Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 22 september 2013

Magnolia Princess Pea Tilda

Hallo allemaal, vandaag laat ik weer een kaartje zien voor het Hobbyhome Blog met toch wel éé'n van mijn favoriete stempel, Pea Tilda, ze is zo leuk om in te kleuren en het hekje erachter heb ik gemaskerd. Ik heb het dit keer weer in het rood gehouden, vind het wel een stoere kaart zo met het kraft. Ik zag gisteren in Robs grote tuinverbouwing dat er rode narcissen op de markt komen, hier zien jullie ze vandaag al:)

Jullie allemaal weer ontzettend bedankt voor het langskomen en een hele fijne zondag toegewenst en een goed begin van de week!!!

Groetjes Tinie


met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:


49 opmerkingen:

cristel zei

Wauw weer zo prachtig ingekleurd zeg,en weer zoveel details.Schitterend weer.
Grtjs

Jopie zei

Hoi Tinie,
Wat heb je er weer een schitterende kaart van gemaakt en ook je vorige kaartjes heb ik even bekeken het zijn echte kunstwerkjes.
fijn weekend en groetjes
Jopie

Hanny zei

Ik zag hem net voorbij komen en vind het een schitterende creatie, supermooi gemaakt met van allerlei leuke embellishments erop.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita zei

Schitterend Tinie! Laat die rode narcissen maar komen, ze zien er prachtig uit ;)
groetjes, Anita

KarinsArtScrap zei

het is een schitterende kaart geworden en weer zo mooi gemaakt Tinie.

groetjes karin

Scraptastische hobby zei

Hoi Tinie,
Wat is het weer prachtig!!! En zo gaaf met al dat frantage enamel erop,
zelfs op de doily, helemaal top! Hele mooie dingen op te zien en prachtige kleuren combi. En laat de rode narcissen maar komen, want ik hou zelf niet zo van gele bloemen, hihi.
Lieve groetjes van Gerie

Karin zei

Prachtig kaartje Tinie, mooie kleuren en super details.
Gr. Karin

janieworkum zei

Een schitterende kaart, prachtige kleurtinten gebruikt
groetjes Janie

martine zei

Hallo, wat een geweldig kaartje. Erg mooi van kleur ook.
Groetjes, Martine

Patrice zei

Hé Tinie,
Wat een ontzettend mooi en groots werkstuk! Dat is prachtig om naar te komen kijken meis!
Groetjes Patrice

Antoinette Voorn zei

Goedemorgen op de valreep. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie TIlda kaart en super gedaan met de kleur rood!

Gr ANtoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

nicolet zei

Dat ziet er schitterend uit TInie!
Groetjes Nicolet

Mieke zei

Ooooh zo mooi!!!!

gré zei

wat is tie weer mooi
schitterend


groetjes gré

Irene zei

Je bent dus een trendsetter met je rode narcissen Tinie, een top kaartje is het weer !!

xx Irene

GerJanne zei

Ha Tinie, kijk, daar hou ik nou wel van, beetje out of the box! Je kaart is heel mooi, weer dezelfde combi als de vorige wat kleuren betreft! Staat heel mooi!
groetjes,
GerJanne

arjette zei

Waauuwww wat geweldig mooi weer zeg!!! Wat zijn die klei figuurtjes leuk hè, super!!!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Het is weer een toppertje van een kaart Tinie, zo mooi in die kleuren en al die details, super.
Liefs van Anita

mariska zei

Wat een plaatje Tinie.
Een schitterende kaart heb je gemaakt.

Liefs mariska

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi weer.

groetjes jolande

Marijke zei

Tjonge wat een geweldig mooi kaartje weer Tinie. Prachtig het wit gecombineerd met kraft en rood. Jouw rode narcissen zijn in ieder geval heel mooi. Ben benieuwd naar de echte rode narcissen!

Groetjes,
Marijke

Aleida zei

Een hele mooie verjaardagskaart. Ben benieuwd naar de rode narcissen!
groetjes,

anncreatief zei

Wouw in 1 woord prachtig!
Liefs Anneke

Unknown zei

Super deze kaart. Wat mooi ingekleurd en de details waar je het mee afgewerkt hebt, zijn ook om door een ringetje te halen.
Veel plezier met de gewonnen digi's die je mocht uitkiezen.
Groet van Alexan

Ans Gilbert zei

Helemaal TOP is prachtige kaart, mooi dat rood,natuurlijk weer super ingekleurd en afgewerkt..liefs van Ans

LAURA KANT zei

WOW, wat een pracht van een Magnoliakaart en o zo mooi ingekleurd!!! Helemaal top, Tinie!

