,wat een geweldig mooi kaartje Tinie!!
Groetjes Heidy

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

Neline zei

Prachtig zeg!! De kleur is ook helemaal supersss.
groetjes
Neline

Anita zei

Wat een schitterend kaartje!!
groetjes, Anita

Aleida zei

Niet te merken, dat je er zo'n moeite mee had. Hij is schitterend. Misschien gaat de rest nu sneller.....
groetjes,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig Tinie,zó mooi dat heldere blauw in combinatie met craft.Tilda is ook prachtig ingekleurd en je bloementoef mét kerstcharm is ook een plaatje,lieve groetjes Miranda

Rachel zei

Wauw...mooi hoor blauw en bruin! Wat een prachtig kaartje!
liefs Rachel

Unknown zei

prachtig gedaan tini
veel liefs van marcelline

SandraR zei

Echt een beauty, Tinie!
Zo mooi gedetailleerd en ingekleurd... Prachtig!

Liefs, San

KarinsArtScrap zei

wat is het weer een beauty Tinie, heel mooi gedaan.

groetjes karin

creacora zei

Hoi poos nie gesproken maar ik zie nu dat ik steeds jou berichtjes blijkbaar gemist heb ,
Nou gelukkig zie ik net dat je deze geplaatst hebt harstikke leuk deze en de Copics ja dat is zo leuk om te doen soms is het zo moeilijk kiezen he er zijn zo veel leuke technieken nou een prachtige kaart hoor meis tot de volgende keer !! groetjes Cora

gré zei

wat een schitterend kaartje
alles is al gezegd ik sluit me bij iedereen aan

groetjes gré

Margo zei

Waaw Tinie wat ongelooflijk mooi is deze zeg !
Ik ken het gevoel, ik ben ook vaak met allerhandde andere kaartjes bezig en dan komt het inkleuren er vaak niet van, maar eens je aan een afdrukje begonnen bent, kan je er zo van genieten om het te zien evolueren tot een kaartje he !
Liefs
Margo

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Tinie, mooi papier en prachtig ingekleurd! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

GerJanne zei

Hoi Tinie,
wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg! prachtig met dat blauw en kraft! En het afdrukje is schitterend ingekleurd!
Groetjes,
GerJanne

Nannieflash zei

Beautiful card, love your design and your colour choice. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyxx

Helen zei

hoi Tinie, wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Prachtige kleurencombi. Heb dit afdrukje ook al op mijn buro liggen (samen met nog een aantal lieverds), nu nog wat tijd vinden....

Christine zei

Wow, wat is die prachtig! De kleuren en de details, alles is gewoon perfect!
Liefs
Christine

Marlies zei

Een super mooie kaart in mooie kleuren, wat een mooie kleur blauw! Ook super details, een geweldig geheel Tinie! groetjes, Marlies

Bep zei

Hoi Tinie,

Wat een prachtige kaart zeg en alles zo mooi op kleur super.

Gr...Bep

Debby Kuster zei

WOOOOOOOOOOOOW
wat moet ik hier nou op zeggen
Ik vind hem super gaaf
kleuren combo is echt prachtig

liefs Debby

Sanne zei

Wat een lieve kaart! Ik ben benieuwd naar de rest.

Liefs Sanne

Marian zei

War een mooie kleuren en bloemen gebruikt
Heel erg mooi
Groetjes

Dorte zei

Such a lovely Cristmas card with sweet Tilda. The image is adorable (I recived it yesterday!) and the papers wonderful, they look like Maja Design?
Thank you for joining our challenge at ABC Christmas this time,
greetings Dorte

arjette zei

Ooohhhh super mooi Tinie!!!! Wat een super lief stempeltje is dat hè!! En je hebt het zoooo mooi ingekleurd, prachtig!!!! Ben benieuwd naar je volgende!!

gr. arjette.

cristel zei

Wauw tinie je kaart is weer super mooi je hebt weer een mooie kleur genomen voor je kaart niet mee stoppen he doe zo verder hoor
Grtjs

manuela zei

WOoohhhh super mooi !!!! Wat een super lief stempeltje is dat hè!! En je hebt het zo mooi ingekleurd, geweldig

liefs manuela

Annerieke zei

Ja hoor, een echte "Tinie-kaart" weer. Mooie kaart, je kunt niet zien wat er in je hoofd omging hoor, het resultaat is gewoon goed :-).

Groetjes Annerieke

Thea zei

Schitterende kaart Tinie, ik wacht nog steeds op de pre-order van de nieuwe stempeltjes, ze zijn weer zo leuk!

Groetjes Tha

Gonny zei

wouwwwwwwwwwwww Tinie
wat is ze weer mooi en die kleur maar niet koud hoor
gr Gonny

Magda zei

Wat is je creatie mooi Tinie!
Weet je dat ik elke keer enorm veel tijd steek in mijn kaarten. Gewoon al het nadenken hoe, en uitproberen, telkens weer tot ik tevreden ben met het resultaat.
Jouw resultaat is schitterend.
Fijn dat je meedoet met DMCC
Een fijne week
Magda

Babette zei

Prachtige kaart, mooi gedaan die dubbele stansen.
Groetjes Babette

Brenda zei

Schitterend kaartje, Tinie!!
Ook echt super leuke details!
Lieve groetjes Brenda

Anita Meijer zei

Wauw Tinie wat is je kaart schitterend geworden, wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Ik vind hem top.
Liefs van Anita

Anoniem zei

wauw wat een prachtige kaart Tinie!

groetjes Rebecca

CreaSjouk zei

Wauw, een prachtige kerstkaart!
Groetjes Sjoukje

Nicole zei

Het is een superkaart Tinie. Prachtig zo in deze kleurencombi. Tilda is weer supermooi ingekleurd!! Wauw!! Liefs, Nicole

Christa zei

Wat een prachtige kerstkaart !! Erg mooi dat bruin met blauw. Christa.

Anneke. zei

Prachtige kaart! Leuke combi het kraft met het blauw.
Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooie kleuren en zo mooi versierd !!! Groetjes Enny

Anneke zei

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en de kleuren vind ik super.
fijn weekend en groetjes van an

Ellen zei

Superleuke kerstkaart met geweldige details. Mooi!

groetjes, Ellen

Patricia zei

Prachtige kaart Tinie. Ik vind dat blauw en kraft bij elkaar echt prachtig!! Fijn weekend,
Groetjes Patricia

miriam zei

wat een schitterende kaart
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam