Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 24 november 2013

Embossing heat and/of dry voor ATSC

Hallo allemaal, schrik niet, in 2 dagen tijd een 2e kaartje, want bij ATSC is weer een nieuwe challenge van start gegaan en dit keer met de opdracht, embossing heat and/of dry, eigenlijk dezelfde opdracht als het kaartje van gisteren, jullie begrijpen wel, ik heb hier met heel veel plezier aan gewerkt! Toch dit keer weer gekozen voor een Go-Kreate mal als basis en verder in traditionele kleuren gehouden en het kraft vond ik hier wel mooi bij passen. Ook weer aan de slag geweest met snow-tex.

De kleuren waar Tilda mee ingekleurd is zijn de volgende copics:
Huid: R21- E11- 01- 00- 000
Rode kleur: R59- 46- 29- 27- 24- 22
Haren en mandje: E47- 44- 43- 42- 41
Groene kleur: G99- 94- 21

Jullie weer bedankt voor het langskomen en de reacties blijven super leuk!!!

Groetjes Tinie


met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:



41 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww Tinie je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt...Prachtig!!!
Groetjes Corrie

Ribbon Girl zei

Hello Tinie - what a lovely card you have made - nice and snowy! Thanks for joining in with the Ribbon Girl Magnolia Only Challenge, Mary x

Christy Designs zei

Lovely christmas card Tinne!

Anita zei

Wauw, schitterend!! Heel de kaart straalt een gezellige, warme kerst uit :)
groetjes, Anita

Diny Sprakel zei

Hallo Tinie, wat een pracht creaties heb je gemaakt, ik kwam eens even kijken. De kaarten worden steeds moooier, groet Diny

Diny Sprakel zei

Hallo Tinie, wat een pracht creaties heb je gemaakt, ik kwam eens even kijken. De kaarten worden steeds moooier, groet Diny

Janny's Cards Creations zei

Rood is niet lelijk en hier zeker niet het is een prachtige kaart geworden. Groetjes Janny

KarinsArtScrap zei

het is weer een super kaartje Tinie met prachtige details.

gr karin

Debby Kuster zei

wat een mooie creatie heb je weer gemaakt. ben inmiddels ook volger van jou blog geworden.

en hoe maak je trouwens die leuke compilatie foto met al de details van je kaart. vind ik zo leuk om te zien

liefs Debby

Marian zei

Wat is je kaart weer super
prachtig hoor
Groetjes

Bep zei

Hoi Tinie,

Wat een kunstwerk heb je weer gemaakt en zulke mooie details kijk mijn ogen uit en zie steeds weer wat nieuws een beauty.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Margreet zei

Dat was wél schrikken, Tinie, zo snel al weer een kaartje..en wat voor een...ook deze is weer prachtig met alle details en mooi kleurwerk!
♥♥♥ Margreet

Ans Gilbert zei

Ook dit is weer een bjoetie Tinie, supermooi gemaakt, kom ogen tekort om alles te bekijkenn liefs Ans

lenny zei

Geweldigggggg kaartje Tinie
gr lenny

Frouwkje zei

Wauw!!!!, ik vind het weer een kunstwerk Tinie! Supermooi!
Liefs, Frouwkje

Ditta zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, ben ook al door ziekte even niet langs geweest, sorry....
Liefs Ditta

Marijke zei

En daar is Tinie weer met zo'n schitterend kaartje, ik geniet er weer van.

groetjes,
Marijke

Enny zei

Wat een supermooie kaart Tinie, daar heb je werk in gestoken ! Een schattige Tilda en weer zoveel prachtige details ! Groetjes Enny

Karin zei

Wat een schatje Tinie. Mooie details hoor!
gr. Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Tinie, wat een plaatje, ik heb in de vergroting van alle details zitten smullen. Die kleine klokjes zijn gaaf en dat vogeltje op het hek..heel subtiel maar maakt het wel áf. Tilda is súpermooi ingekleurd, kortom alles klopt aan deze kaart, lieve groetjes Miranda

Irene zei

Had ik toch bijna het schitterende vierkantje kaartje hier onder gemist en nu weer deze beauty...je gaat als een speer Tinie!!!

xx Irene

Anoniem zei

So pretty, I love the little snowy trees, very sweet
Hugs Julie P

anncreatief zei

Wat een prachtig kaart weer!!!
Liefs Anneke

Maia zei

Schitterend Tinie daar heb je zeker heerlijk op zitten freubelen!
Mooi die boompjes en heerlijk die mooie kleuren bij elkaar!
Fijne week
Lieve groet Maia

GerJanne zei

Zo, ik dacht al: ik ben toch net bij Tinie langs geweest?
Maar wat een beeldschoon kaartje weer! Ik hou van die rode details.
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Wat een scheetje en zo'n mooi weer en alles lekker kerstig! Hele leuke kerstkaart,hoor!

Marlies zei

Een hele mooie kaart in een mooie kleuren combi en super details! Tilda ziet er schattig uit en je hebt haar geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

Hanny zei

Geweldig, wat ben je lekker actief zeg, ik heb hier weer genoten, er is zoveel te zien en zoveel te ontdekken, ik vind het super mooi gemaakt!
fijne maandag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Danoesja zei

Hoi Tinie

Beeldschoon is je kaartje weer met zoveel mooi's erop dat je ernaar kan blijven kijken. Ook je vorige kaartje is schitterend.

Lieve groetjes
Danoesja

Nicole zei

Het is weer een echte Tinie!! Lekker bomvol met supermooie details. Genieten hoor! Een fijne dag. Liefs, Nicole

Mieke zei

Wat een bijzondere kaart is dit weer, prachtig!

CreaSjouk zei

Wauw, wat heb je weer een pracht creatie gemaakt
Groetjes Sjoukje

Marian zei

Prachtig!

Marian zei

Prachtig!

Mummylade zei

Lovely project, thank you so much for sharing with us at Allsorts this week!

Wendy Koorevaar zei

Jee Tinie wat heb je er weer een kun stwerk van gemaakt! Zo mooi dat rood wat eruit knalt en dan al die prachtige details, ik ben er weg van hoor!

Liefs,
Wendy

Ellen zei

Ziet er weer supergaaf uit Tinie: een waar kunstwerk!

groetjes, Ellen

Elena F Scrap zei

Out of words; super atractive colours card. Fantastic stamp colouring matching perfectly with papers and embellishes. Thanks for playing along with us at Marvelous Magnolia Challenge theme “Anything goes” with your project. Hope to see you again next challenge also!. Good luck in the draw. Elena F.

Fleur zei

So Pretty, thanks for sharing with us at Deep Ocean
HUGZ Fleur xXx

Hetty zei

Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar jouw kaarten. Dus gelijk je blog opgezocht. Je kaarten zijn prachtig. Ik ben benieuwd naar je volgende kaartje.
Groeten, Hetty

Heather zei

A gorgeous card - a fabulous design and colour scheme - Tilda is adorable and beautiful embellishments!!

Thanks so much for joining LHOSM
hugs
Heather xx