Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 1 september 2013

Magnolia Princess Tilda With Curl

Hallo allemaal, vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Magnolia Mania Blog met als thema sprookjes. Ik heb dit keer gekozen voor Princess Tilda en het kroontje heb ik bewerkt met embossing poeder. Ook op deze kaart heb ik weer gewerkt met de mallen van MS en Modge Podge, het blijft leuk om daar mee te werken en als voordeel, de klei van MS kan absoluut niet breken, dat je kunt ze met een gerust hart versturen. De metalen belletjes, Noor mal en Circle punch van MS  komen uit de winkel van Hanneke, verder weer veel gewerkt met frantage:) Dit keer die geheel witte kleur met een ietsie pietsie glas zilver poeder.

Nieuwe volgers welkom en ik wens iedereen een hele fijne zondag en een heerlijke week toe!!!

Groetjes Tinie



met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
divas by design
midweek
simply magnolia
tfmc
ATSC


54 opmerkingen:

Irene zei

Prachtig kaartje Tinie en echt mooi die kleivogeltjes, ook de belletjes zijn enig!!

xx Irene

nicole zei

Wauw ik waan mezelf gelijk in sprookjesland :)
Echt super!
Groetjessss

Anoniem zei

Wauw,wat mooi Tinie in prachtig blauw.Schitterende details heb keerzijde gedaan echt een plaatje.Groetjes Joke

Crealin zei

Wat een mooie kaart Tineke, zo mooi gekleurd en zoveel mooie details dat je gecombineerd hebt.

Liefs,

Lins

Marrie zei

Hallo Tinie,

Wat is dit een schitterende kaart heel mooi gemaakt hoor.

Lieve groetjes Marrie

Mieke zei

Sprookjesachtig ziet je kaart er in elk geval zeker uit! Prachtig!

creacora zei

Schitterende kaart Tinie met mijn favoriete Tilda ik vind haar zooo leuk !! mooi gekleurd mooie mallen echt een sprookjesachtige kaart !!

Groetjes Cora

Frouwkje zei

Wat is dit weer een schitterende kaart Tinie. Ben er helemaal 'weg' van!!!
Liefs, Frouwkje

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wauw

Ben er stil van wat een geweldige kaart.
In het echt zou hij iedereen omver blazen denk ik.
Petje af hoor wat een plaatje!

Groetjes hanneke

Lia zei

Wat een super mooi kaartje is dit weer, mooie details, heel leuk,
groetjes Lia

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Hoi Tinie,
Wat een supermooie kaart heb je gemaakt, prachtig ingekleurd, het ziet er uit als een sprookje,MOOI..
Liefs van Ans

Gery zei

Wat een ontzettend leuke kaart!!!
Op jouw kaarten is altijd zoveel te zien, dat ik me wel eens afvraag:"Hoe kom je erop".
En het past vervolgens allemaal zo mooi bij elkaar en het is nooit lelijk allemaal bij elkaar!!
Mooi gedaan, komplimenten.
Groetjes Gery

Neline zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt!!
groetjes
Neline

Wendy zei

Absolutely gorgeous...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week..
Wendy xx

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh die is mooi.
Groetjes Miranda

lenny zei

Wat een super mooi gaaf kaartje Tinie ook gaaf gedaan met het plaatje met ze vieren super
groetjes lenny

Janny zei

Wat een schatje zeg, heel erg mooi, gr. Janny

ScrappyAndrea zei

Wunderschön!
LG Andrea

gré zei

wat een super mooi kaartje heb je gemaakt

groetjes gré

Anita zei

Echt schitterend Tinie!
groetjes, Anita

Maia zei

Schitterend je kaart en dat kroontje fantastisch mooi!
Leuk weer die klei elementen erbij, fijn dat de ms klei niet breekt, moet ik dan ook eens proberen.
Geniet van de komende zomerweek!
Fijne avond
Lieve groet Maia

Liesbeth zei

Prachtig totaalplaatje hoor Tinie, gr. Liesbeth

Grietje Jansen zei

Een plaatje van een kaartje.
Erg leuke details, mooi samengesteld.

Grietje

heidy zei

Wat een plaatje Tinie!!
Groetjes Heidy

Nicolchen zei

Hi Tinie

Your card is simply gorgeous...wonderful colours and lovely details :0)))

Have a good start into the new week ;0)

Hugs Nicole

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende kaart Tinie en zomooi weer bewerkt.

groetjes karin

Scraptastische hobby zei

Schitterend Tiny als hier geen winnend kaartje uit komt, hihi. Zo mooi allemaal, de frantage en andere mooie details, helemaal top!!
lieve groetjes van Gerie

Karin zei

Wat een schatje Tinie, mooie details!
Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia. Gr. Karin

Christa zei

In 1 woord : WAUW !! Wat een prachtige kaart , Tinie. Leuk dat je meedoet bij TFM. Liefs , Christa.

