Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 8 december 2013

Nieuwe challenge ATSC blog

Hallo allemaal, vandaag start er weer een nieuwe challenge op het ATSC Blog en dit keer betreft het een sketch. Voor mijn doen is het een eenvoudig kaartje geworden, maar met het maskeren van de verschillende Magnolia stempels, vind ik het toch een mooi geheel geworden. Ik hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen!

De copic die ik heb gebruikt zijn:
Muts-appels-trui:R59-46-24-22-21
Boom:G99-94-21
Haren, schoenen, mand en pot: E49-47-44-43-42-41
Broek:YG03-G99-94-21

Met de kaart die ik hiervoor heb geplaatst in de top 3 bij Christmas Sketch en gisteren de kaart persoonlijk overhandigd aan de kleine vent! Met zijn 1 jaar heeft hij de kaart kritisch bekeken.......:))

Iedereen weer ontzettend bedankt voor het langskomen en de reacties...........het blijft toch zo leuk om ze te lezen!!!

Groetjes Tinie



met dit kaartje doe ik aan de volgende challenges mee:


29 opmerkingen:

Frouwkje zei

Prachtig Tinie :-). Heel erg leuk met de verschillende magnolia stempels!! Van welk merk is de dennentak stans?? Ik ben op zoek naar een mooie, en deze vind ik mooi ;-)
Liefs, Frouwkje

Scraptastische hobby zei

Eén voudig kan ook mooi zijn hoor Tinie, ik vind het een lief kaartje geworden!!
Hele fijne zondag verder en lieve groetjes van Gerie

Louise zei

Very pretty card, Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
hugs Louise

Anita zei

Heel mooi kerstkaartje Tinie! Prachtige kleuren en stempels, en eenvoudig vind ik hem zeker niet :)
groetjes, Anita

Debby Kuster zei

wow mooie kaart lief stempeltje
mooi die combinatie met meerdere stempels bij elkaar..

even een vraagje hoe maak je die mooie collage onder aan je berichtje???

Ans Gilbert zei

hoi Tinie,
Wat leuk is deze kaart en al weer een 4-kante haha..leuke stempels, mooie kleuren en weer super afgewerkt..Wat fijn dat Dinand de kaart heeft goed gekeurd en..dat je er mee in de prijzen bent gevallen, liefs Ans

Muuske zei

Prachtige kaart.Leuk met de kerstmannetjes papier erbij.groetjes Margo.

corryskaart zei

wat een leuke en lieve kaart, echt eentje om lang naar te blijven kijken:-))
groetjes,corry

Margreet zei

Idd heel eenvoudig voor jouw doen, maar het drukke achtergrondpapier vraagt niet zo veel toch? Tilda is weer mooi gekleurd en de bloementoef is schitterend!
Proficiat met je top 3 plekkie!

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Tinie.

gr karin

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Tinie, ik vind hem zoals altijd weer prachtig.
Liefs van Anita

heidy zei

Wat een schatje Tinie!!
Groetjes Heidy

heidy zei

Hoi Tinie hier ben ik nog een keer ,ik zag dat je bij me gereageerd had,maar als je tijd heb ga nog even op mijn blog kijken naar het bericht eronder,daar staat iets voor jou!
Groetjes Heidy

Jolanda Cuper zei

geweldig wat een snoepie!

*Vicki* zei

Oh my this is so gorgeous Tinie!! Love the colors and the added embossing on your accents! Great take on the sketch! HUGS :)

Karin zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Tinie, leuk gedaan met de stempels.
Gr. Karin

lenny zei

super gaaf kaartje en mooi gemaskeerd Tinie
gr lenny

Hanny zei

Een eenvoudige kaart Tinie maar wel heel erg mooi.

Groetjes Hanny.

Sandra zei

Een echt kerstkaartje!!! Super mooi!
Groetjes Sandra

Janny's Cards Creations zei

Leuke lieve kerstkaart. Groetjes Janny

Marlies zei

Een hele mooie kaart en wat heb je een leuk tafereeltje gemaakt met de verschillende stempeltjes. prachtig! groetjes, Marlies

RitaK zei

A lovely card, really Nice Tinie :-)

Neline zei

Ik vind je kaart echt prachtig!!!
Wat een bjoetie heb je ervan gemaakt.
groetjes
Neline

Hanny zei

Gefeliciteerd dat je in de top 3 bent gekomen en ook dat je kleinzoon hem mooi vond.
Dit is ook alweer zulke mooie kaart, lekker vrolijk ook.
Fijne maandag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

jolanda zei

prachtige kaart

Ellen zei

Heel gaaf en lief kaartje is het geworden. En natuurlijk gefeliciteerd met je top 3!

groetjes, Ellen

GerJanne zei

Ha Tinie,
wat een superkaart zeg! Prachtig gemaakt weer.
Geen wonder dat je nogal eens in een top 3 belandt.
Geniet ervan,
GerJanne

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat is dit weer een beauty Tinie! Zo gaaf met al dat sneeuw, echt een mooi winters plaatje!

Liefs,
wendy

Christa zei

Wat een prachtige kerstkaart !!
Liefs , Christa.