Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 6 november 2013

Magnolia Christmas Eve Tilda

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor het Hobby home blog en daar heb ik deze kaart gisteren al laten zien, maar ik was uitgenodigd om een kaart te maken als GDer voor het Simply Magnolia Blog en die challenge zou zondag online gaan, maar al wat kwam geen challenge, pas maandagnacht en wat zag ik............niet mijn kaart......... ik heb er ook nog geen antwoord op gehad, maar het komt wat blond over, maar bij mij is toch wel: afspraak is afspraak......... je maakt toch wel speciaal voor zo'n blog een kaart toch?

Maar goed, dit kaartje heb ik bewerkt met heel veel snow tex, jammer genoeg komt het op de foto wat gelig over, maar in het echt is het witter. De letters xmas zijn gemaakt met de silicone molds van Martha Stewart en ik ben bang dat op bijna al mijn kerstkaarten de gave belletjes komen te zitten:) ze
zijn te bestellen in de webwinkel van Hanneke.

De volgende copics heb ik gebruikt"
Jurkje E77- 74- 71 -70 (past heel mooi bij bruine tinten, maar ook wel een beetje naar de paarse kleur)
Muts, schort, schoenen: W7 -5- 3- 2- 1
Haren: E47 - 44- 42- 41

Iedereen weer ontzettend bedankt voor het langskomen en voor de super leuke reacties!!!

Groetjes Tinie



met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
A Creative Romance metaal
Deep Oceaan Challenge winter
Bearly Mine alles mag
Simply Magnolia alles mag
SSSC alles mag
7 kids alles mag

53 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Tinie.
ja en een afspraak is een afspraak.

gr karin

JOKE zei

Wauwww wat een juweeltje!!! Ik had hem gisteren al gezien bij HH en ik vind hem helemaal AF!!!
Liefs Joke

Irene zei

Zooooooo mooi Tinie en echt balen dat het niet klopt met je GDT, maar dat is meer in hun nadeel dan het jouwe hoor!!

xx Irene

Wendy Koorevaar zei

Goh wat raar dat je je kaart dan niet terugziet! Maar dat is vooral erg jammer voor hun want het is echt een schitterend kaartje! Zo lief ook die kleine belletjes en lekker veel sneeuw, echt een beauty hoor!

Liefs,
Wendy

Nicole zei

Prachtig zeg!! En wat een aparte kleuren heb je gebruikt. Erg mooi! Die belletjes zijn heeel schattig. En inderdaad afspraak is afspraak. Erg vreemd hoor!! Hopelijk zetten je kaart er alsnog snel bij. Liefs, Nicole

Anita zei

Schitterend! Ze weten niet wat ze missen daar op dat challengeblog ;)
groetjes, Anita

Marian zei

Wauw wat een geweldige kaart prachtig geheel
Groetjes

Marian zei

Wauw wat een geweldige kaart prachtig geheel
Groetjes

gré zei

super mooi kaartje
en ben het helemaal met je eens afspraak is afspraak

groetjes gré

Karin zei

Prachtig kaartje Tinie, mooie details! Ik blijf het raar vinden van Tracy, hoop dat ze snel reageert.
Gr. Karin

Unknown zei

wat een prachtig kaartje, jammer dat het niet gezien is, groet Hennie

Corrie zei

Een schitterend kaartje Tinie
groetjes Corrie

Anoniem zei

Een beauty van een kaart met schitterende details.Groetjes Joke

Joukje zei

Waauuww ...Super mooi is je kaart weer!
Ik vind ook afspraak is afspraak.
Lieve groetjes Joukje

Kaija zei

Such a pretty card!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
Hope to see again:9
Greetings Kaija DT-member

Ans Gilbert zei

Hoi Tinie,
Wat een schitterende kaart is dit, weer helemaal TOP en de X MAS letters zijn echt super..ze springen er helemaal uit, liefs van Ans

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Prachtig gemaakt met zoveel mooie details, leuk gedaan met alle sneeuw, echt kerst! groetjes, Marlies

Richtsje zei

Wow, wow en nog eens wow! Wat een supermooie kaarten heb ik hier gemist!! Dit is ook weer een juweeltje Tinie, hoe krijg je ze toch zo mooi! Een feestje om al je kaarten die ik even gemist heb te bekijken, ze zijn allemaal het bewonderen meer dan waard!

Groetjes Richtje

Mieke zei

Jee, wat een pareltje is dit weer! Top!

Margreet zei

Hij is weer schitterend Tinie!