Hugs, Laura

Nelleke zei

Prachtig die kleuren en wat je er allemaal bij gemaakt hebt. Wat ene mooi geheel. Groetjes, Nelleke

Marian zei

Wat ziet dat er mooi uit
Groetjes

Danoesja zei

Hoi Tinie

Je kaartje is weer zoooo mooi in deze kleuren, jou rode narcissen zijn echt prachtig, ik ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.

Lieve groetjes
Danoesja

Rina zei

Fabulous as ALWAYS Tinie!!!
Thanks so much for entering Fashionista Magnolia and More... would you email me at FashionistaChallenge@gmail.com please.

Rina

Marlies zei

wat een mooie kaart en zo vrolijk met alle rood! Prachtige details erop verwerkt Tinie, een kunstwerkje! groetjes, Marlies

Louise zei

Meen je niet rode narcissen??? ik denk dat ik daar even aan wennen moet.
Plaatje weer Tinie en kleurwerk ziet er weer schitterend uit!!


gr.LOuise

Unknown zei

wat een schatje, doet me denken aan roodkapje, heel leuk dat rood, heel vrolijk ook, lieve groet Hennie

Gretha zei

Wat een schitterende kaart Tinie, er is heel veel op te zien, prachtige details
Leuk dat je meedoet met de challenge van Crafty Ribbons
x Gretha

Agnes zei

Geweldig mooi kaartje Tinie.
Heerlijke frisse kleuren.
Vind het zo jammeer dat de distress ink geen mooie rode kleur heeft, ook met mengen kom ik niet in de beurt van 'n frisse kleur.
En rode narcissen..... nee dat hoeft niet voor mij :)
Goetjes, Agnes

Anoniem zei

Wateren beauty van een kaart prachtige combinatie.Groetjes Joke

Samantha zei

Mooie kaart Tinie maar dat zijn ze van jou altijd. Er valt weer een hoop te zien, schitterend!
Dankjewel voor het meedoen aan de Marvelous Magnolia Challenge.
Gr. Samantha

Richtsje zei

Goh Tinie, ik dacht dat ik je al was gaan volgen maar klaarblijkelijk niet aangeklikt toen ik laats eens bij je langs ging om te kijken wat voor moois je maakt! Nu wel hoor, het is een feest om je creaties te bewonderen, ik kijk mijn ogen uit...er valt zoveel te ontdekken! In één woord, fantastisch!

Groetjes Richtje

Petra zei

Mooie kaart Tinie. Prachtige combinatie en er is weer een hoop moois op te zien.

Liefs,
Petra

Petra zei

Mooie kaart Tinie. Prachtige combinatie en er is weer een hoop moois op te zien.

Liefs,
Petra

Unknown zei

Excellent weblog right here! Additionally your site quite a bit up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink in your host? I want my site loaded up as quickly as yours lol…

Cardsharing Server | Cccam Server

Dami1 zei

what a spectacular transformation of cardboard! amazing work!
thanks for sharing on love to scrap! challenge blog
shuly dt

Petra zei

Heel mooi!
Prachtig ingekleurd!
Groetjes Petra

Lorraine A zei

Gorgeous card :-) the whole design is stunning !! :-)

thanks for joining us on the Crafty Ribbons Challenge
luv
Lols x x x
p.s I have a candy on MY BLOG if you would like to join in :-)

sue w. zei

Hi Tinie, this is just so gorgeous. I love your colouring and the shape and details are wonderful.
Hugs Sue W.

Kjersti zei

Wow! Love your card! So beautiful colours and gorgeous details!
Have a great thursday!
Hugs Kjersti:)

Angélique zei

Wow wat maak je schitterende kaarten, je geeft een hoop inspiratie vandaag :)
Groetjes Angelique

Nicole zei

Mmmm, hier ben ik weer een Tinie, ben op het moment een erg slecht blogger.....!!! Maar wat een schitterende kaart zeg!! Weer bomvol met zoooooo veel moois. ik zit me hier weer te vergapen. Liefs, Nicole

Magali Meiresonne zei

Wat een schattig stempeltje is dat! Heel mooi ingekleurd ook. En mooie afwerking.
Groetjes, Magali.