Ellen zei

Mooi hoor is je kaart geworden. Alles past supergoed bij elkaar. Ik vind het maar weer knap gedaan.

groetjes, Ellen

Irene zei

OOOOOOOOOOOOOOH Tinie, ik zou je NOOIT herkend hebben want je ziet er veel jonger en zo anders uit dan op de vorige foto..super leuk!!!!!

xx Irene

jolanda zei

super mooie kaart met prachtige details en in mijn favoriete kleur

Nicole zei

Wat een prachtige vrouw daar op die nieuwe profielfoto. Leuke foto hoor! En je kaart.......is weer een echte Tinie/kaart. Geweldig met al die prachtige details. Leuk model ook! En je hebt je weer lekker uitgeleefd met het frantagepoeder. Liefs, Nicole

GerJanne zei

Hoi Tinie,
ook ik moest even kijken naar je nieuwe foto! Leuk zeg! Inderdaad veel jonger...
Je kaart is prachtig.. de details...super! Die klei die je beschrijft klinkt leuk. Ik zag op de beurs ook zulke leuke malletjes. De klei van SU heb ik wel gezien en die lijkt op foam als het hard wordt. tenminste , het is dan nog een klein beetje buigzaam en is heel licht.
Lieve groetjes,
GerJanne

p.s. dank je wel voor je open reactie op mijn blog. Zoiets raak je nooit meer kwijt. De baby blijft dan altijd een deel van je, ook als het 29 jaar gelden is. Liefs!

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Tinie, echt heel erg mooi!! Groetjes Frea

Corrie zei

Ohhh wat een plaatje Tinie
groetjes corrie

Anita Meijer zei

Wauw Tinie wat een supermooie kaart heb je gemaakt, echt weer een beauty en wat heb je een leuke nieuwe profielfoto.
Liefs van Anita

Diana zei

Ik kijk mijn ogen uit Tinie, wat een prachtige kaart!! Schitterende details allemaal.
Liefs, Diana.

Maris zei

heel mooi, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Wendy Koorevaar zei

Jee Tinie wat een beeldschoon kaartje heb je weer gemaakt! Ik kan er naar blijven kijken, top!
En die klei staat ook op mijn verlanglijstje, wat staat dat super leuk zeg.

Liefs,
Wendy

Hanny zei

Wow, wat een schatje is dit zeg, prachtig.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

manuela zei

Wat een mooie kaart Tineke, zo mooi gekleurd en zoveel mooie details dat je gecombineerd hebt.

liefs Manuela

Lizzidroege zei

sooo pretty love the blue in this one magical....
hugs
lizzi simply magnolia

Ink before you think 😀 zei

wow, deze zou ik zo verliefd op worden. wat een mooie kaart.
groetjes lilian

Tamara zei

Simply stunning! I love everything about it.
Thank you for taking part in the Tilda's Town challenge blog this week. Hope to see you again soon!
Hugs,
Tamara

Lori zei

Brilliant shape, and I love all the blue, thanks for joining our lace challenge at MDUC and good luck!

Cinzia C. zei

Absolutely beautiful card!! Love everything of it... the shape, the image, the colours and all the fab details!! Stunning!!

Thank you for sharing with us at Tilda's Town this week. Hope to see you again soon!
Hugs,
Cinzia

Delphine zei

WOW, this is gorgeous! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

Marlies zei

Een super mooie kaart! Wat een mooie details heb je hierop verwerkt! Geweldig! leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

Fleur zei

This is such a beautiful card, thanks for sharing at MDUC
HUGZ Fleur xXx

Elizabeth zei

Another gorgeous creation, Tinie! Love the colors and your beautiful design. So lovely! Thanks for playing with us at the Midweek Magnolias. Good luck in the draw! Hugs, Elizabeth

Diana zei

Hoi Tinie,
Ben ik nog een keer, had je al verteld hoe geweldig gaaf ik dit kaartje vind maar was vergeten je te bedanken voor je deelname bij TFMC, bij deze dus, heel veel succes.
Liefs, Diana

arjette zei

Ooohhh wat een geweldig mooi kaartje zeg, schitterend weer!!!!

groetjes Arjette.