Ditta zei

Schitterende kaart,zoveel mooi details! Leuke belletjes trouwens, ik snap best dat je die veel gaat gebruiken....
Liefs van Ditta

Neline zei

Wauwwww....weer een super kaart gemaakt!
prachtig!
groetjes
Neline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

jammer dat ze je kaart niet hebben geplaatst simply magnolia blog.
dit is weer een prachtige kaart.

groetjes jolande

Enny zei

Weer supermooi en ik blijf maar kijken naar al die prachtige details, wat kan jij dat toch goed !! Hopelijk tonen ze jouw kaart nog, zoals afgesproken ! Groetjes Enny

Marijke zei

Oooooooh wat een beeldschoon kaartje, als je op de foto klikt zie al het sneeuw op de kaart heel goed. Vind de xmas letters prachtig!! Balen van je GDT kaart en gelijk heb je afspraak is afspraak!

Groetjes,
Marijke

Aleida zei

Mooi kaartje! Lekker veel sneeuw en veel leuke details!
groetjes

Janny's Cards Creations zei

Wat heeft Tilda mooie kleuren in een prachtige kaart, Grotjes Janny

Janny's Cards Creations zei

Wat heeft Tilda mooie kleuren in een prachtige kaart, Grotjes Janny

martine zei

Wat een verschrikkelijk mooi kaartje. Daar mag je wel trots op zijn. Groetjes xx

Scraptastische hobby zei

Hoi Tinie,
Hopelijk zetten ze je kaart er nog snel bij, maar ook Dters kunnen wel eens wat over het hoofd zien! Het is vast niet zo bedoeld..... Je kaart is in ieder geval wel heel mooi,je x mas letters zijn erg nice!!
Fijne avond liefs Gerie

Marrie zei

Hallo Tinie,

Ik vind dit weer een schitterende kaart en die belletjes zijn zeker heel leuk op je kaart.

Lieve groetjes Marrie

heidy zei

Wat jammer dat het zo raar loopt,maar je kaart is weer prachtig Tinie!!
Groetjes Heidy

Joke de Wit zei

Prachtig Tinie.Groetjes Joke

Danoesja zei

Hoi Tinie

Je kaartje is weer beeldschoon, ik ben er weg van....kan ernaar blijven kijken.

Lieve groetjes
Danoesja

Sandra zei

Jeetje zeg wat een prachtige kaart, zoveel details kom ogen te kort, en ze missen nu gewoon een prachtige kaart op dat DT blog.
Groetjes Sandra

GerJanne zei

Ha Tinie,
ik vind hem prachtig! Een heel mooie winterkaart! EN ja, het kan nog gekker. Word je gevraagd naar aanleiding van een top 3 bij een blog,(ik zal de naam niet noemen)als gastdesigner en als je dan ja zegt krijg je een mail met de mededeling dat je 6 december mag bijdragen en dat de opdracht nog gemaild wordt. Mooi dat ik nooit meer en mail heb gehad. Nou dan hebben ze voor mij wel afgedaan, hoor.
Groetjes,
GerJanne

MackieMade Paper Creations zei

Gorgeous! Absolutely love all the snow texture and the snowflakes! It really frames your image well. Makes her stand out! Thanks for joining us this week at 7KidsCollegeFund!

jolanda zei

schitterende kaart

Antoinette Voorn zei

Prachtig kaartje weer met hele mooie mallen die je ons laat zien!

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Wat een prachtige kerstkaart Tinnie.

groetjes Rebecca

Anita Meijer zei

Wauw Tinie wat heb je dit weer schitterend gemaakt, ik vind het helemaal super, top.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Prachtige kaart!!!Wat een geweldig mooie details. Veel op te zien zeg!
Groetjes Anita

K-Creatief zei

Zeer mooi en fijn gemaakt,

groetjes,
Karin

lenny zei

Weer heel mooi kaartje Tinie
gr lenny

KarinsArtScrap zei

Het is nog steeds een schitterende kaart Tinie.

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator


Jackie W zei

How gorgeous, Tinie! Love the image and fabulous embellishments! Beautiful colors too! Thanks for sharing with us at 7 Kids College Fund!
Jackie

Please click here to join in my Blog Candy!

SchoolinandScrappin
7 Kids College Fund Challenge
7 Kids College Fund Store Blog
7 Kids College Fund Facebook

Anita zei

Tinie, your card is absolutely stunning! Thank you for joining our challenge at 7 Kids college Fund.
Anita

Hanny zei

Wat vreemd dat ze een andere kaart geplaatst hadden terwijl jij er speciaal een voor gemaakt had, wat een teleurstelling en vooral verwarring! Hopelijk komt het allemaal wel in orde want dit is wel sneu voor je.
Je kaart is in ieder geval schitterend, wat een plaatje en wat een fantastische details, schitterend gemaakt hoor.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Teresa zei

Thank you for joining us at A Creative Romance with your beautiful card. xxx

inge zei

Wat een schitterende creatie Tinie! Super mooie kleuren en details. Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes inge

Rosie zei

Oh my word, this is soooo gorgeous!! The details are amazing! Thank you for playing along with us at www.7kidscollegefund.com! Hugs, Rosie